2013. 04. 20.

Mit szereztem be a glamour napokon?

Mármint ha ez még érdekel valakit..
Gamour napok 2013 tavasz
Én mindig megnézem más miket vett, valahogy szórakoztat és kielégíti a kíváncsiságomat, van hogy ötletet is ad..az enyém most valószínűleg nem lesz ilyen, mert szerintem csak kuponokkal érik meg az árukat, egy kivétellel..

Lassan mindenki bemutatta már, hogy mivel gazdagította a "nélkülözhetetlen cuccok" készleteit, illetve mivel csökkentette a szabad helyek számát a szekrényében, így én is bemutatom mit lőttem eme piros betűs ünnepen.


Természetesen csak a blog profiljába tartozó azaz csak a szépségápolási cumókat fotóztam be, amúgy vettem még 1-2 rucit és táskát is magamnak, na meg a müllerbe is beszabadultam, de a mosóporokat, papírzsepiket, fogkrémeket nem ítéltem elég izgalmasnak veletek megosztani.

Na nézzük mit miért vettem meg:

The Body Shop szépítő olajok : Azt már mutattam ITT, hogy nagy testvaj fan vagyok, bár sosem fognak elfogyni, mert mindig beleszeretek más-más testzsírozó termékekbe is, illetve mióta kecske/juhtejes szappanokat használok szinte alig szükséges szétkenni magam velük.
Mivel azt is tudom, hogy hiába "bodisopp" meg milliókba kerül minden náluk, nem feltétlenül makulátlanok az összetevők bennük.
Ezek az olajok viszonylag kevés "csúnya" összetevőket tartalmaznak, na de persze közük sincs ahhoz amit bio boltokban vagy otthon kikeverve össze tudunk hozni.
3700-ért kicsit drágának találom, mert 1 darab deciről beszélünk és annyira nem az "aranyárban" kapható olajok keverékéről szól a történet, na de egyszer élünk, egy próbát megér..azaz egyből kettőt, mert az illatokat amúgy imádom, így egy pink grapefruit és egy moringa is beficcent.
Meg tudtam volna venni még a citromos és mandarinos olajat is, de a grapefruit túlságosan hasonló illat, és jobban is tetszett.
Az epres izgatott még, de olajba szinte nem is éreztem az illatát... de lehet ez bőrön más.
A mangó sem tetszett annyira mint a testvajnál, és a többi illat pedig nem az én stílusom ( oliva, kókusz, csoki stb.).
Még nem próbáltam, bevallom csak az illatok miatt vettem meg, amúgy eszembe se jutott volna, és a méretük megdöbbentő az árukhoz képest.

The Body Shop White musk parfum: minden musk illatot imádok, ez is nagy kedvenc, anyukám ikonikus nerval moschus parfümjeire emlékeztet amit imádtam gyerek koromban is, így ezt most neki vettem ajándékba, mert felfigyelt rá amikor húsvétkor ezzel locsolta meg a férjem :-).
Tartós illat, szerintem a parfümöt ( EDP) és nem a toilette-t ( EDT ) érdemes megvenni.
5600ft, de most akcióban 4500ft a webshopban ( 2013. április)

Loreal Nude BB: sokan utáljátok mert "sárga", no meg persze fedése is alig van, de én megvettem már a light színűt és szeretem.
Több oka van miért: nem irritálja a bőröm és nem képez rá patikat, olyan enyhe a fedése, hogy alapozás előtt használom színkiegyenlítésként, mivel a sárgás tónus a bőrpírt szépen tompítja és nekem bejön ez a gyöngyös színkapszula dolog is, szóval nincs vele bajom, és elég sárgás ahhoz a bőröm, hogy ne éljen rajta külön életet.
Féláron nekem teljesen megérte, a teljes ár kb 3600 ft.
Olaj, spirál, BB, parfüm..ennyi

