2013. 02. 12.

Alora Natura natúr manufaktúra..avagy egy gyógyszerész álma

Az Alora Naura kozmetikumokról már ITT érdeklődtem tőletek anno.
Alora Natura szappanok
Sajnos róluk nem érkezett elég visszajelzés, így belevágtam és rendeltem tőlük, mert eléggé meggyőzött, hogy a termékeket egy gyógyszerész álmodta meg.

A gyógynövények, az aroma terápia, a natúr összetevők fémjelzik a cuccokat, amit Dr. Veress Marianna előállít, szigorú, gyógyszerészeti minőségben. Ezekről több infót ITT találsz.



A szappanok mellett arcmaszkot, bőrradírt, testápolót, fürdősót, fürdőgolyót, arcbalzsamot is vásárolhatsz náluk..én most -milyen meglepő- a szappanokat éreztem.. bár jó pár termékük volt még szimpatikus.

Szokásomhoz híven természetesen mindent megvásároltam, tehát szokás szerint nem egy fizetett promót olvastok..főleg, hogy még véleményem sincs a termékekről, mivel most érkeztek ( teszt hamarosan..beállnak a sorba szépen ezek is..).

A levél egy kis kedvezményt is tartogatott
Az online vásárlás könnyen és gyorsan zajlott, semmilyen fennakadás nem történt. 3 szappant rendeltem, ami mellé egy kis mintával és egy levéllel - benne kedvezmény kóddal- kedveskedett a gyártó. Köszönöm!

A szappanok csomagolását nagyon trendinek és igényesnek tartom, igazi "natúr vagyok" feeling, és a kis papírkák a szappanokon..hát valami csodás, imádom ezt a stílust.

A csomagot kibontva azonnal éreztem, hogy wooow ez tényleg aroma terápia, erős, számomra kellemes gyógynövényes illatúak a szappanok. Én ezt nagyon szeretem, bár lehet hosszú távon sok lesz..még nem tudom.

Ajándékba aloe verás próba szappankát kaptam, ami száraz és érett bőrre való.
Aloe Vera ajándék szappanom
Akción kívül szagolva ( azaz szárazon és nem nedvesen)  nekem inkább keleties-gyógynövényes illatú.
Amit kiérzek az az Ylang-ylang, gyenge levendula és a só ( ez nem vicc..sószag :-) LIKE ).
A termékről ITT tudsz többet olvasni.

No de mit rendeltem magamnak?

Holt tengeri szappan
Holt tengeri iszap szappan homoktövissel : a holt tengeri szappanokat egyszerűen mindenhol berendelem, mert hiszek a holt tenger erejében..komolyan..mindenre jó..de főleg az én száraz bőrömre..he-he.
A termék adatlapja ITT található.
Száraz és pattanásos bőrre is jó, ekcémára, gyulladásra.
Olíva, kókusz, napraforgó, ricinus, pálma olaj az alap, tehát ez nem kecsketej szappan, nincs benne állati anyag.
Kakaóvaj, shea vaj, homoktövis olaj segíti a táplálást és emellett van benne a holt tengeri iszap és só.
Az illata nekem teljesen gyógynövény üzlet, a levendulát itt is kiérzem, amit érdekessé tesz az enyhe pacsuli olaj.

A narancsvirág szapant egyértelműen azért vásároltam, mert imádom a narancsvirágot, sok desszertbe ( igen..amit meg kell enni ) is használom.
No hát ebben is kiérzem a narancsvirág illatát, de mégis valamilyen gyógynövény illat alapban van, így hát nekem ez bezavar, nem ezt az illatot vártam.
Száraz, ekcémás, érett bőrre van, azaz számomra ideálisnak tűnik.
A holt tengeri szappanhoz hasonló alapokkal készül, de kerül bele avokádó és barackmag olaj, ami köztudottan nagyon jó a bőrnek. Van benne nyugtató és hámosító körömvirág is, és tengeri só, ami szintén jól hangzik.
Narancsvirág szappan
Erről a szappanról ITT informálódhatsz.

Az édesfa szappan csakis azért került a kosárba, mert a gyártó kifejezetten ezt ajánlja a honlapján az ekcémás bőrre.
Az ekcéma egy olyan bőrgyulladás ami száraz bőrt és akár kisebesedést, hámlást okoz, így amit ekcémára ajánlanak általában bőrnyugtató, erősen puhító és hidratáló cucc, tehát nagyon jó választás lehet a száraz bőrre is ( bár az én testemen gyulladás és pattanás nincs- csak az arcomon ).
4 gyógynövény kivonatát alkalmazták a szappanban ( kamilla, édesfa, fekete nadálytő, körömvirág) , olyan tisztaságú, hogy babák fürdetéséhez is ajánlják, tehát ez meggyőzött.
A szappan alapja a fentiekkel megegyező, csak ebbe a gyógynövény kivonatok kerültek.
Az illatában itt is felfedezhető a levendula, a bergamot keserédes illatát sajnos nekem elnyomják a gyógynövények és a levendula.
Továbbiak ITT találhatóak róla.
Édesfa szappan

Megmondom őszintén az illatok csak nagyon minimálisan térnek el egymástól, mind eléggé gyógynövény és levendula keverék, így aki ezt ki nem állja, annak semmiképpen sem ajánlom.
Titkon reméltem, hogy azért nagyobb lesz az illat különbség a választott szappanok között, de úgy látszik amiket választottam azok mind hatásában, mind illatában hasonló termékek.

