2012. 12. 17.

Tesztelőket keresek..Ismered őket?

Te is imádsz kutatni-keresni, új dolgokat felfedezni?
Hiába vagy elégedett, hajt a véred, hogy tovább tapasztalj?

Én semmiben nem keresem a változatosságot, imádom a bevált dolgokat, és utálom cserélgetni a lakóhelyem/férjem/kocsim/telefonom/barátaim/fodrászom...így nem is teszem..néha úgy érzem mintha a saját öreganyám lennék..maradi vagyok..na!


Viszont a kencéknek és a ruháknak nem bírok ellenállni..nos ott bepótolok mindent!
Ahh..hogy ezzel te is így vagy? A lottó 5-ös sem volna elég? Same shoes.. 

Évekig voltam márkahű, de évekig nem tudtak berobbanni a "mást" nyújtó termékek a piacra, így fogalmam sem volt erről-arról.
Évekig vásároltam egy boltban -de mások is ott vásároltak- így a cég vérszemet kapott és az árait az egekbe tolta...
No meg persze van olyan periódus is az ember életében amikor minden cserélődik, így jól jönnek az állandó dolgok, örül ha nem kell ilyenekkel foglalkozni.

Szerencsére jelenleg van ilyenekre időm ( köszi tél) és kedvem is ( köszi blog), no meg persze úgy vagyok vele, hogy a havi illatszerre szánt X forintot teljesen mindegy melyik gyártónál hagyom ott..

Van pár olyan márka amit nem próbáltam még, így véleményeket keresek, mert a marketing és/vagy a webshop felcsigázott.
Természetesen Te se ruházz be ismeretlenül...olyanokat keresek akik próbálták már ezeket a márkákat, és tudnak megalapozott véleményt mondani róluk.
Ha pedig csak ötleteket keresel a következő "önmeglepihez", akkor is szolgálhatok pár javaslattal, de feltétel, hogy aztán beszámolsz nekem róla :-D



Az Olivanna vagy az Olivia natúrkozmetikai termékei a Duna plázában és a Mammutban is kaphatóak, de természetesen a neten is rendelhető széleskörű termékválasztékkal várja a vásárlókat.
Fürdőrudak, szappanok, fürdő pralinék, testvajak, sampon szappanok..szóval minden amire szükségünk lehet...
Ki ismeri, ki próbálta? Vélemény?

A PurPur Pannonia (magyar) a Nesti(olasz) szappanokéhoz hasonló csomagolással rendelkeznek, de (még) nem olyan széleskörű illat variációkkal bírnak... és ellenben a Nesti szappanokkal, itt nem hallottam az extrém szárító hatásról.
Kézműves növényi szappanokat kínál a gyártó, nagyon cuki fürdőkád és tál szappantartóval, amik nagyon jól illenek a szappanokhoz.
Bár én az ilyen-olyan tejes szappanokat nem cserélném le ( mert nem merem), de az új illatok mindig érdekelnek, illetve nagyon cuki ajándék ötletek lehetnek.
Szagoltátok, próbáltátok valamelyiket?

A Míves Szappantól sem rendeltem még idáig, bár náluk kivételesen a natúr krémdeók érdekelnének a legjobban, nem a szappanok.
A szappanjaikról vegyes véleményeket olvastam, így arra jutottam, náluk meg kell találni azt a szappant ami speciálisan a bőrünkhöz készült..de az alumínium és csúnyaságoktól mentes dezodor mindenképpen izgatja a fantáziám.
Véleményeket várok...

És jöjjenek a cseh Manufaktura termékei, ami rengeteg kencét kínál, így nem is tudom mi érdekelne igazán tőlük..
Az illatokról nagyon jót hallottam, de hát ugye az nem minden, de persze bevetik a holt-tenger erejét, a termál víz hatását és egyéb hangzatos és csalogató jelzőket, ami vonzóvá teszi a vásárlást.
Ahogy néztem december 15-től elérhetőek a MOM bevásárló központba, így lehet érdemes benéznem.
Mit ne hagyjak ott?

