2013. 01. 14.

Ilcsi néniért..

Sajnálattal értesültem róla -mint sokan mások- , hogy Ilcsi néni elhunyt.


Tudjuk, hogy halandónak születünk, mégis megdöbbent minden alkalommal, ha valaki eltávozik tőlünk, pedig mi is menni fogunk egyszer....hmm ez borzalmas...milyen csalafinta a természet, hogy hagy minket ezzel a jövőképpel élni, és mi pedig " boldogan élünk amíg meg nem halunk".

Ennek tudatában kapunk rengeteg lehetőséget és esélyt, hogy nevünket halhatatlanná tegyük, ami Ilcsi néninek valóban sikerült.
Az öröksége családi kezekben marad, így vélhetőleg évtizedekig hűen gondozva lesz, és kívánom, hogy ez évszázadokig is így maradjon.
Senki sem él hiába, de ő többet tett le az asztalra mint ami elvárható.... igen, így érdemes élni és ilyen tudattal érdemes meghalni is.

Ilcsi néni 87 éves volt, 2013 január 9.-én csukta le örökre a szemét.
Emlékezzetek meg Ti is róla, arra áldozta az életét, hogy a bőrproblémáinkon segítsen a lehető legtermészetesebb módon.
Őszinte részvétem a családnak, és innen is ezer köszönet Ilcsi néninek!

4 megjegyzés:

  1. Soha nem használtam Ilcsi termékeket, de azért sajnálattal tölt el, hogy egy ilyen értékes embert veszített el a világ.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megrendített a halála, amikor olvastam aznap :(

    VálaszTörlés
  3. Ilyen életpályával és irigylésre méltó eredményekkel minden bizonnyal (remélem) elégedetten ment a másvilágba. Részvétem a családnak.

    VálaszTörlés
  4. Én is olvastam, hogy elhunyt, és nagyon sajnálom, tényleg sokunknak segített.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...