Gyanítom a "mézes puszedli" a "fahéj" a "jeges csoki kávé" egy más illat vonal lett volna, de ez most ilyen gyógynövény boltos csomag lett..

Természetesen a hatás a fontos, de próba hiányában erről még nem tudok beszámolni.

Tesztek -ahogy utolérem magam- következnek..amit nagyon kíváncsian várok..ITT láthatjátok a szappanos bejegyzéseimet, szóval adós vagyok még jópár szappannal..de ami késik, nem múlik:-)!


20 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekelnek a tesztek :) A holttengeri sós dolgokról eddig csak jókat hallottam, a narancsvirágot pedig nagyon szeretem :) Az édesfáról viszont még soha nem hallottam semmit, ugyhogy ez utóbbi különösen érdekel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem:-)
      Legkorábban most az Eszter szappanok jönnek, aztán ez is sorra kerül:-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Engem is az győzött meg, mert nem is hallottam még róluk..

      Törlés
  3. Majdnem elcsábultam, de még úgyis hónapokig elég a Nadler szappanom+krémem, és előbb megvárom, mit írsz róluk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh ne is mond..szappanfalva közepén ülök már itthon..:-)

      Törlés
  4. Jókat rendeltél:)))Nekem is megjött az újabb nadler, de csak egy újat rendeltem, a csokis kakaóvajasat, még nem vetettem be, de az illata így szárazon nem csokis...na mindegy a másik kettő tesómé lesz ( egy hajmosós, amit végül 3 hónap alatt megszerettem, samponnal kombinálva, mert sehogy se bírom egyébként jól kimosni, plusz a sima shea vajasát is újravettem, sokszor úgy vagyok a nagyon illatozó szappanokkal mint te hogy lehet becsömölök, és néha jó ha kevés az illat vagy nulla.
    Plusz egy másik meskás eladótól egy samponszappan ami nem kecskés, egy két nap és tesztelem, ajj de jó lenne ha menne a kimosás, az eladó azt írta h neki meg olyan sima fényes selymes a haja tőle h nem áll meg benne a csat:DDD
    Holtengereset fogok én is valakitől, a Nadlereset is szerettem, csak meguntam az illatát, a párom sem szívlelte:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát ha igaza lesz az "eladónak" akkor azonnal tudni akarom én is :-)
      Én a Lush sampon szappanokból ábrándultam ki mint az állat, így most ki lehetne kergetni velük...de hátha ez most jó lesz amit próbálsz!

      Nekem a top az emanufaktúrás OVIS iszapos szappan idáig..az valami csúcs ( sztem).

      Törlés
    2. Nos: NEM, nem igazán lett olyan hajam:D, pont az ellenkezője, pedig pontosan követtem az utasításait, 4x szappanoztam, majd ecetes öblítés 1 percig, aztán még alaposan mostam ki vízzel, és a végeredmény váááá ilyen matt kócos, akadós sose volt a hajam... brrr. De a saját módszeremmel működik..hogy samponnal is átmosom a végén, úgy szuperdús és puha.

      Törlés
  5. Az Alora Natura termékekről kerestem véleményt, és így találtam a blogodra. Micsoda szerencse! Én sem bírtam magammal, elcsábított a szép weboldal, remélem jól döntöttünk mindketten!:) Majd megírom kommentben a véleményem, bár inkább csak pár hét használat után. Szappanokat, arcradírt, meg balzsamokat is rendeltem, mert sajna pikkelysömörös a fejbőröm, hajvonalam, fülem+kombinált+tág pórusú+érzékeny az arcom. Hogy mivel zuhanyzom az mindegy a bőrömnek,a többi bőrfelületem normál, de szappannal a legjobb. Az Eszter-szappanok nagyon beváltak, tényleg csudajók, de ici-picit kecske szagúak(oké, ez végül is természetes...) Az OVIS juhszappannak semmi kellemetlen illata nincsen, nekem a verbenás van meg most, kellemes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jók lesznek, még nem próbáltam őket, remélem tavasszal meglesz a teszt!
      Ha nálad már üzemelnek mindenképpen írj róla, hogy mi a véleményed!
      Eszter szappanokról nálam vegyes a vélemény, de pár nap és itt a teszt.
      Az OVIS Holt tengeri a kedvenc nálam! (idáig)

      Törlés
  6. Mácius végén jön a komment.:) Várom a véleményed addig is az Eszter-szappanokról. Nekem nagyon tetszenek, bár nem hiszem hogy újra rendelek, mivel én is felfedező vagyok, és a hitvallásomat a tőled vett idézettel lehet a legjobban kifejezni: "Viszont a kencéknek és a ruháknak nem bírok ellenállni..nos ott bepótolok mindent!" A többi bevált dolgot és emberkét én sem szívesen cserélgetem.:) Remélem most már megjelenik a nevem. Az előző Unknown voltam.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még most sem látom, mit kellene tennem? Nagyon nem értek hozzá, Google-fiókomat szeretném használni.:S