A hazai Manna szappanról hallok hideget-meleget..kicsit nehéz így a dolog..látom ez is olyan lesz amit a saját bőrömön kell kitapasztalnom..Mégis bízok abban, hogy hátha pár meggyőző és hiteles véleményt hallok tőletek, ami alapján el tudok indulni, hogy érdemes-e a márkával foglalkozni, és pénzt költeni rájuk?
Írnak minőség romlásról, magas árakról, irritációkról..mi igaz ebből? Annyira szélsőséges véleményeket hallok...vagy ez már régen rossz?

A L'Erbolario egy olasz természetes kozmetikumokat kínáló márka, ami olyan széles termékpalettával rendelkezik, hogy elszédülök..
A gyertyáktól kezdve a parfümökön át a samponokig..kicsit bőség zavara.
Bár itt-ott árusítják őket, nekem nem rémlik, hogy láttam volna valahol, így pedig kicsit nehéz a választás, pedig a fantáziámat elindította.
Ki ismeri és hol veszi?

Az Alora natura szintén egy manufaktúra, ami magyar és egy gyógyszerész nevéhez fűződik, ami elég jól hangzik így együtt.
Szappan, balzsam, fürdősó, arcmaszk, bőrradír..
A narancsvirág balzsam érdekelne tőle a legjobban ( testápolóként), de kicsit elrettent az ára ( 100ml/ 2500ft), mondjuk ha jó és sokáig kitart akkor nem szóltam, de hát ugye ezt ki kéne deríteni előbb...

Kishazánkból a BlueBerry is említésre méltó, mert nagyon tetszik, hogy a készítő a saját bőrproblémájából indulva alkotta meg a termékeit, így elhiszem -és remélem- hogy egytől egyig ki is próbálta a cuccait, és csak azt árulja ami a legszuperebb.
Aki nem szereti a szappanokat, folyékony verziót is rendelhet, feltehetően olyan minőségben ami a bőrét ápolja és védi.
SLS és káros anyagoktól mentesek.
Üzletlista ITT, de persze webshop is üzemel.


Jól lerohantam itt mindenkit ezekkel, sorry..
Várom a beszámolókat, ne kíméljetek ;-)




46 megjegyzés:


  1. Egyiket sem használtam, a legtöbbel már szemezgettem. A legjobban a PurPur szappan érdekelne, pár hónapja hosszú percekig gyönyörködtem webshopban látható termékeikbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is:-) meg kéne szagolgatni őket..nyamnyam..

      Törlés
  2. Az Erbolario sajnos nem tiszta natur kozmetikumokat gyart. En evekkel ezelott a samponjait probaltam (csalanos, kamillas) es egyaltalan nem jott be. Miota teljesen bio dolgokra valtottam a hajam es a borom minosege is egyre jobb. Kuldok neked privatban mailt a kozmetikumokkal amiket hasznalok. Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a cég csak "természetes" kozmetikumnak (kicsit megtévesztően) árulja magát, az tény!
      Mindenképpen várom a terméklistádat! Köszi :-)

      Törlés
  3. Olívia szappanokat próbáltam (csakis kecsketejeseket - illetve ezekben asszem kecsketejpor van - mert már csak arra esküszöm :D) néhányat, nem is csalódtam bennük. De a szívem még mindig a házi kecsketejes szappanokhoz húz, Eszter és Nadler termékeihez.
    Manna. Nos van akinek beválik, van akinek nem. Én gyerekkorom óta ekcémás vagyok, kb mindig más területeken - az utóbbi 2 évben a csak a kézfejemen, előtte a szemhéjamon, a nyakamon, volt mikor végig a lábamon, szóval ez már egy örök szélmalomharc lesz - tehát szerintem én is vitathatatlanul az egyik "célcsoportba" tartozom, tehát szeretném elkerülni a szteroidos krémeket. Nem állítom, hogy mindenki utálni fogja ezeket a készítményeket, de nekem sajnos semmit sem értek, shea meg olívaolaj ide vagy oda, engem pikkelyesre szárított a szappanjuk (a híres Coco kül. változatai). Van még natúr shea-, és avokádóvajam is tőlük, sajnos azokban is csalódnom kellett, az ekcémáim szinte "rezzenéstelenül állták a sarat", pedig elhasználtam belőlük fél-fél tégellyel. A fürdőgolyóikat, meg egy különleges illatú olajukat (Monoi de Tahiti) szeretem, de önmagában ezek nem múlják felül a csalódásaimat..
    Most egyelőre néhány hónapra előre betáraztam szappanból, de majd én is kipróbálgatok néhányat az általad felsorolt készítők közül. A Blueberry különösen szimpatikus, szerintem az lesz az első (Amúgy erről jut eszembe, Nadler is saját problémák miatt fogott kozmetikumok készítésébe, és nála is ő és családja az első számú tesztelő :)). L'Erbolario-t pedig árulnak az egyik kedvenc nagy webshopomban (legyszep.hu), én is szemeztem már vele, de még azt sem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj szegény:-(!
      Nadlert még nem próbáltam, de az tuti tervbe van, az nem kérdés, ezért nem soroltam:-)
      Eszter pipálva:-)
      Köszönöm, nagyon precíz leírás volt, segített!

