2013. 04. 26.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj V.

Sajnos szomorú, hogy a lista bővül és bővül..mik voltak idáig? ITT láthatod.
Essence stays no matter what..

Az essence stays no matter what szemcerkájára a sok drága essence promó blogger miatt buktam rá, de inkább hittem volna a saját megérzésemnek, úgyhogy természetesen nem szeretném másra fogni ezt a tévedést, imádom és csókoltatom őket, de nem hiszem el, hogy ez valakinek működik..



Elmondom mi a baja..az, hogy nem jó igazán semmire, mivel olyan "gumis", hogy nem fog, illetve ha fog és van egy pici púder vagy szemhéjpúder a környéken ( milyen meglepő, mivel ugye a szemem környékén tervezem használni), akkor az rátapad a szemceruzára, és ez miatt tuti, hogy soha többet nem fog.

Jó nem akarok túlozni, lehet vele szenvedni, húz valamilyen vonalat, de százszor kell megismételnem, hogy látszódjon is, és akkor sem az az igazi mély fekete vonal lesz, hanem valami szürkés 2 napos ceruza maradvány.
Essence szemcerka

Másik bajom az vele, hogy nem egy erős fekete szín, hanem egy vérszegény feketécske.
Nekem általában tartósak a szemcerkák, így ezzel sincs gond, nem maszatolódik, és nehéz vízzel lemosni, de mivel használhatatlan fogalmam sincs, hogy van-e ennek jelentősége.

Ahol fog az egyedül a kézfejem, ami tök száraz ahhoz, hogy beleragadjon a festék, illetve nincs rajta se krém se alapozó, se púder, se szemfesték...illetve papírzsepin is szupi ha húzogatom.

Vízvonalon eszembe se jutott használni ezek után,de a teszt miatt megtettem... hát egy fokkal jobb, bár kábé tízszer futottam át rajta, hogy legyen színe, és az sem az a mély fekete..

Amúgy jól nézne ki..
Hasonló áron szerintem ezer jobb szemcerka van, így ez a béka s*gge alatt .. kkkhmm...tehát ez nem sikerült, pedig általában nem ennyire minőségtelenek az essence cuccok.

Hegyezni sem kellemes, mert kemény a burkolat, valami műanyag szerű, így kicsit nehezebb a dolog, és a szupi hegyezőm sem faragta hegyesre az élét.

Azért került ide, mert bevallom nem gondoltam, hogy egy szemcerkát el lehet cseszni, mert ötven forintért is tudnak olyat csinálni ami fog, de ezt csak azoknak ajánlom akik nem krémezik vagy festik a szemük környékét, mert akkor lehet ki tudnak csiholni ebből is valamit.
Olyanoknak is jó lehet még akik életükbe nem sminkelték magukat, és garantálom, hogy nem is fogják, ha ezen a cerkán múlik..botrány! Viszont valóban tartós és vízálló a kézfejemen tesztelve.


E.L.F. ecsettisztító spray - studio daily brush cleaner : lehet ha nem lennének minőségi ecseteim, vagy ha nem ismerném az azonnali ecsettisztító folyadékokat akkor el lennék ájulva, így viszont csak a számat húzom...nem kicsit, ez nagyon kidobott pénz volt 1100 ft-ért, elmondom miért:
Elf ecsettisztító

Az elf terméke nem sikerült jól, egyrészt azért, mert 5 lépésből oldja meg azt amit egy profi ecsettisztító folyadék 1 lépésből, ezáltal ötször annyi idő, ötször annyi permetezés, ötször annyi zsebkendő, ötször annyi dörzsölés és igénybe vétel.

Mi az ilyen spray lényege? Nem kell kimosni az ecsetet, hanem elég ráfújni és egy papír vagy textil törlőkendőbe megtörölni. Kihozza az ecsetből a pigmenteket, így lehet más színt használni egymás után, fertőtlenít és mindezt úgy, hogy 1-2 perc után ismét száraz az ecset, mert elillan a folyadék.

Én az Ó utcai sminkboltban veszem a kimért ecsettisztító folyadékot amit nagyon szeretek, az árára nem emlékszem pontosan (2-3000ft), de nagyon sokáig elég, nem úgy mint az elf, ami se nem tisztított alaposan, viszont a negyedét elfújkáltam.

Elf brush spray
Az van, hogy hiába olcsóbb az elf, ha nem jó arra amire van, és a nagyobb bajom csak az, hogy az ecseteim sprődek lettek tőle, egyrészt a dörzsitől, a mennyiségtől, másrészt gondolom az összetevőktől.
Nem is illan el olyan hamar mint a megszokott folyadékom.