Max Factor Clump Defy szempilla spirál: eleve úgy gondolom, hogy még a Max factor cuccok a legjobbak amit a drogériák kínálnak, bár a magas áruk miatt lassan már nem reális az ár/érték arány, de a vele egy árban lévő cuccoknál még mindig egy fokkal jobb minőségűek.
Ez a spirál valóban igen jó kis termék, egyet már elhasználtam és nagyon szerettem, pedig alapból ragaszkodom a prémium spirálokhoz - mint amit ITT ki is fejtettem- , de végre ő az első ami ezt az állításomat megingatta.
Nem olcsó, de a luxus spirálokhoz képest félár, így gyanítom egy darabig most rá leszek kattanva.
Nekem tartós, nem pereg, szépen különválaszt és napi sminkelés mellett is lassan 2 hónapja tart..nem rossz..na ezekért érdemes kísérletezni és a bevált márkákat cserben hagyni...bár szökőévben csak egy ilyen terem, a többi próbálkozás ablakon kidobott pénz.
Van ugyan jobban göndörítő, drámaibb spirál, de ár érték arányban ez a spirál szerintem azért szuper, mert ugyan úgy teljesített az első napon is mint közel 2 hónap után, azaz nem száradt be, nem változott a minősége idővel sem.
Ez az egy a listában ami szerintem teljes áron is megéri az árát ( nekem). 4000ft a teljes összeg, de egy csomószor akcióban van.

Tezenis parfüm: nagyon szeretem ezt a kis parfümöt, már a bolt nyitása óta veszem amikor még nagy kiszerelésben volt kapható, amit ITT be is mutattam.
Még szerencse, hogy felfedezte a gyártó, ha színes műanyagban árulnak 16 (!!!) ml - egy szemcsepp általában 10 ml!- akkor eladható 3000-ért, míg 100 ml-ert anno kb 7-8000-ért árultak, szóval ma 187 ft/ml az ami anno pedig 70-80 ft/ml volt...okos..okos...ennek a mennyiségnek(16ml) a régi csomagban 1200 ft körüli ára volt...no comment.
Amúgy 3 színben vehetünk műanyagot -1800forintért- mindhárom azonos illat.
Legalább a kupon miatt csak 2400-et fizettem, ez is valami..


Lehet most sokat puffogtam az árak miatt, de valószínűleg ilyen napom van, vagy nem tudom, illetve ezek nem prémium extra termékek, így nem éreztem "wooow" élményt amikor hazaértem..na jó a szempilla spirál szupi vétel volt, az olajoknak örültem, de azokról majd kiderül használat közben mit tudnak.

Nemsokára pedig Joy kuponok, szóval ha valami lemaradt akkor lehet pótolni.

10 megjegyzés:

  1. Én is nagyon nézelődtem mit vegyek a glamuor kuponokkal főleg a halom fél áras dm-es...
    Én a maybelline volume express the flasies-t vettem meg összesen. Az illegal lenghtet is megszerettem, bár kell neki 2 hét hogy kicsit az állaga sűrűsödjön, de aztán szupi, ez amit vettem jó fekete, és brutálra ki tudom a pillákat festeni. Ezt a 2 spirált együtt kombinálva hááát elég durva look-ot kapok:D De végülis én ezt szeretem magamon. Persze kicsit tapaszt, de 1000ft-ot megért.
    A clumpy nekem is az abszolút drogériás kedvenc asszem 2500-ért vettem és nagyon szeretem.
    A nude bb-n tipródtam, emlékeztem rá hogy te szereted, de a garnierről kiderült h totál nem jó az alkohol denat az elején váá, attól fényesedek extrán. Viszont a catrice bb-je 2 hete tesztelés alatt van, és egyre jobban szeretem:))(Van sárgás is benne, enyém is az a 03-as bár majd szerintem kell még eggyel sötétebb, mert a testem már szépen barnul ebben a klassz nyári napsütésben:))) Bár a vichy fényvédővel nem annyira jönnek ki, lehet túl hamar kenem fel a fényvédőre. Na mindegy, ennyi drogériás bb elég lesz. A koreai mintákat meg várom, lesz vagy 2 hét még mire megérkeznek. Nem mintha nem lenne mint kennem magamra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh ne is mond...és május 10-12 JOY napok...pfff :-D

