2013. 01. 25.

Imedeen - Expression line control szemránckrém teszt

Ezt a szemránckrémet csak azért próbáltam ki, mert akciósan sikerült megvásárolnom.
Imedeen szemránckrém csomagolás

A cég tablettáit imádom, nagyon sokat segít a bőröm szárazságán, és úgy vettem észre a pattanásaim száma is csökkent amikor használom ( mivel tartok szüneteket ez méginkább egyértelművé vált).

Sajnos a magyar forgalmazásban pont most fennakadások adódtak, erről ITT írtam, és jelenleg semmit sem tudok a jövőbeli elérhetőségről. Persze külföldről beszerezhető, így nincs minden veszve, de semmiképpen ne az ebayen vagy a kínai piacon próbálkozzatok, mert az ilyen drága termékeket megéri hamisítani. Én ezt még a magyarországi márkaképviselőnél vettem.



A szemránckrém nagyon igényes csomagolásban érkezik, letisztult, drága hatást keltő.
Imedeen szemránckrém
Pumpás adagolású, egy nyomás ketté osztva bőven elég a két szemre, így pontos és higiénikus adagolást tesz lehetővé.

Állaga nekem túl híg, lassan szívódik be, én nem szeretem az ilyet, viszont nem olajos, hanem könnyed vizes...de ez egyáltalán nem az én esetem. Ultra könnyű textúra, ezt írja a gyártó..nos ez igaz!

Bevallom gondolkoztam, hogy az akciós árán többet is veszek, de jó, hogy nem tettem, mert én egyáltalán nem vagyok ettől elájulva, és ha teljes áron megvettem volna valószínűleg méginkább torzulna a fejem a használata alatt.
Amit ígér..
Semmilyen irritációt nem okozott nekem, lényegében csak a hatása kevés még az én kevésbé ráncos szemkörnyékemre sem volt elég.
Nem is tudom kinek ajánlanám..fiataloknak ( 30 alatt) és zsíros bőrűeknek? Hmm talán...

Mint látjátok - tőlem furcsa módon- nem is tudom ragozni a témát, így ez a bejegyzés elég tömörre és velősre sikerült..
Annyira nem sz*r, hogy a "mit ne vásárolj" táborát gyarapítsa..de ha teljes áron veszem, lehet oda kerül..így jelenleg egy "futottak még" kategória a krém..

Összefoglalva: nos a véleményem erről az, hogy nem csodaszer ez sem, a tablettákhoz képest nekem csalódás, bár hidratált és nem okozott problémát, a ránctalanítás vagy a ráncok optikai eltüntetésében nem remekelt.
Könnyű és laza krém, ehhez képest lassú felszívódással, így egyszer elment, de nem kaptam agyvérzést amikor végre elfogyott...

8 megjegyzés:

  1. Bár ezeknek még nem vagyok a célközönsége, azért mindig nagy érdeklődéssel olvasom, mert már magam is elkezdtem szemkörnyék ápolót használni, nem ránctalanítósat, csak sima hidratálósat, mert pont nálad olvastam, grízről (mert a kozmetikus semmit nem mond, csak nekem esik -.-), meg máshol azt, hogy száraz bőrnél alakul ki leginkább, szóval nekem száraz a szemkörnyékemnél meg igazából az almácskákon is a bőr, ezért most már igyekszem hidratálni :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszed, a megelőzés nagyon fontos!

      Törlés
  2. De jó, hogy írtál róla, éppen fontolgattam, hogy ez legyen-e a következő áldozatok egyike. De így aligha lesz az, futottak-még-krémekből egész készletem van, amit alig győzök felszámolni. Közben pedig tovább keresem az igazit. Van valami tipped a majdani ráncokat a rossz napokon is még csak halvány nyomokban jelző, egyébként egész rugalmas bőrre? A cél persze a megelőzés lenne (értsd: végtelenségig történő elodázás, örök ifjúság stb.). Ella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazi igazit én a la prairie-től találtam, de az horror ár..
      Van épp most 1 krém teszt alatt ami olcsóbb, de még nem biztos - csak úgy tűnik, hogy király- de még elhasználom a maradékokat előtte..aztán hamarosan teszt!
      Ha annyira jó, nem fogom eltitkolni :-), de közepes minőséget és egyszer elmegy darabokat tudok jelenleg csak mondani:-(..valahogy egy sem fogott még meg annyira 25.000 ft alatt :-((..de nem adom fel..

      Törlés
    2. Előre is köszönöm - hátha tényleg ez lesz az igazi. Sajnos, a legtöbb olcsó krém valóban kevés, én is sokat végigpróbáltam. Nem mintha rosszak lennének, hidratálásra, nagyon korai megelőzésre némelyikük szuper - de egy idő után egyszerűen muszáj olyat találni, amiben VAN hatóanyag és tényleg hatékonyan szolgálja a megelőzést. Valahol tartok tőle, hogy egyszer arra ébredek, hogy már csak a botox-feltötés-felvarrás háromszögben találhatok majd megoldást, ami nagy baj lenne (lesz), mert engem, sajnos, már egy varrótűvel is ki lehet kergetni a világból. Így amíg csak lehet, maradnak a krémek. Szóval, várom a bejelentést, hogy megvan a nagy "Ő". Egyébként a la prairie-nek tényleg vannak hihetetlenül jó darabjai, amiket én is imádok, főleg, miután talpra álltam a lelki sokk és infarktus után, amit a számla láttán kaptam. Néha úgy érzem, fiatal(os)nak maradni rendkívül fárasztó, igen költséges és nagyon kétes kimenetelű küzdelem. Mi lesz később?!! Ella

      Törlés
    3. Minden gondolatoddal teljes mértékben egyetértek!
      Később? ..remélhetőleg egy tabletta amit este beveszünk és reggel 20 évesen ébredünk ;-)

      Törlés
  3. Jaj olyan jó hogy ezt kommentelhetem: nincs problémám a szemkörnyékemmel:) De azért kenegetem 23 éves korom óta a bioderma sensibio eye-jal, bár barokkos túlzás szemránc krémnek nevezni - egyes patikákban szokás,látszik mennyire értenek hozzá - viszont szuperül hidratál. De lehet már csak megszokásból használom, viszont kétségtelen, hogy szebb a szemem környéke, hidratáltabb ha felkenem. De azért jó lenne már valami öregedés késleltetős...vagy ha elfogy nem veszem újra, hanem kenem oda az arckrémem is:)
    Apropó tesztelem a bioderma atoderm szappant....elöljáróban annyit h eredeti ára 1900,én akciósan vettem kicsit olcsóbban,nem szárít, nincs illata, DE... ha elfogy visszatérek a kecsketejes szappan vonalra és nem hagyom magam eltéríteni. Most épp rendelésben vagyok - hugicámnak, magamnak csak egyet - Eszter szappanból: bounty, csokis, meg homoktövises, bár a ghís is nagyon érdekelne :) Neked hogy szuperáltak? Teszteled már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh 1900ft..nem rossz.. Hát nálam azért szappanra a határ az 1000ft-os ár..bár ki tudja, abból meg veszek 10-et :-D ..
      Most már 3 szappant leteszteltem az Eszterből, így nemsokára írok róla, várom oda a Te véleményedet is mindenképpen ( vagy várd meg a döntéssel az enyémet :-) )

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...