2013. 03. 25.

Ő az igazi..

Jajjjj hát ebbe igazán beleszerettem..
Multi köröm
Utoljára ekkora lelkesedésem akkor volt -köröm téren- amikor a szegecses körmeimmel garázdálkodtam.

A szokásos francia körmeimet most pedig sok színes, eltérő méretű kristályokkal tettem izgalmassá...mert már nem jutott az eszembe értelmesebb dolog..



Kövecskés köröm
Teljesen random módon vannak elhelyezve a kövecskék, próbáltam a káoszra menni, és minél több méretet és színt kiválasztani. 

Persze a rendszertelenségbe mégis ott az összhang, szerintem fontos, hogy a színek harmonikusak egymással, és a forma ( kerek, csiszolt ) sem eltérő, tehát nem került bele csepp vagy kocka alakú kövecske, mert az már túl sok lenne nekem is.

A legnagyobb hibája ennek a díszítésnek az, hogy a nagyobb kövek túlságosan hajlamosak beleakadni ebbe-abba, de látványra ez nem volt zavaró ( biztos mert a csillogás miatt nem feltűnő, hogy mennyire áll ki).
Nem éles, de a színek itt látszanak jól

Jól bírta egyébként a strapát, vegyszerekre nem volt érzékeny, sokáig csillogtam velük, és az első kövek kb. egy hét után pattantak le (ragasztva voltak), és természetesen a nagy kristályok estek le elsőre, a kicsik 3 hétig bírták.

Azt hittem nálam már a kövecskés körmök lefutottak, de tévedtem...nagyon szerettem ezt a díszítést, valószínűleg lesz ismétlés, mert ez most nagyon like.

Mit szóltok, tetszik nektek is, vagy valami gond van velem :-D?

12 megjegyzés:

  1. ha minden ujjadon lenne már soknak mondanám, de így teljesen rendben van, nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azt én sem szeretem ha minden ujj fullos.
      köszi:-)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik :) Viszont sajnos nagy dolokat én nem birok elviselni a körmömön, mert idegesit ha beleakadok mindenbe. De látványra nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... én is dörzsizem az ujjammal, matatok rajta... meg amikor a hajamba akadt..ahhh

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik, de az a változat is mikor full tele van kővel az az egy köröm:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh az is nagyon szép, csak ott kikészülnék ha leesne 1..1db..hmmm visszaragasztás vagy az összes leszedése ? másnap meg leesik egy másik ?..hát ez lenne a fő probléma az életembe :-D..azt majd akkor ha a családba vagy a szomszédba érkezik egy körmös ;-)

      Törlés
    2. El is felejtettem megírni hogy új kedvencem van. Ő az:http://www.szepsegtrend.hu/images/nesti%20csokolade%20szappan.JPG
      Teljesen véletlen lett az enyém. Egy helyi illatszerboltba tévedtem be, hogy csekkolja az aden égetett arcpíreket, de egy sem volt...ezzel a lendülettel ki kellett volna mennem a boltból, de persze nem tettem, mert megakadt a tekintetem egy hatalmas kupac Nesti dante szappanon. Rengeteg fajta kapható ott, kicsi, masnis, mini, nagyok, 10 percig keresgéltem hogy mit mit mit próbáljak.Szívem szerint persze vettem volna vagy 5dbot. De aztán maradtam a csokisnál.
      Adatok:fő hatóanyag: kakaóvaj, parabén mentes, sls-mentes, fincsi csoki illatú, de nem az a fuj mű, nagyon kellemes.Bőrön nem nagyon marad meg, de erre nem is vágyom. 200gr, és középen elvékonyodik, úgyhogy szuperül ketté is tudtam törni, és csak felét használom. Nem fogy gyorsan egyébként.
      A LÉNYEG: baromi puha selymes a bőröm tőle. Egyáltalán eszembe se jut hogy bekenjem, ezen meglepődtem, mert nem néztem ki belőle...gondoltam, hogy szép csomagolás (annyira szép a papírja hogy eltettem, jó lesz majd felkenni valami hobbi dobozkára ragasztóval)belbecs nem lesz egy nagy durranás, de sebaj, az illat rabul ejtett totál. Már hetek óta csak őt használom, arcomra is jó, nem szárít. 900ft körül vettem.

      Összetevők: Sodium palmate, Sodium cocoate, Sodium palmkernelate, Aqua, Parfum, Glycerin, Theobroma Cacao, Butyrospermum parkii (shea butter), Mentha Piperita, Sodium chloride, Tetrasodium etidronate, Tetrasodium EDTA, Cumarin

      Törlés
    3. Ismerem a nesti szappanokat..és nem szárítanak téged agyon?
      Én nem is mertem kipróbálni, mert még a zsírosabb bőrű ismerőseim is viszketnek tőle ( van ebből jó sok illatban ugye).
      Bár lehet más illatnak más az összetevője, de nem volt lelkierőm végignézni őket, pedig olyan jó illatúak!

      Törlés
    4. Képzeld nem! Pont ettől féltem én is, de biztos az illatok megzavartak és eltompították a gondolkodásom, amikor próbáltam a memóriában őrülten kikeresni az információkat erről a márkáról:D
      De csak ezt a csokisat vettem meg, ez nem szárít, de ott van még bontatlan a Nadler csokis szappan, jövőhéten lehet átváltok arra, hogy lássam mi a különbség. Tényleg nagy meglepetés volt ez a Nesti, de semmikép se akarlak rábeszélni:) Járt utat járatlanért ne hagyd el:D (persze én rendszeresen elhagyom) Valószínű más szappanját nem veszem meg.

      Törlés
    5. Én arra gondoltam, hogy ha elfogytak azok a szappanok amiket kézmosásra használok, akkor kipróbálom a nesti illat orgiákat is, aztán meglátom hamar, hogy "mit tud" :-)

      Törlés
  4. Szerintem nincsen semmi gond Veled :) Nálam a körömmatricák,amik ilyen visszatérő kedvencek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) körömmatricákból sosem találok olyat ami szerelem, de a csillagocskákat imádom ( matricából is)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...