      Törlés
    2. Azt hiszem azokat kihagyom:)) Felfedeztem egy helyi bio boltot ahol elég jó áron árulnak bio testvajakat. Ezeket vettem: bio szagtalanított shea (reggel vizes bőrre ezt szoktam, parfum jól tud érvényesülni mellette), bio kókuszolaj, nyammmm, isteni de nem tömény erős kókusz illat, ez baromi jól felszívódik, lábszáram 2x is átkentem, nyárra tökéletes lesz. Plusz egy hely speckó keverék kakaó, kókusz shea vajból, plusz körömvirág olaj, és vanilia illó...hmm amikor beleszagoltam azt hittem megeszem, igazi csoki illat. Ettól a legdurvábban puha bőröm. Fürdés után nedvesen felkenem, isteni. heti 2x használom ezt, meg szolihoz, annyira jó tartós lesz a színem!
      Úgyhogy ünnepélyesen megfogadom nem veszek testápolási cuccokat amig ezek el nem fogynak....csak 2 emanufaktos szappant néztem ki, jaj remélem be bírom tartani:D szörnyű ez a kozmetikai kínálat!

      Törlés
    3. Elég jól hangzik!
      Ahh igen...néha jobb lenne, ha nem lenne ekkora kísértés :-)

      Törlés
  2. A szépítő olajokat nagyon szeretem én is, nekem chocomania-ban és mangoban van, mindkettőt nagyon szeretem!!:) A white musk parfümöt még nem szagoltam, sürgősen pótlom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos, hogy mindenkinek bejön a white musk, lehet "öreges", nekem sincs mindig white musk hangulatom, de nagyon jó kis nyugis illat:-)

      Törlés
  3. A The Body Shop-ba már nem mertem beszabadulni, így is elég sok mindent betáraztam a drogériákból. :D A szépítő olajra kíváncsi lennék, hogy válik be nálad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára írok róla..jónak tűnik, mert illatos és szárazra szárad de, hogy mennyire tápláló az még passz :-)

      Törlés
  4. én a müllerben vásároltam inkább szét magam (csokikák, cukorkák, rágó hegyek és 4 essence tartós szemcerka meg 3 lakk került a kosárba), nah meg a h&m gyerekosztályán lőttem egy cicás pólót (amit 3 ezerért amúgy drágálltam). és az 50%-os dm kuponnal lőttem egy max factor szeájfilcet, a legvilágosabb rózsaszínt.

    örülök, h neked is bejött a spirál, á/érték arányban szerintem tökéletes, én a dupláját (mármint az eredeti ár dupláját) már nem vagyok hajlandó kifizetni a Clarinsért pl., amikor ez is majdnem ugyanolyan jól muzsikál).

    ha nincs 15 féle termékem a tbs-től, akkor egy sem, de a szépítő olajokon mindig mélázom csak és a végén sosem a kosaram helyett visszateszem a polcra. az én egyik kedvenc illatom is a moringás, de sztem a magyar lányok többségét biztosan vonzza, hiszen melyik oviban-iskola udvaron nem volt anno akácfa, amit lelkesen szagolgattuk és csócsáltunk?! ;) és szintén testvaj mániás is vagyok, most fogy el az áfonyás, amit nem is bánok már, olykor nagyon cefre szagúnak éreztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg tök jó ez a spirál, én is elleszek ezzel most!

      TBS nekem is nagy love az illatok miatt, ez az olaj tök szárazra szárad, jó illatos, nyáron biztos jobb mint a testvaj ( bár az én száraz bőröm azt is imádja).

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...