2013. 02. 25.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj VI.

A sorozat új tagjai megérkeztek..
Guerlain Maxi lash
A Guerlain Maxi lash szempillaspirálja az egyik.

Nagyon csalódott vagyok, mert pont ITT ragoztam nektek, hogy válasszatok prémium spirálokat, mert jobban jártok...hát igen, de nem ezzel...

Mi a gond vele?
Egy kis túlzással minden ami létezhet, így extra boldog vagyok, hogy anno egyből kettőt vettem belőle...hurrá...


A csomagolás szép
Szóval a spirál csomagolása szép, a kefe sem jelzi a problémát, de kenéskor azért érezhetően szárazabb a kence mint amit megszoktam.
Sajnos eme száraz masszából túl sok mennyiséget vesz fel a spirál, amit amúgy szeretek, ha "nyúlósabb" az anyag, de itt ez csomós, és csak darabossá teszi a pillákat. 

A végeredmény sem lett olyan szép mint amit megszoktam, a dúsítást csak azzal éri el, hogy "sok az anyag" a pillákon, egyáltalán nem választja szét őket, és hosszabbító hatás a béka segge alatt, azaz nulla.

Ezeket amúgy még be is nyelném, de most következik az igazi ok amiért ide került a spirál: fél óra után olyan szinten pereg  a cucc, hogy még sosem láttam ilyet a két forintos spiráloknál sem. Köldökig spirál morzsa vagyok, sosem éreztem magam "smink biztonságban" az elmúlt hónapokban amikor használtam...
A szárán látszik az "állag"

Egy idő után persze a szokásos módszeremmel hígítottam a spirált hátha..( ez még egy szupi spirálomon sem rontott minőségileg, csak segítette a hosszabb használatot), de ezen még ez sem segített, így ki merem jelenteni -így hogy nagy nehezen 3 hónap alatt elhasználtam ( minden nap spirálozok)- hogy ez egy nagyon amatőr cucc, és felháborító az ár/érték arány..nincs bocsánat :-(

Hígításokkal amúgy elmuzsikált -nagy bánatomra- 3 hónapig úgy, hogy minden nap sminkelek, így ez elég jó pont neki, azaz van benne anyag..de milyen?


A Rival de Loop a Rossmann saját márkája, és nem feltétlenül gázosak ezek a cuccok, viszont nekem most sikerült belefutni egy csodaampullába, ami ugyan nem volt drága, de mivel ragad is és hatástalan ezért itt landolt. A "mineral" fantázianevűről lesz szó..

Rival de Loop Mineral
Az ampulla kezelésével nem volt probléma, könnyen tört, nem volt éles az üvegcse széle. A mennyiség is több mint elegendő, az arcon kívül elég a nyakra és akár a dekoltázsra is.
Mivel van ultrahang készülékem, még azt is bevetettem a használatához..hátha.

Nos annyit tudok a termékről elmondani, hogy olyan szinten nem szívódik be, és olyan ragacsos marad még az én száraz bőröm is a használata után, hogy nem hiszem azt el, hogy ezt csak így lehetett megoldani.

Max éjszakára javasolnám, szerencsére én is így alkalmaztam.
Hatását tekintve semmit sem vettem észre, még ultrahangos rásegítéssel sem, így fantomproblémák megoldására egy olcsó alternatíva...vagy esetleg olyanoknak akik elhiszik, hogy a ragacsos érzet egyenlő a hidratált arcbőrrel...
Mineral ampulla leírása

Elvileg "óvatosan" nem is ígér a termék semmi extrát, csak "nyugtatást" és vitalizálást, így nem is ez miatt került ide, hanem azért, mert a használatától egy könnyű vizes, szérum szerű történetet vártam, ehelyett egy soha be/fel nem szívódó ragacsos valami került az arcomra, ami még órákig ragadt, és másnapra a bőröm nemhogy szebb, hanem kicsit ramatyabb érzetű volt.

Napokig próbálkoztam vele, a vége egy két kéretlen comedó lett, ami egyéni problémám, de a ragacsosságával nem tudok megbékélni..

Esetleg más tapasztalatok?

