2013. 03. 01.

Kaviár light...

Köröm, köröm..lássuk mit bírtam összehozni
Caviar light...a kis pöttyös :-)

A caviar azaz kaviáros körmök nekem is tetszenek, de nem biztos, hogy tudnék együtt élni vele, így egy kedves bloggerina javasolta a nézelődést az oldalán, és nála láttam ITT egy ilyesmi ötletet amire azonnal lecsaptam.



Nagyon tetszett, de sajnos nem bírta sokáig, mert csak fedő zselébe lettek nyomva az apró ezüst golyócskák, és nem kerültek beépítésre. Későn találtam ki, hogy mi legyen a díszítés, így nem lettek időben már a francia épített zselébe is belenyomva..

Amúgy tetszett...
Így pár napon belül a kritikusabb részeken lévő golyók kipattantak, illetve hiába került a tetejükre is zselé, mégis elkezdték az ezüst gömböcök ledobálni az ezüst réteget magukról..nice..

Az sem volt a legjobb, hogy egész nap ezekkel játszottam és a körmöm felületét babráltam, mert tetszett ez a fajta göröngyösség..beteg vagyok, ez is kiderült...pipa..

A vége az lett, hogy pár nap után fájdalmas búcsút vettünk egymástól, amikor az egyik kezemen 1 db a másikon pedig 2 db golyócska is kificcent..bezzeg a többit alig bírtam kivakarni annyira ragaszkodtak...
Azért eléggé kiállt..későn találtam ki..

Összefoglalva: szép volt, jó volt, bejött, tetszik, de a macera nem..beleakadt kicsit a hajam is,még jó, hogy harisnyát nem hordok..
Tuti lesznek még kísérletek, de mivel ez ilyen hirtelen ötletként jött a kész körmömre, ezért úgy látom, ezt jobban be kéne ágyazni a zselébe, hogy tartósabb legyen...

Ötleteket várok :-)

11 megjegyzés:

  1. De kár érte, pedig nagyon jól néz(ett) ki, és nem csodálom, hogy egész nap birizgáltad, én sem bírtam volna ellenállni :)

    VálaszTörlés
  2. A Caviar light nekem is tetszik. De a teljesen caviar köröm nagyon távol áll tőlem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a sok bogyó engem is zavarna, ez így még okés volt :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, kár hogy nem birta tovább. Egyébként sok más blogon is azt irták, hogy a kaviáros diszités nem túl tartós :( Esetleg ha jobban beleépited a zselébe tartósabb lehet, de nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megnyugtattál!
      Igen valószínű már az elején bele kellett volna nyomizni őket, vagy nem tudom én sem.

      Törlés
  4. nagyon jól néz ki ez a kaviár light! :) szoktam kaviáros körmöket csinálni és ha nincs rajta fedőlakk akkor a tartóssággal tényleg gondok vannak, viszont jó vastag fedőlakkal meg zavar, ha véletlen buborékos lesz vagy színes gyöngyöknél még a színt is képes oldani :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh igen, pont ezek itt is a gondok :-)
      Köszönöm!

      Törlés
  5. Jó reggelt! Nagyon tetszik a bejegyzés, éppen ideje volt egy ilyennek. A tavalyi, 2012-es évben finoman szólva hatalma alá kerített engem is ez az őrület. (És még tart, nagyon tetszik! :-) ) Ez az egyik kedvencem, mikor sűrűbben vannak a golyók, de a tied se kutya. :-) http://m.cdn.blog.hu/ne/neszeszer/image/12m%c3%a1rcius/kavi%c3%a1r%203.jpg Mondjuk én általában műkörmöshöz (manikűröshöz) járok, így professzionális segítséget kaphattam, hogy az ott elkészítettet hogyan kell otthon megcsinálni. A minimum két réteg alaplakk után legalább 20 percet kell várni, hogy megkössön, ne potyogtassa le a golyókat, vagy lazítsa ki őket a helyükről az erős ecsetelő mozdulat, ami legtöbbször egy átlátszó, fixáló lakkal történik. (Ez egy manikűrös idézet volt. :-D) Aztán lehet az egészre rétegeket rakni, hogy biztosan tartós legyen és megkössön. Plusz, nem tudom, hogy ez milyen hatással van a körmömre, de ragasztót is keverek néha bele. Mármint szempillaragasztót. :-) Nagyon-nagyon alapos polírozás szükséges,mert nem sima felületre a lakkrétegek sem tapadnak, aztán a gólyók is kitülemkednek, kvázi könnyebben le is potyognak. Aztán átlátszó alaplakk, egy réteg színes lakk, második réteg félig ragasztós-félig színes lakk, caviar, és végezetül zselélakk. Voilá! :-))) Meg persze sok variáció van még, többek között az, hogy mindent többször rétegezel és a viselés folyamán is odafigyelsz, hogy ne kopjon a legutolsó réteg, mert az a kulcs. :-) Remélem, tudtam kicsit segíteni Neked. Tény, hogy alapvetően nem a hiper-tartós kategóriába sorolják ezeket a kaviár lakkokat, de szerintem nagyon jópofa és megéri a vesződséget. :-) Üdv, Nati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nekem is nagyon tetszik!...és a kép...woooow!
      Gondolom a birizgálásom sem tett olyan jót neki :-)
      Nem akartam, hogy olyan vastag legyen a körmöm, de úgy látszik ennél ez elkerülhetetlen:-(

      Törlés
  6. genyóság, mobilról nem lehet kommentelni, pedig már 2x is meglestem ezt a bejegyzést. :/
    de most a nagyobb kép alapján még jobban tetszik, ezt a light változatot még talán én is kipróbálnám. és biztosan szanaszét tapogatnám folyton, én is olyan lyány vagyok. :) pont ugyanígy lennék a mostanában terjedő liquid sand lakkokkal is, azok talán még jobban vonzanak. szörnyű! :)

    sajnálatos, h ilyen rövid távú volt a kapcsolatotok, talán ha hamarabb kapcsolsz legközelebb, akkor kevésbé fog kibucisodni. már ha még megkívánod, mert végül is ezt is megtapasztaltad, pipa. :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...