      Törlés
  4. Mannától 1 dolgot veszek meg már többeszerre az extra szűz kókuszvajat. szerintem nagyon szuper termék, biztos van olcsóbban is,de nekem útba esik a bolt, ahol lehet kapni és nincs kedvem rendelni, utánamenni. A Mannánál a kritizálók egy részét az ár zavarja, ami biztosan nem a fellelhető legolcsóbb, de nekem megéri.
    szappanokat nem próbáltam soha.

    L'erborálio, ugyanott veszem, ahol a mannát (myropolium a Jászain). a tusfürdőket ismerem, amikor rámtör a vágy az SLS mentes termékekre akkor szoktam beszerezni, jó illatúak, az argánolajasat különösen szeretem.
    mindig adnak termékmintát krémekre is, nem rossz, nem rossz, de még nem vettem meg azokból semmit. Árban közepes-drága, kb mint mondjuk egy body shop-os tusfürdő.
    hát nem túl sok, remélem azért hasznát veszed:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh be kéne már mennem abba a boltba..na majd tavasszal ha jó lesz az idő:-) és lesz kedvem sétálni a belvárosban.. köszi, hogy tudattad, nem is tudtam, hogy van náluk Manna is.

      Mindenképpen hasznos volt! Köszönöm!

      Törlés
  5. Ez tök jó ötlet :) sajnos egyikhez sem volt még szerencsém, de szívesen olvasnám a tapasztalatokat

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Eszter kecsketejes szappanjait kifelejtetted. Nálam nagyon beváltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert azok már kipipálva:-)..nemsokára teszt is jön:-)

      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/12/az-eszter-szappanok-sem-maradhattak-ki.html

      A Nadler cuccok is folyamatban vannak, így most csak azokról írtam amikről ( szinte) semmit nem tudok.

      Törlés
  7. Nagyon jó volt olvasgatni ezekről a szappanokról, nekem is ez a mániám, már a drogériákban kaphatókból szinte az összeset használtam, és a Lushból is kipróbáltam már néhányat. Annyira jók ezek a natúr dolgok, tényleg érdemes áttérni rájuk, sokkal szívesebben használok én is szappanokat. Szívesen tesztelném őket, mert még sajnos ezek közül egyiket sem próbáltam, de egytől-egyig nagyon jól mutatnak. Úgyhogy tapasztalatot nem tudok írni a felsoroltakról, de jó pár másik szappanról már írtam tesztet a blogomon. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a Lush és a drogériás szappanok (engem) nagyon szárítottak, bár a lush illatai a gyengéim..
      Mióta kecske/juh vagy bármilyen tejes szappant használok azóta sajnos ezek extrán szóba sem jöhetnek..de az illatuk nagyon hiányzik!

