2013. 01. 28.

Téli köröm

Rohadtul semmi fantáziám sincs a körmöm díszítése kapcsán..Pfff botrány
Hópihe..

Gondolom Ti is unjátok már a szokásos francia zselé körmeimet nézni, de egyszerűen sosem leszek elég bátor ahhoz, hogy színt viseljek az ujjaimon 2 vagy 3 hétig..hmmm kizárt..
A színek maradnak a lábujjakra, azokon imádom, akár heteken át!



Nos a semmi csicsa jegyében született ez a téli köröm-meg amúgy is micsoda szép téli havas időjárásunk van ugye-.
Ez egy hópihe matrica ami a rózsaszín ( körömágy hosszabbító) zselére került, majd erre került az áttetsző fedő zselé.
Szuperül bírta, 3 hétig meg sem moccant, szerettem!
Kövecskék

Persze a letisztultság után mindig jön valami "extra", tehát csillogást akartam, így jöttek a kövecskék..amik minden formában voltak már jelen a körmömön, most épp csíkba rendeződtek..ez is kipipálva..

Komolyan nem tudom még hány bőrt tudok lehúzni a körmeimről, és olyan háklikkal amivel rendelkezem egyáltalán nem egyszerű az élet :-)

Nem szeretem például a virágokat a körmön...a szívecskék sem dobnak fel..na meg ne legyen nagyon gyerekes, és túlontúl feltűnő se..én is tudom, hogy véges a kipróbálható lehetőségek száma..na talán majd a tavasz hoz új ötleteket.
Vagy esetleg valaki?

Másokon olyan sok dolog tetszik amit magamon nem tartok megfelelőnek..ahh rohadt nehéz az élet jajjj :-D

10 megjegyzés:

  1. "ahh rohadt nehéz az élet" ez tetszik :)
    A hópihe szerintem cuki volt, kár, hogy a virág, szívecske nem tetszik. Esetleg egy kis csillag? Vagy mondjuk egy picike nonfiguratív ábra, vagy a horoszkópod, bár az ilyen picibe lehet nagyon babrás lenne, és az már lehet túl feltűnő is... :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csillagok nagy kedvenceim, volt már pár, az örök kedvenc marad!
      Köszi az ötletet:-)

      Törlés
  2. Nagyon szépek! :)

    Ha valami újra vágysz,kipróbálhatnád azt, hogy körömágy hosszabbítóval tölti ki a körmösöd az egészet, és nem lesz francia mosolyvonal, helyette mehet valami kis szolid csillám. :) És akkor nem is színes, nem is túl erős (bár lehet, hogy ragaszkodsz a franciához.)

    Nem önreklám, de nálam nézelődhetsz, van pár egyszerűbb munkám(igaz, a lányok inkább az extrákat szeretik :).

    http://nail-notes.blogspot.hu/
    http://www.facebook.com/Bubblegumbox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen gondoltam már a "natúr" szín és abba valami extra dologra, de még nem mertem belevágni :-D, attól tartottam, hogy nagyon "fakó" lenne a kezem a fehér nélkül..így megvárom vele a nyarat amikor nem vagyok ilyen vámpír színű.

      ÚÚÚÚÚ köszi az oldalad, a fekete /arany golyós tök bejön!! Ohh és az a nagy csillámos is!!...na lesz miből szemezgetnem:-) köszi!

      Törlés
  3. Egyik barátnőmnek is van műkarma és ő direkt áttetszőt kér és azt festi ki.. azt nem tudom milyen lemosót használ, de gondolom amire rá van írva, hogy lehet műkörömre azt lehet :) Amúgy nagyon helyes az a hópihe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is szoktam pingálni ha már végképp megunom:-)
      Köszi

      Törlés
  4. Nagyon tetszik :))
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép :) Tetszik a körömformád,én is a francia helyett csillámost tudnék még elképzelni(de egyik midnegyik manikűröd tetszett,tiszta és egyszerű) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh köszönöm!

      Biztos rám jön még a csillámos láz valami jó kis színben...még nem állt össze a kép :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...