2013. 01. 23.

Szilárd fürdőolaj...WTF?

A fürdőrudakról lesz most szó, biztos sokan ismeritek és láttátok is már őket..
Ananász és mangó fürdőrúd

De mivel nem találkozunk velük nap mint nap az üzletek polcain ezért mutatom meg azokat amiket én kipróbáltam.
Természetesen attól még, hogy rúd formája van, nem mindegy az összetevő, mert lehet csak egy szappan rúd vagy valami olyasmi van a kezünkben.
Én az eManufaktúra oldalán vásároltam ezeket a rudakat, amik nem szappanok, hanem "szilárd fürdőolajak".



Ezek nem habzanak, hanem meleg vízben elolvadnak és a fürdővizet illatossá és olajossá varázsolják, SLS és parabén mentesen.
Hűtőben célszerű őket tárolni, így minőségük tovább eltart és nem olvad meg, egy rúd olyan 3-4 alkalomra elég, igénytől függően.
Nagyon egyszerű őket eltörni ( szárazon kell ) , szappanos, száraz tapintásúak.

Összetevők
Én az ananászra és a mangóra buktam rá, mert imádom ezeket az illatokat. Nem csalódtam bennük, bár ne a mesterséges műanyag illatokat várjátok! A mangó egy lágy édeskés gyümölcs illat, így erre számítsatok.
Az ananász tényleg olyan valós, hogy a férjem azt hitte felvágtam egyet, pedig csak fürödni indultam.

Nos nem kell egy Lush fürdőgolyó erősségű műanyag illatra várni ( amit mellesleg imádok ), hanem nagyon természetes, kellemes és nem bántó illatok ezek.

Ezt a két rudat azért vettem, hogy kipróbáljam, működik-e nálam ez a félnatúr-natúr életforma, és azt kell mondjam szuper, és menni fog!
Sajnos a régen használt rengeteg habfürdőmet még szeretném elfogyasztani, mint ahogyan a szappanokra is akkor tértem át amikor a tusfürdő raktárak kifogytak nálam ( na jó lehet még találnék 1-1 "életmentő" tusfürdőt amit megtartottam arra az esetre ha a szappanok mégsem hoznák a formájukat..de ez mint tudjátok jól alakult).

Így néz ki közelről
Mivel imádok a fürdőkádban ázni, ami tök gáz, mert csak  szárítja a bőrt - bár ezt évek óta úgy védem ki, hogy 1 fürdés = 0.5-1kg holt tengeri só -ezért szerettem volna valami olyan illatos fürdőt ami úgy ápol, hogy közben pompás illatot áraszt és nincs benne 1000 felesleges összetevő és káros anyag.


A fürdéshez csak ezt használtam, a tengeri sót sem raktam a vízbe ( kicsit félek a só és az olaj reakciójától, hogy ragacs lenne, de majd kipróbálom ), és a bőröm csodálatosan puha lett, a kecske - juhtejes szappanokkal használva testápolót sem kért.
Fürdőzés után általában nem ezt tapasztalom, így nagyon elégedett vagyok vele.

A szokásos fürdőolajoktól azért tér el, mert azok használata közben úgy érzem magam, mintha egy adag húslevesben ücsörögnék, azaz foltokban úszik az olaj a víz tetején és ráragad a bőrömre amikor kiszállok, itt meg valahogy selymesebb lesz a víz, és a bőrömön sem olyan nyomot hagy mint a folyékony olajok..ezt nem tudom jobban kifejezni..

Természetesen ennek a használata után sem lesz a kád öntisztulós, így sajnos alapos kitakarítás a levezető program a fürcsi után ( brrrrr..)..

Az ára jelenleg 690ft és ITT lehet megvásárolni, egy darab 3-4 fürdésre elegendő.
Mivel többször zuhanyzok, így ez nálam kb 1 havi adag.
Nem mondom, hogy olcsó, de szeretnék leállni a szutyok összetevőket tartalmazó habfürdőkről, amikben van, hogy fél óráig ázok, illetve krémet sem kell mellette használnom, így megspórolom a testápolót és közben az egészségemet is védem..nekem ez nem rossz üzlet..

Szeretném minimalizálni a "műanyagokat" az életemből ( pont elég, hogy a sminkjeimnél ezt nem tudom megtenni minőségi választék híján), így ahogy kiürül a "hamindenüzletbezár" tartalékom, mindenképpen ilyesmikben gondolkozom, mint ez a termék.

Természetesen ezeket sem tesztelésre vagy hirdetésre kaptam, hanem megvásároltam, így a véleményem nem vesztegetés következménye :-)
Az eManufaktúrás többi termékekről a teszteket a blogon olvashatjátok, ha rákerestek az oldalsávban...de egy kis ízelítő ITT.