      Törlés
  8. halihó!
    én az oliviaszappantól a szőlőmag szappant próbáltam, szerettem a hatását, de nem volt semmi extra, és nagyon puha volt, egy kicsit talán túl puha is.
    a mannától sheavajam van, azt imádom. az én bőrömmel alapvetően semmi probléma nincs (ilyenkor télen is elegendő egy héten max kétszer testápolózni, nyáron meg sosem szoktam, és így sem húzódik, feszül), viszont az ajkam és a körömágyam rettenetesen ki tud száradni, és sajnos hajlamos vagyok a száraz bőrt letépni, így botrányos tud lenni időnként a kezem. a sheavaj óta ez nincs, esténként használom a számra és a körmömre is, a körömágyamnak ennyi elég is, a számat azért napközben még kenni kell. egyedül a szagát nem szeretem, de a hatása miatt elviselem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió:-)

      Nagyon hasznos infó volt, köszönöm!
      Esetleg illóolajokkal megpróbálhatod illatosítani a vajat ( de csak natúr olaj legyen, és a bőrápolásra megfelelő)

      Törlés
    2. köszi, ez jó ötlet, bár a sheavaj nagyon kemény, csak a kéz hőjétől olvad, de majd kitalálok valamit :-)

      Törlés
    3. ja úgy gondoltam, hogy langyos tűzön felmelegíted , illóolaj és visszahűtöd a tégelyben:-)

      Törlés
  9. a Manufaktura sörös testvaja isteni jó, a kiszáradt bőrömmel tavaly csodát tett! (ez az : http://www.manufaktura-hu.com/termekek/soros-boros-kollekcio/1-oldal/a-z/borpuhito-testvaj-sorelesztovel-es-termeszetes-olajokkal-100-ml) csak ajánlani tudom,jó szívvel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyáltalán nem sörös,nagyon kellemes :)

      Törlés
  10. L'erboralio-t kicsit ismerem. Szegeden egyik Kárász utcai patika árusítja, vagy árulta, nem tudom, mert fél éve már sajnos nem Szegeden lakok:( A parfümjeik isteniek, nem tudom mihez hasonlítani, különleges, természetes,tömény. Kaptam hozzá katalógust egyéb termékekről, hát igen, én is elvesztem. Meg nekem egy kicsit sok...olyan olaszos:)). Nem kockáztattam a bőröm, sajna a sok illóolajokat én nem bírom, se a bőröm, se az orrom. De ismerősöm sincs aki használná, pedig olyan nagyon különlegesek. Februárban lesz a szülinapom, lehet meglepem magam valamivel, inkább olyan ajándéknak való cuccok,gyönyörű a csomagolásuk is, meg hát az áruk. Bár ha olyat tudna...:D Inkább veszek egy két dolgot a testemre (kivéve szappanok...)ami drága, de jó, mint sok "elmegy" cuccot. Hát a többi márkát nem nagyon ismerem, sőt nem is hallottam mindről. Még a Dolívát is berakhatod egynek:) Patikai újságban szokott lenni leírás róluk. Pár éve (amikor még nem tudtam, nem zsírhiányos hanem vízhiányos a bőröm), használtam télen egy száraz,érzékeny bőrre való arckrémet:http://www.naturprodukt.hu/hun/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage&product_id=20&category_id=36&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 ez volt az. Imádtam az illatát, meg jó puha is volt a bőröm, olyan volt az arcom mint ha nivea kék tégelyessel kentem volna be, nem bírta a bőröm beszívni a sok olajat, de nem volt rossz, és szerettem ennek ellenére, de nem az igazi.Most mát nekik is baromi sok cuccuk van.http://www.naturprodukt.hu/hun/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=36&keyword=&manufacturer_id=0&Itemid=1&orderby=product_name&limit=30&limitstart=0
    Krémmánián nem sok véleményen van, kevesen használják, pedig szerintem ár értéke teljesen jó. Majd ha elfogyogatnak az arc cuccaim, lehet mignt kísérletezek, csak már egy ideje megtaláltam amit szeretek és bírok. Elég speciális az arc bőröm, évszakok szerint. (nyáron szinte semmi bajom vele, 25 fok felett:), kifényesedik a t vonal nagyon, de amúgy nincs gond vele, nem szárad ki, nem hámlik. Télen iszonyat, pont ellentét, szérum, arckrém, savas hámlasztás, hidratálómaszk, mindent be kell vessek, plusz a 2 pofim rosaceára hajlamos, kipiruló, illatanyagokat nem igazán kedveli, ilyenkor a t-vonalam, fülem:(!) seborrheásan hámlik (van rá kenőcsöm is amit a bőrgy. írt fel.)amúgy meg vízhiányos.Ugyh már annyira várom a nyarat, a napfényt, inkább megsülök... nekem az a gyógyítóm, meg a sós tengervíz.Na röviden ennyi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh napfény, tenger, nyár..ne is mond! Ismerem miről beszélsz!
      Köszi a tippet!
      Én illatbuzi vagyok, így mindenképpen megszagizom ezt a márkát :-)