Én örültem volna a legjobban ha ez beválik, de nagyon nem, nem is tudom mire fogom elhasználni..talán a minőségtelen műszőr ecseteimre..

A flakon amúgy tetszetős és kényelmes is, a csomagolás is biztonságos, de ilyen minőséget "home made" is kikeverhetünk olcsóbban ( benzin ).


19 megjegyzés:

  1. Én ezen termékek egyikét sem próbáltam még, de ezek szerint nem maradtam le sokról.

    VálaszTörlés
  2. az essence szemcerkái közül szerintem a long lasting vonal ér valamit, nah annak tényleg intenzív és erős színei vannak, kellemesen krémes és ha nem maszatolod, tényleg nem mászik el sem a felső szempillatőből se alulról. sajnos én is megvettem ezt a feketét, nekem egyébként a színintenzitással nem volt bajom, tény, h csak felülre húztam egy közepes vékony csíkot és már szaladtam is a barátnőimhez, h hadd lássák az új szerzeményem (épp barátnős este volt), de mivel ott már alaposan áttanulmányoztam a cerkát, rájöttem, k baromi szar lesz kihegyezni, így azóta hozzá se értem. közben ebbben már pár blogger és most te is megerősített. ciki. :/

    a mi stúdiós sminkeseink mindig sebbenzinnel fertőtlenítik az ecseteket, évek óta használják a jó kis ecseteikre és semmi gondjuk nem volt, nem ment idő előtt tönkre egy sem (saját bevallásuk szerint). ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen hallottam, hogy a long lasting a jó..de sajnos későn:-)
      Ha nem olvastam volna szuper teszteket erről a sz*r cerkáról az essence bizniszbloggerináktól biztos nem is vettem volna észre a boltban :-D így jártam..tanulópénz!

      Törlés
  3. Értem a problémád, amit az ELF tisztítónál írsz, csak az a gond, hogy nem arra használod, amire való! Ez egy gyors 2 sminkelés közötti fertőtlenítő spray és nem egy tisztító folyadék! Ez nem egy kimért ecsettisztító folyadék, hanem akkor használják, ha két személy között gyorsan fertőtleníteni akarsz.

    Ha mosást szeretnél, akkor azt az ELF Shampoo termékével tudod megtenni. Pl. a Make Up Plaza le is írja a "használat" fül alatt ezt az információt. Én is innen tudom és rájöttem, hogy ez egy nagyon-nagyon jó termék, csak arra kell használni, amire való ;-)

    A ceruzás véleményeddel viszont teljesen egyetértek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kamilla ill. MUP!

      A MUP szerint:
      "Gyors segítség az ecsetek TISZTÍTÁSÁRA, azonnali fertőtlenítésére"
      "hogy használat után a felesleges zsírokat és porokat kitisztítjuk a..sörtékből"

      Nos sem "gyorsan" nem működik, sem "tisztításra" nem az igazi és a "porokat" is csak a negyed flakon elhasználása után vitte ki az ecsetekből.

      Köszönöm a felvilágosítást, 20 év szakmai tapasztalattal nyilván tudom mire (lenne) való a termék.

      Van profi és minőségi "két smink közti fertőtlenítőm" (ahogy fogalmazol), semmiképpen sem mosásra használtam ezt sem, ha elolvasod a beszámolómat valószínű ki is derült ebből, így a mondanivalód nagy részét nem is értem...

      Idéznék az irományomból:

      " vagy ha nem ismerném az azonnali ecsettisztító folyadékokat "

      " Mi az ilyen spray lényege? Nem kell kimosni az ecsetet, hanem elég ráfújni és egy papír vagy textil törlőkendőbe megtörölni. Kihozza az ecsetből a pigmenteket, így lehet más színt használni egymás után, fertőtlenít és mindezt úgy, hogy 1-2 perc után ismét száraz az ecset, mert elillan a folyadék."


      Javaslom fáradj be professzionális sminkeseknek szánt boltokba ( pl. Ó utca ahol kimérve is kapható pumpás adagolóba), vásárolj egy ilyen rapid ecsetfertőtlenítőt, és ki fog derülni miről beszélek:-)

      Üzleti érdekeltség miatt sem elfogadható az ilyen hozzászólás, ELF termék máshol is kapható a MUP házán kívül is..