      Törlés
    2. Az Eszter szappanos tesztre gondoltam:-)

      A neved maga a Google profilodba nincs beállítva, valószínűleg azért "unknown":-)

      Törlés
    3. Azóta már ügyesen megtanultam kezelni a Google profilomat!:)
      Az Alora Naturák nálam mind jól teljesítenek, bár lesznek olyanok amiket nem fogok újrarendelni.
      Sorrendben a kedvenceim:
      1.) Teafa szappan: ezt arcmosásra használom, és kiválóan tisztít, az illata sem rossz, utána a Teafa-Bergamott balzsamot kenem az arcomra. Van olyan jó mint a Clinique három lépés, amit eddig használtam.
      2.) Jeges csokis kávé szappan: nagyon finom illata van, és imádom használni, kellemesen radíroz, és felfrissülök tőle. Sajna nagyon gyorsan fogy.
      3.) Édesfa szappan: ez talán a legolajosabb, ennek is kellemes az illata, de nem hiszem hogy újra meg fogom venni, semmi különöset nem nyújt.
      4.) Rózsakert szappan: Rózsás, muskátlis, citrusos szappan, fürdéshez jó, arcot mosni, néha... de nem vagyok tőle annyira elájulva. Ehelyett is valamelyik másikat fogom legközelebb kipróbálni. Azért még így is jobb a legtöbb szappannál amit eddig használtam.:)

      +1.) Homoktövises szappan: a barátomnak rendeltem, szereti, de legközelebb lehet hogy majd másmilyent kap.:P

      Ajándékba kaptam egy sminklemosó szappant, ami tényleg elbánik bármilyen sminkkel, de kicsit csípi a szemet.

      A Teafa-Bergamott balzsam nagy kedvenc éjszakára, az édesfásat a bőröm pikkelysömörös részeire vettem, de nem nagyon van rá szükség, inkább azokat is a teafással kenegetem. A Rózsakert balzsamból mintát kaptam, de az nagyon olajos, és picit csípte is a szemkörnyékem. Reggelre viszont nagyon puha lett tőle a bőröm. Ránctalanításra nem tudom mennyire válna be.

      Ezen kívül még kókuszvajat rendeltem, ami nem vált hajpakolásnak, és egy méregtelenítő maszkot, ami szépen tisztít, és radíroz, de nagyon erős pacsuli illata van, ezért legközelebb a zöld agyagosat fogom megrendelni.

      Egyik termékben sem csalódtam, mindegyikre jó szívvel gondolok, és szívesen rendelek még, mert Marianna nagyon készségesen segített nekem válogatni, és mindenben partner volt, így a márka számomra maximálisan pozitív.

      Törlés
    4. Ohh köszönöm, imádom az ilyen részletes és alapos beszámolókat:-)

      Törlés
    5. Örülök, hogy tetszett!:) Várom a te beszámolódat is róluk. Én már azóta rendeltem újra, a teafás szappan akkora kedvenc lett hogy abból egy utánpótlást és a marokkói termékcsaládot(szappan+arcbalzsam+arcpakolás). Igaz, még csak ma érkezett meg, de már túl vagyok egy próbán, és mindhárom remekelt.
      Szappan: nagyon jól habzik, kellemes az illata, nem irritál, enyhén hámlaszt.
      Arcbalzsam: nagyon finom illata van, szinte már "bolti" krém illatú, és szépen hidratál, a bőröm kipihentnek tűnik, nem bántja a szemkörnyékemet sem. Ezt el tudom képzelni ránctalanításra is.
      Arcpakolás: Krémesebb állagú, és kevésbé szemcsés mint a pacsulis maszk, és nem is csípi a bőrt. A pórusaimat szépen kitisztította. Mivel már egy hónapja Alora Naturát használok arc- és testápolásra(hajápolás sajnos nekem sem nagyon megy szappannal), ki tudom jelenteni, hogy az arcom a Clinique három lépés nélkül is tiszta lehet, amit nem igazán hittem volna régebben. A pikkelysömör sem olyan látványos, és nem is viszket. Elkezdtem használni az 5%-os Akneroxidot is, és az Avéne glikolsavas hámlasztóját(az államnál vannak zárt komedók, ez a legnagyobb bajom, és hogy az orromon, orcámon tágak a pórusaim), de nem minden nap. A koreai termékekkel is szemezek, legfőképpen a Baviphat almás krém, a barackos krém és peeling érdekel. Ja, és a Suiskin AHA&BHA szérum, de ezek még váratnak magukra, ha másra is akarok költeni, nem csak kencékre....Sajnos!:P

      Törlés
    6. Most kezdtem el használni a szappanokat, így kb 1 hónap és meglesz az én véleményem is :-)
      Köszi az infókat!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...