2013. 02. 14.

Hmmm nem is rossz..miss sporty szemcerka

Nem szokásom a drogériák sminkpolcain kutakodni, de néha engem is beránt a téma..
Miss spoty szemceruza

Nem vagyok sznob vagy ilyesmi, kapható néhány szupi dolog ezen alacsonyabb árkategóriás gyártóknál is, nekem is van pár, csak több a tévedés esélye, így általában inkább profi sminkcuccok között keresgélek ha tényleg(!) kell valami.

Nos most S.O.S. kellett egy fehér szemcerka, és amit szerettem volna az nem volt raktáron - viszont mindenképpen meg lesz majd véve- így áthidaló megoldásnak gyorsan és olcsón ez a szemcerka került a képbe.



A drogériákban kapható többi fehér ceruzához képest ennek volt a legbarátságosabb állaga és árnyalata, úgy tűnt jól tapad, amit a használat alatt is megerősített.

Külön piros pont, hogy a cerka automata, azaz nem kell faragni, így nem kerül a szembe a fa forgács, és nem is karcol, mint pár szemcerka.
050-es snow  árnyalat
Nem azt mondom, hogy nincs ennél profibb termék- természetesen semmiképpen sem profi használatra ajánlom- viszont nagyon pozitív csalódás volt a cucc.

A kezdőknek, vagy akik nem tudnak/szeretnének ennél többet adni egy szemcerkáért mindenképpen ajánlom, mert az ár/érték arány nem rossz.

Nem tudom a többi színben hogy szuperál, ez a 050-es snow árnyalat, ami jól tapad a vízvonalon - de persze vagy 5ször oda-vissza húzogatom rajta-, és órákig jól tartja rajta magát ( de persze a vízvonal téma mindig egyén függő, kinek mennyire száraz a szeme -apró trükk a vízvonal és a pillasor közé is húzni a színből, így tovább megmarad ).
Automata a cerka

Természetesen egy idő után ez is összegyűlik a szem belső sarkában mint "csipa", amit érdemes ellenőrizgetni, de ez sajna természetes.

Idáig szemirritációt nem okozott, és nem is fogy gyorsan ahhoz képest amilyen apró.
A ceruza nem vízálló..

A "keménysége" nekem ideális... közepes, mert ha nagyon puha akkor az sem minden esetben király. A matt fehér színe pedig "természetesebb" hatást kelt mint a fényesebb, ezüstösebb, esetleg csillámosabb verziók, így a végeredménnyel vagyok elégedett, mert sok fehér szemcerkát próbáltam már, de ez az a szín és fedés, amit úgy el lehet sütni, hogy nem mondja meg feltétlenül boldog-boldogtalan, hogy valamit variáltál a szemednél..
Szóval natúr sminkeknél szupi és nem ordít.

Nem vagyok egy nagy miss sporty fan....sőőőőőt, de ez a fehér szemcerka nem sikerült rosszul, így aki nem akar beruházni és megelégszik a "jó" és nem az osztályon felüli szuper termékekkel ( amiknek az ára általában ezt tükrözi is) annak bátran ajánlom.

18 megjegyzés:

  1. mennyibe került?
    énis lehet beruháznék egyre, bár nem feltétlenül fehérre..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár száz forint, már nem emlékszem :-(
      A többi színben nem biztos, hogy jól szuperál, sok ilyet tapasztalok más és prémium márkáknál is, hogy egyszerűen nem tudnak azonos minőséget kreálni a különféle színek között.

      Törlés
  2. Nekem sajna extramega könnyezős a szemem, szóval még a zselés tust is lekonnyezem, úgyhogy meg se pedzem általában a vízvonalra rajzolgatást. Fehér cerkát én alapként szeretek használni, ha nagyon élénk eredményre vágyom. A ms amúgy sokat fejlődött, emlékszem fiatal tinikorom márkája volt, szar lepattogó körömlakkok meg szétkenődő szemcerkák alkották a repertoárt :D ja meg a dinnyes ruzsok, regi szep idok! Még mindig van tőlük rúzsom, nagyon szép matt finishűek vannak náluk, ha nem is olyan tartósak, de jól fednek. Na azt hiszem, szépen elragoztam a semmit, megyek is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh igen ha olyan a szem mint neked azt nem is kell erőltetni, mert minden le fog jönni max félórás különbséggel.

      Vannak extra cuccok azért vízvonalra is ami ragad mint az állat, de természetesen ezt semmiképpen sem ajánlanám mindennapos használatra, és magas az irritáció veszélye is, így jobb nem kínlódni vele.