20 megjegyzés:

  1. .errol a spiralrol tobb helyen is irtak, hogy nagyon szaraz a cucc benne es par het utan mintha kiszaradna az egesz. kar erte..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahhh akkor örülök, hogy nem én vagyok a "hülye"..na meg annak pláne, hogy vettem kettőt mielőtt utána olvastam volna..
      :-D

      Törlés
  2. Kicsit megnyugodtam, hogy a posztban részletezett átmeneti elmebaj rohamok, mint amikor méregdrága és ISMERETLEN kozmetikumból egyből kettőt vesz valaki (sőt ...!), nehogy kifogyjon belőle, nem csak nálam jelentkeznek. Vajon létezik erre gyógymód? Megint fontolóra vettem az ajánlott spéci higítási módszert; mióta megírtad a posztot, folyamatosan kacérkodom a gondolattal, hogy kipróbálom. Azonban aggaszt némileg, hogy Avonos cucc kell hozzá, mivel néhány kencéjük régebben olyan csúnyán kiütötte a bőrömet, ill. annyira begyulladt tőlük a szemem, hogy napokig legszívesebben csak alvómaszkban mentem volna utcára. Pedig találnom kellene valami megoldást, mert a spiráljaim sztrájkolnak. Fogalmam sincs, hogyan csinálják, de megint egyszerre kezdenek beszáradni. Szent meggyőződésem, hogy összebeszélnek ellenem, más logikus magyarázat nem létezik. Mit gondolsz, szemcseppel működne a dolog?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁ ne is mond...ez valami női betegség..van 5% akció és akkor már " megériiiii"..egyből kettőt ide..

      Engem is aggaszt az "avon" felírat rajta, de olyan jól szuperál, hogy ez az egy cucc amit 10 éve újra veszek tőlük, és még bőrrákos meg vak sem vagyok...:-D

      A szemcsepp teljesen kizárt, a víz is, az ásványvíz is, orvosi sóoldat is meg minden olaj és sorolhatnám....évekig teszteltem, vagy tönkretette a spirált, vagy semmit sem ért, vagy kicsapódott...

      Szóval maradt az avon, de az fergeteges, és nem csípi a szememet sem.
      Nézzek egy összetevő listát neked?

      Törlés
    2. Az nagyon jó lenne, köszönöm. Persze, pont a mostani katalógusban nincs benne (végülis február van, de készülhetnék a Kanári vagy egyéb szigetekre is, nem?), de amint elérhetővé válik, megrendelem, ha nincs benne gyilkos összetevő. Bárcsak pontosan emlékeznék rá, hogy anno mi(k)től durrant be a fejem olyan csúnyán. A legtöbb cuccot jól bírom. Érdekes, hogy az Avon mellett néhány Ilcsi nénis holmi készített ki ugyanígy. Most pedig megyek, hogy vegyek egy új spirált (vagy kettőt, esetleg ...-t). Kinéztem a bb krém shop macskafejűjét, állítólag egész jó, ráadásul olcsóbb, mint egy drogériás spirál. Hivatalosan így hangzik az, ami valójában azt jelenti, hogy akkor is megveszem, mert csak. És az újat szigorúan elkülönítem majd a többi spiráltól, nehogy megfertőzzék. Jobban meggondolva már nem is vagyok benne annyira biztos, hogy ki kellene kezeltetni magam ebből a betegségből. Amíg nem jön a koppanás, annyira fel tud dobni a gondolat, hogy egy-egy ilyen alkalommal milyen remek vásárt csináltam, hogy már csupán ezért az érzésért megéri. Terápia, nem? Lélekméregtelenítés. Egyébként a vizes, ásványvizes higítás nekem sem igazán jött be, olajjal pedig nem mertem próbálkozni, de ezek szerint nem vesztettem semmit. Akkor, hajrá Avon!

      Törlés
    3. Ja-ja..tudom, inkább tavasz-nyár amikor benne van a katalógusokban.
      Nekem is volt Ilcsi ( krém) ami kikészítette a bőröm...ismerem..