      Köszönöm a figyelmet és a MUP promóciót is , sajnos nem vagyok fizetett reklámember, és a terméket úgy és arra használtam amire kéne ;-)

      Hozzászólásodat nem töröltem, hogy mások is kiélvezhessék eme eszmecserét, aminek a stílusa és hangvétele kicsit elgondolkoztatott ;-)

      Törlés
  4. a cerka nálam is a nem! kategóriába került...http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2013/04/ezt-nem-kellett-volna-2.html
    bár én nem próbálkozgattam vele annyit mint te, mert én úgy voltam vele, ha nem lehet kihegyezni normálisan, ergo nem lehet használni normálisan, akkor tök mindegy, hogy mennyire tartós a kezemen vagy a szememen, nem fogok vele szöcskölni

    VálaszTörlés
  5. Számomra furcsa, hogy néhány sorra valaki így reagál, ez sokminden elárul .... de nyilván mindenki arra következtet ebből amire akar. Semilyen reklámcél nem volt a hozzászólásban és akármelyik ELF bolt is írhatta volna, hisz, mint te is írtad, a világon bárhol be lehet szerezni. Furcsa ez a személyeskedés és az is, hogy cégellenes vagy - tekintettel arra, hogy bárhol be lehet szerezni. Itt egy márkáról, egy termékről van szó és bátorkodtam leírni a véleményem.

    Kár, hogy ilyen stílusban válaszoltál :-( Szerintem nem adtam rá okot, sőt felnézek rád és a szakmai múltadra és eddig is lelkes olvasód voltam (de nyilván ezt sem fogod meghallani)!

    Úgy látszik itt csak egyetérteni szabad és a ceruzás hozzászólást már meg sem hallottad! Szomorú lettem :-(' de a véleményem fenntartom és mindenki ott vásárol ahol akar, de a MUP minden bizonnyal örül a reklámodnak és senki nem mondta, hogy töröld ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kamilla!

      Örülök, ha sok mindent elárultam, az érzés kölcsönös ;-)

      Sem cégellenes nem vagyok ( a félrevezető célú reklám ellenesség más tészta ), különben nem linkeltem volna be 1000szer a MUP weboldalát ha valóban jó terméket árusítanak, mivel Mo-ról könnyen elérhetőek tőlük X-Y termékek.

      Sem személyeskedő..egyszerűen csak úgy válaszolok ahogyan hozzám szólnak, szerintem ez nem személyes. A "stílus" tehát magadból ered, kicsit felületes, kioktató, reklámszagú volt a hozzászólásod..mintha el sem olvastad volna a cikket... lehet bólogatnom kellett volna, de leírtam amit gondolok és amilyen érzést keltettél bennem... aki olvas és kedvel... pont ez miatt teszi, én ilyen vagyok.

      "nyilván ezt sem fogod meghallani" mondatodat nem igazán értem, mert nekem inkább úgy tűnik, hogy te nem olvasod el amit írtam, hisz olyan utalásokat teszel, amiről erre következtetek. Én inkább túlhallok mint nem, lsd. ezt az esetet is :-D

      Örülök ha más a véleményed, mert aki rendszeresen olvas, az tudja, hogy mindig leírom, hogy ezer félék vagyunk és ami valakinél szerelem termék azt lehet 20 másik nem szereti.

      Idáig is voltak más vélemények, a jövőben is lesznek, ezek meg is jelennek a blogon, nem célom a lejáratás, az ellenkezés és a meggyőzés, próbálja ki mindenki maga amit szeretne.

      Az "itt csak egyetérteni szabad" ott dőlt meg, hogy közzé van téve a hozzászólásod, nem töröltem, mert nem szokásom, szívesen mutatok és hallgatok meg más véleményt, mint ahogyan azt idáig is tettem.

      Lehet túlreagáltam, ezt visszacsinálni nem tudom, és sajnos a mondataid fogalmazásából és a szavak használatából eredően nekem máshogy jött le a kezdő hozzászólásod, úgyhogy remélem a szomorúság nem tart soká, ez most így alakult, nekem sem volt szimpi, mert lekezelőnek, fura stílusúnak éreztem, neked sem jött be a válaszom, ez legyen a legnagyobb problémánk az életben ;-)
      PEACE

      Törlés
  6. És milyen igazad van! :-)
    A "szöcskölni" -ért meg külön köszönet, akkorát nevettem!!!

    Ahh és tényleg, el is olvastam, valóban félelmetes!!Jujjj!