      Törlés
  3. Nekem ugyanebből van meg a fekete, de sajnos nekem nem vált be :S Lehet, hogy tényleg eltérések vannak színenként, mert az nekem pl vízvonalra egyáltalán nem fog :D ha valamit mégis sikerült felmaszatolnom akkor várhatóan egy órán belül volt-nincs...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Simán lehet ilyen, nekem sok prémium és profi termékem van amik minősége ég és föld csupán azért mert más a színük..

      Lehet a vízvonalad is "nyirkosabb" ami erősebb szemcerkát kíván mint ez, de én meg a fehérekkel kínlódom úgy mint amit írsz, mert nagyon nehéz olyat találni közülük ami fog és legalább pár óráig fenn is marad..szóval ezért lepett meg ez a szemcerka.

      Törlés
  4. Én szeretek drogériák polcain kutakodni, ha épp van időm, a leértékelt holmik kosaraiban matatni kicsit olyan, mint a turkálós kincskeresés. Szintén SOS vásárlás során ugyanezt a fehér ceruzát vettem meg én is, sőt, egy sötétebb lila is becsúszott mellé. Nem csúcsminőségű darabok, de tényleg nem rosszak, egészen megkedveltem őket. Azt hittem a méretük miatt, hogy villámgyorsan elfogynak majd, azonban tévedtem. A fehéret én is vízvonalon használom, néha belső szemzugba, kb. azt tapasztaltam, amit Te is. A lilát inkább felső szempillasor fölé teszem, azt is többször át kell húzni, de ha sikerül felapplikálni, egész jól tart, viszont maszatolásra nem igazán alkalmas vagy csak nekem nem megy. A drogériás random vásárlásokban az a legjobb, ha egy-egy olcsóbb darab mégsem jön be, legalább nem a 6-8 ezres árat bukom el, ami pedig néhányszor már megtörtént. Alapdarabokra szívesen költök többet, de hirtelen felindulásból elkövetett vásárlásoknál vagy amikor számomra szokatlanabb színekből válogatok kipróbálásra, a kisebb pénzügyi kockázat miatt biztonságosabb terepnek érzem a drogériákat. Ella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is erre akartam kilyukadni, hogy az árukhoz képest és a többi fehér cerkához képest meglepően elégedett vagyok vele.
      És tényleg nagyon lassan fogy!

      Én is a prémium és a profi márkákat erőltetem, de volt pár szívás már, így nyitott szemmel járok az olcsóbb cuccok között is-hátha.

      Satírozásra, kontúrra és vízvonalra is 3 különböző ceruza márkát és típust használok, szóval szerintem ezek mind más tulajdonságú cerkát kívánnak.
      Talán a leginkább univerzális a Chanel fekete szemcerka ( mert kontúrozni és satírozni is király), de például vízvonalra tudok tartósabbat és "feketébbet" is...

      Ahh végtelen történet :-)..

      Törlés
    2. Én szívesen olvasnám a beszámolódat a különböző fekete ceruzákról, ami neked satírozásra alkalmas,vagy ami vízvonalra jó, stb :)

      Mia
      (bocsi, megint lusta voltam bejelentkezni)

      Törlés
    3. oksi, valamikor rámegyek a témára:-)

      Törlés
  5. Én még nem használtam semmiből miss sportyt, valahogy a többi márka termékei mindig szimpatikusabbnak tűntek, de ha ilyen jó, akkor egy próbát mindenképp megér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh ne is mond...sosem nyúltam volna a Miss sporty cuccok közé, mert rohadtul nem fogtak meg..szerintem csak azért vittem ezt, mert s.o.s kellett, és nem volt nagy a választék.

      Nem kell túldimenzionálni persze a cuccait, lehet más színben tök gáz, de ez a fehér -a többi fehér ceruzákhoz és az olcsó árhoz képest- egész jól vizsgázott.

      Törlés
  6. Úgy megtetszett ez a szemceruza, hogy beszaladtam a dm-be megvenni, hát 6000 Ft-tal később jöttem ki.. Fene se gondolta, hogy egy miss sporty szemceruza ennyire sokba kerül.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh...szóval most tartozok 6000-el, ha jól értem :-D ?
      Ne csüggedj, mi nők már csak ilyenek vagyunk..én tegnap estem ilyen körbe amikor csak 1 azaz egy dolgot akartam, aztán kijöttem egy teli kosárral :-(...

      Törlés
  7. Én is ezt a szemceruzát használom a vízvonalra, ha meg akarom nyitni/nagyítani a tekintetemet, szerintem is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen:-) örülök, hogy más is így gondolja.

      Törlés
  8. a fekete változatát használtam én is még jó 6-7 évvel ezelőtt, akkor nagyon bevált. lilám is volt talán belőle. itt kellett volna körülnéznem a fehér vásárlásakor is. ugyanis sikerült egy csillogósat vennem az essence-től :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vettem egy csillogósat az említett márkától, de végül nem lett az igazi:-(

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...