2013. 01. 30.

eManufaktúra szappan tesztek II. rész - Ovis

ITT írtam nektek az első teszt eredményekről, illetve az eManufaktúra szappan márkáiról is...
Ovis - Vérnarancs szappan

Ha valakinek nem tiszta mi az az "Ovis" kérem olvassa el a fenti linken talált első bekezdést.
A rendelésemnél pedig bemutattam (ITT), hogy melyik szappan mit tud a leírás szerint, így az első vásárlásomból ez a két szappan maradt ki.

Az Ovis szappanok a Florex szappanokhoz hasonlóan jól tartják a formájukat, nem mállik/ esik szét ez sem. Nem ragacsos tapintásúak, 2-3 napos állás után sem repedezik meg vagy zsugorodik össze.
Nem fogynak gyorsan, pont megfelelőnek találom az "olvadásukat", eléggé szilárd és kemény szappanok.



-Vérnarancs szappan: az illata nagyon kellemes, eleve imádom a citrus illatokat, így ez lenyűgözött, valóban vérnarancs. Természetesen ne várjatok valami extra szobát betöltő műanyag vérnari szagra, de nagyon kellemesnek mondanám.
A szappan alakját már kevésbé..
Amúgy nagyon szépnek találom ezt a szappant, nekem nagyon design, és igényes, viszont a kis kezemben nem annyira kényelmes, és a vastag perem miatt sem esik jól vele fürödni, mert elég súlyos és kemény szappan- ami amúgy nem habzik nehezen, így kompenzálja a formát.

Engem rohadtul zavarnak benne a rozmaring (?) cafatok, de ezzel általában így vagyok, mert nem szeretem ha ilyenek vannak benne. Amúgy nem vészesek ezek, tök kevés és ritka ez az anyag, csak szeretem ha sima egy szappan. Nem mondhatnám hogy karcol, mert nem, de ott van és kész :-)..

Az illata a florex szappanoknál erőteljesebb volt, de azért nem az "orromatistisztíccsa" fajta, sajnos fürdés után ez nem maradt meg a bőrömön, vagy nem éreztem ( ami jellegzetes a citrusos illatoknál)..ki tudja..

A szappan nem szárított, viszont nem is hidratált olyan vadul, így hiába használtam napokig szinte semmilyen irányba nem tudok véleményt mondani róla. Azt egyértelműen éreztem, hogy feszes a bőröm, testápolót sem használtam mellette, de azért eszembe jutott a testápoló gondolata..
Nem feltétlenül az extra száraz bőrömre találták ki, de nyáron szupi lesz, illetve normál bőrre is ajánlom.

A szappan nem olvad kellemetlenül gyorsan, és a szappantartóban sem fogy magától, állás után sincs minőség változás, kellemes masszív szappan.
Holt  tengeri iszap szappan



-Holt tengeri iszap szappanról már ódákat hallottam, így óriási elvárásokkal ugrottam neki. Mint tudjuk az ilyeneknek általában csalódás a vége, de jelen esetben ez szerencsére nem így történt.

Hát ez a szappan valami csoda! Idáig nem próbáltam hozzá foghatót.
Nagyon jól és könnyen habzik és nagyon kellemes krémes habja van.
Olyan szinten hidratál, hogy még az arcomra is kipróbáltam, amit idáig egy szappannal sem kockáztattam.

Az arcomat sem szárította, gyönyörű lett tőle, szépen lekoptatta a száraz foltokat, viszont hosszú távú használata nem fogta vissza eléggé a faggyútermelésem, így visszatértem a Belnatur Pur Skin lemosómhoz amitől láthatóan kevesebb a mitesszerem.

A vastag perem és a méret egy idő után már nem jelent gondot, de ez is felejthető ennél a csoda szappannál.

Amikor leöblítem a bőröm puha és matt lesz, nagyon jó tapintással. Jól koptatja a bőrt ( nem azért mert darabos, hanem mert oldja a szarut), és mellette hidratál, ez valami fantasztikus.
Semmilyen szinten nem homokos vagy darabos, nem karcol, így nem kell ilyentől tartani.

Az illatát imádom, olyan "régi" szappan szag, de nekem nagyon bejön, volt hogy egymás után többször is visszamentem a fürdőbe megszagolni.
Szinte el sem akarom csomagolni, hogy a teszteket tovább folytassam, mert ez a szappan idáig a best!
Bőröm puha, hidratált, sima és semmi húzódás, semmi száraz folt.

Valóban a legszárazabb területeken is csodát tesz, és a testápoló még gondolati szinten sem fordult meg a fejemben, nemhogy a bőröm igényelte volna.
Szuper termék, ez biztos lesz itthon mindig, sőt valószínű a családomnak is veszek!

Jelenlegi eManufaktúrás sorrend a következő:
Holt tengeri(legjobb)>szantálfa>málna>vérnarancs>eper

Az én (test)bőröm extra száraz, nem gyulladt, nem pattanásos és nem érzékeny, így elsősorban a száraz bőrömet szeretném a juhtejes szappanokkal orvosolni, ami elég sikeres, mert alig fogynak a testápolóim.
Pattanást, mitesszert egy szappan sem okozott, nagyon szeretem őket!

Ezen eManufaktúra szappanok tesztjeivel lógok még nektek, nemsokára sorra kerülnek.

4 megjegyzés:

  1. Wow, ez a holt-tengeri iszapos szappan nagyon jól hangzik:)Amúgy is régóta szemezek már vele. Nekem is az az elsődleges szempont, hogy ne kelljen utána hidratálnom mert annak semmi értelme hogy lecsutakolom a bőrömet olyan szárazzá, hogy szabályosan viszketek mindenhol utána meg elhasználok egy liter testápolót...pontosabban lehet, hogy van értelme, de semmiképp sem gazdaságos:) Eddig nekem egyedül a házi készítésű natúr szappanok hozták ezt a szintű hidratáltságot (nem általam készített sajnos:D. Még az Eszter szappanokra leszek nagyon kíváncsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh nagyon jó..idáig a kedvenc!

      Az Eszter szappanok is lassan készen vannak, már csak az utolsó van, fürdök még párat vele, hogy tutira menjek!

      Törlés
  2. Annyira szuperek ezek a szappanok, csak forgatom mindig a fejem jobbra-balra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh ne is mond..nem tudok nekik ellenállni :-(

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...