    VálaszTörlés
  7. Meg kell mondjam, imádom a blogot, de már nem csak a szakértelem miatt! Végre hallom mástól is, hogy "essence promó bloggerek", azt hittem csak engem zavar a híg levekről való fröcsögés.

    Az eszmecserét kiélveztem és bocsánat de el is mosolyodtam :) Csak az bánt, hogy most olvasom, mert pár órája rendeltem a tisztítót. Na majd odaadom valakinek aki arra használja mire való :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátha neked beválik, én sajnos nem voltam oda érte, ez van :-(

      Hát igen..néha egyébként ez promó többet árt mint használ, ha valami nem sikerül jól, nem azt osztogatnám a bloggereknek..na mind1 :-D

      Törlés
  8. Meglátjuk beválik-e, pár nap és kiderül.

    Én azt vettem észre, hogy egyrészt engem nagyon taszít ez a hype (nem is értem), másrészt a promós lányok mindenről ódákat zengenek, hiába sz@r, aztán persze a gyanútlan ember lánya megveszi mert hát azt olvasta és mindnek kuka a vége. Nálam legalábbis így volt, azóta sem megyek a közelébe sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh én nem vagyok ki csak akkor ha nagyon vágós, hogy a 2 forintos ajcsi termékért inkább ír jót, mint ne írna semmit :-D

      Törlés
  9. Essence ceruza - Csak a feketét próbáltad? A barna nem küzd pigmenthiányos gondokkal,viszont a feketére német blogokon is panaszkodtak. Szín és szín közt ennyi lenne a különbség? Jobb is, hogy nem vettem meg mind a hármat kapásból.

    Amúgy ha valaki szeret egy terméket, amit többen nem, nem feltétlenül azért van, mert "promó" blog (Magyarországon divat egyáltalán a promózás?), hanem mert spontán így érez, vagy nincs olyan széles körben viszonyítási alapja. Vagy ezt csak én gondolom így?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen csak a feketét!
      Ajajaj hány ilyen van, hogy x színben csodás, Y színben meg teljesen gagyi valami :-(..hát nem mind1 a pigment sajna..

      Persze az látszik, ha valaki jószándékkal úgy érzi, hogy ez tényleg jó, és pl másnak nem jön be végül, arra sose gondolok így hisz ezer félék vagyunk, nekem is van ami tetszik és másnak nem..

      Sajnos ez a cerka egy nagy MEGALIKE, SZUPIJÓ kampány része volt, és sajnos igen van promó, csak az a szomorú, hogy nem is kapnak érte lét, csak 1-1 termék leesik:-(

      Nem sajnálom senkitől, nekem is jönnek ezek a mailek a forgalmazóktól, de nem vagyok "jó" reklám szakember mert én az igazságot szeretném megírni az ingyi termékről, ami néha "gáz", szóval nincs üzlet :-D

      Azokat szeretem akik még ha promóból kapnak is valamit azt jelzik valahogy vagy nem szállnak az egekbe ha valami nem jó:-)...mert ilyen is van

      De persze az egész az én hibám, nem akarom másra fogni a vételt , máskor jobban figyelek majd:-)

      Törlés
  10. egyébként az essence promó bloggerek és társaik engem is kikészítenek, végre valaki leírta. a halálom, hogy néhány blogon nem látni mást, csak unalmas, MINDIG csupa pozitívumot egyes termékekről, holott...
    az elf tisztítója nekem sem vált be annyira...a tusecseteimnél szoktam használni, esetleg ritkán szemhéjpúderecseteknél. utóbbinál majdnem teljesen kihozza a festéket, de a tusecsetekkel nem nagyon tud mit kezdeni. pedig reméltem, hogy nem kell minden egyes tushúzás után a csaphoz rohangálni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha megnyugtat a tus ecsetekkel én is mindig a csaphoz megyek :-D..nem is tudom miért, ahhoz valahogy a mosást érzem:-)

      Én műszálas tusecsetet használok ez ha jó minőség és jó simák a szálak akkor pik-pakk tisztíthatóak.
      Na meg frissen már átmosni, mert ha rászáradt akkor nehezebb.

      Én ált. úgy csinálom ha magamon használom, h smink után mindig kezet mosok mert tiszta alapozó vagy korrektor vagyok, és automatikusan a tusecsettel indulok a fürdőbe, így nem marad ki sosem:-)

      Törlés
  11. Megkérdezhetem,hogy mi a neve annak a kimérős ecsettisztítónak amit az Ó utcában szoktál venni? Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...