17 megjegyzés:

  1. A mangósat megkívántam, bár a fürdőzés utáni kádsikamika miatt nem rendeltem meg nyomban (és nekem is kicsit túl nagy a világvége készletem pl. fürdőgolyókból is), de nem feledem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az ananászos kicsit határozottabb illat, ezáltal jobban bejön, de olyan sokféle van...majd kipróbálok más illatokat is.

      Törlés
  2. Ezek nagyon jól hangzanak :). Életem első Lush habfürdőjét nemrég vásároltam meg, hát már az összetevők elvették a kedvem igazából. Színezett tartósított és illatosított szódabikarbóna tulajdonképpen, és van képük ezért 1200 Ft-ot elkérni, botrány. Én ráadásul ezekért a mű illatokért sem vagyok oda, úgyhogy ha legközelebb valami fürdővackot veszek akkor inkább ilyen felé veszem az irányt :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen...sajnos a Lush nálam csak a megismételhetetlen illatuk miatt nyerőek ( én azért kedvelem ezeket a mű illatokat is) , és csak a masszázs-testápoló tömböket tartom a Lushnál -az összetevők alapján- szupinak.

      Törlés
  3. Óóó annyira jól hangzik, de tudom magamról ha megrendelném nem lenne elhasználva soha, mert abszolút nem szeretek kádban fürdeni és mindig eltolnám a kádazás idejét, "majd holnap fürdök kádban, na majd ekkor, na majd akkor" és paff, eltelik így az egész év, a rudacskák pedig rám romlanak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh persze...így teljesen felesleges, az biztos:-)

      Törlés
  4. "Egy adag húslevesben ücsörögnék..." ezen mekkorát nevettem!!! :D De egyébként abszolút igazad van, mert tényleg olyan. :D Valahol már láttam én ilyen fürdőrudakat, de féltem tőlük, mert nyomaszt ez a "magam adagolom" dolog, jobb lenne ha nem kéne ezzel bohóckodni, de a leírásod alapján egészen kedvet kaptam a kipróbáláshoz. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hatás ez és egy normál habfürdő között valóban észrevehető...én elég sokszor fürdők ( és nem csak zuhanyzok), így valóban más.

      Törlés
  5. Tök jók a szappanos-fürdőbigyós írásaid, de az alapozós írásod folytatását várom igazán és nagyon kíváncsian... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh az készülőben van, gyűlik az anyag, hogy ne csak 1-2 alapozó legyen benne:-)

      Törlés
  6. Ez nagyon jól hangzik, és az ananászos illata, ahogy leírtad, szinte már én is érzem (nem csak a férjed :) ), azt hiszem ezt nekem is ki kell próbálnom :) és nem mellesleg, még pihe-puha lesz a bőrünk is tőle, ez csak hab a tortán :)

    VálaszTörlés
  7. Szilárd fürdőolajokról még nem is hallottam! Tök klassz :)

    VálaszTörlés
  8. Bocsánat, csak annyi infó, hogy nem kell a fürdőrudakat hűtőben tartani, sőt nem is hinném, hogy jót tenne nekik. Tűző napon, hőségben megolvadhatnak, így attól is védeni kell őket, viszont a szobahőmérsékleten való tárolás tökéletes, ugyanúgy, mint szappanoknál.:)) köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam "jól" viselték, bár a hűtő "legmelegebb" részén csücsültek, nem volt minőségromlás vagy változás.
      Azóta kivettem, tehát olyan 20-22 fokban is jól elvannak, igazából csak az olvadástól féltem, ha nagyon befűtök vagy nyári hőség van.
      Köszi az infót!

      Törlés
  9. Köszi szépen a tapasztalatokat. Én hűtőbe nem raktam még, de jó tudni, hogy semmi bajuk nem lesz.:))
    Én egyszer autó kesztyűtartójában hagytam nyáron, a nagy hőségben, hát igen, egy kicsit megolvadtak, de a csomagolás egyben tartotta, nem folyt szét. Aztán feltettem a szélvédőnél lévő levegő fújó rácsokra, és elindítottam a klímát, két perc múlva ismét szilárdak voltak.:)
    A lényeg, hogy nagyon hőségben, ahol esetleg még a nap is odatűz nem szabad hagyni. Illetve még egy gondolat. Ha már kibontottuk, és nem az egész rudat használtuk fel, akkor jó, ha visszacsomagoljuk, mert a fürdőszoba gőzét, páráját is magába szívhatja. Ha nincs közvetlenül a pára forrásánál, akkor hősiesen tűri. ;) köszi szépen.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...