      Remélem nincs az avonban semmi "gázos", én homokba dugom a fejem, így magam miatt inkább meg se nézem:-D

      Igen-igen, kell ez a kis shopping :-)

      Törlés
  3. Sajnálom a pórul járást! Én tökéletesnek a Clarins Wonder perfect mascaráját tartom a szempillaspirálok közül, majdnem 1 évig ki is bírja nálam (jó, van, h hetekig nem is spirálozok:)), illetve addig még a minősége is tartja magát, semmi változást nem észlelek rajta. És bár nem vízálló, de még egy kisebbfajta pityergést is kibír (ami az érzékeny és/vagy épp nem jó peridusban lévő nőnél hatalmas plussz pont).

    Nem is értem, h ez hogy pereghetett le neked ennyire!
    Drogériások közül a Max factor False Lash Effectje egész jó alternatíva, a pilláim majdnem ugyanolyan szépek, a tartóssága picit gyengébb, ez írható csak a számlájára, cserébe felébe kerül (akciósan harmadába).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahhh azt még nem is próbáltam ( Clarins), sőt még a kezembe se fogtam..itt az ideje:-) köszönöm a tippet!

      Törlés
  4. Áhh jó hogy írtad a spirált épp most szeretnék vásárolni egyet, kíváncsi lennék a javaslatodra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezt ne vedd meg :-D
      Milyen összeg körül keresel?

      Törlés
    2. Nemtom, olyan 6-7 e forintig

      Törlés
    3. Huh:-D

      Olyat tudok, hogy 5000-ig meg hogy 10.000 körül
      Na akkor mondom:
      Itt vannak az én kedvenceim a 10.000 körüliek, ez mind mást tud:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/07/kell-nekem-luxus-szempillaspiral.html

      A drogériásak közül vettem én is azt a max factort amit most minden blogger kötelezően tesztel a cégnek ( az én érdeklődésemet is felkeltették ezáltal, tehát vettem magamnak, de teszt max akkor lesz ha el is fogyott, nem amikor egyszer kifestettem magam vele), nem olyan rossz, bár megvan ennek is a gyenge pontja, erre gondolok:

      http://kremmania.hu/kremek/max-factor-clump-defy-szempillaspiral

      Azért még gondolkozok mi lenne még ami ilyesmi összeg körül van..

      Törlés
  5. O, kár, hogy a Guerlain spirál ennyire nem jó, pedig nem egy olcsó márka :( Egyébként velem is volt olyan, hogy drága cucc kicsit leárazva, és kettőt vettem.. Szerintem ezt kb. minden nő eljátsza párszor.

    Angi: én tudom ajánlani az Astor Big & Beautiful. False Lash szempilla spirálját. Most le van árazva, és Astor körömlakkot is kaphatsz mellé. Pont a héten akartam róla tesztet irni (elöljáróban annyit, hogy nekem nagyon bejött), ha érdekel péntek körül/után nézz be hozzám: fairyland088.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh nagy csalódás a Guerlain!

      Na a tesztet majd én is elolvasom:-)

      Törlés
  6. Tényleg szégyen egy ilyen árú spirálnál a rossz minőség, pedig úgy tudtam Guerlainnek elég jó dolgai vannak... Mondjuk nekem csak egy rúzsom van tőlük de az megállja a helyét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen minden mással én is elégedett vagyok..ezért mertem egyből duplázni ezzel :-/

      Törlés
  7. Rival De Loop Revolution Arcápoló Koncentrátum-hasonlóan gagyi, mint a Mineral. Gondoltam, szólok. Általában beleesek abba a hibába, hogy egy kis idő múlva megbocsáltok a márkának, és megveszek egy hasonlót, mondván: Na, ez most biztosan jobb lesz... :-D Rival de Loop, nem éri meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh köszi, hogy szóltál róla!
      Szintén "elnéző" típus vagyok a kezdeti mérges fellángolások után, így jobb észben tartanom:-)

      Törlés
  8. Nekem nagyon bejött a Rival de Loop mineral arcampulla, hamar beszívta a bőröm, pedig nekem is száraz bőröm van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jól reagált a bőröd, kinek a pap, kinek a papné:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...