      Törlés
  11. Most próbálok egy számomra eddig ismeretlen hazai arcápoló márkát. Én is keresem az igazit. Érdekelne ez a küldetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No-no ne csigázz!
      Vagy még nem akarod lelőni a poént?
      :-)

      Törlés
  12. A manna szappanokat nem szeretem, mert engem nagyon szárítanak, az ára sem a legjobb, aztán meg nagyon gyorsan el is fogynak... Viszont a kókusz vaj, shea vaj, kakaó vaj, tőlük veszem, megbízhatóak. :) Illetve az illóolajokat.
    Szappanban nálam csakis Eszter szappanjai jöhetnek szóba. Nagyon szárított minden, csak ezek a kecsketejes csodák nem. Illetve a testvajait imádom, meg az arcpakolásait. Még soha nem éreztem, hogy valami ennyire jót tenne a bőrömnek, mint az arcpakolásai. Annyira puha lett tőlük az arcom, hogy azt elmondani sem tudom. Érdemes kipróbálni. Csak lustaságom miatt nem használom naponta... :D
    Illetve a pattanásaimra nagyon bevált az afrikai fekete szappan. Nagyon szárít a szappan. Utána mindig jó vastagon bekenem az arcom test vajjal és shea vajjal. :) Ez nálam eddig nagyon beválni látszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezekre a vajakra én is ráharapok lassan:-)
      Köszönöm a részletes infókat!

      Törlés
  13. Manna szappanokat használtam :), de nekem túl szappan szaguk volt, és sokáig érződött a bőrömön is :( nekem ez nem tetszett( viszont a csomagolásra nagyon adnak! ) . Ha már natúr szappan akkor : http://oliviaszappan.hu , a fahéjas-mákos a kedvencem! Szuper illata van, nem szárít, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszi az infót!
      És téged nem szárítottak a mannák?

      Törlés
  14. Szia, remélem még aktuális a poszt, mert sokat próbáltam a felsorolt márkákból. Az első Olivia natúrkozmetikumom egy levendulás szappan volt, most különböző ''nagymagyar'' eseményeken szereztem be a mai szettemet. Olyan helyeken, mint a Folk-fesztivál a budai várban vagy a Néprajzi Múzeumban, szóval minden olyan helyen, ahol kitelepülés van kozmetikai téren is. Azért ajánlom, mert sok mintát kapok ilyenkor. :)
    Visszatérve a szappanokra, közepes minőségűek, e téren nem vagyok finnyás, de megnézem mivel mosakszom nap, mint nap. Beváltak és szeretem is őket, egyik szapi sem szárított, de finom illatuk volt-nekem ez már bőven elég. :)
    A Manna szappanok közül egyet próbáltam, és egyáltalán nem szándékozom többett venni. Neszesemmifogdmegjól típusúak, én nem dobol el az agyamat ezektől. De pontosítani csak akkor tudnék, ha az összeset próbáltam volna. Biztos ki lehet fogni jókat, de egy kicsit el megy a kedvem, mikor tiszta ekcéma leszek és ha ez nem történik meg, akkor két hétig hámlok, úgy leszárít.
    Viszont! A cseh Manufaktura az egyik kedvencem, ha különleges ajándékokról van szó, általában manufakturás cuccokat adok karácsonykor a szeretteimnek. Szinte egytől-egyig magas minőségű, finom illatú termékek. Külön figyelmedbe ajánlom az Original Home Spa csomagot, csomagokat (merthogy többféle van), ezeket rendelem viszonylag régóta katonás rendben. A szőlős, sörös, boros samponjuknál, tusfürdőjüknél, szappanjuknál jobbat még nem próbáltam. Ennél a márkánál nincsenek ''csodaszerek'', amik egyszerre 6000 féle dolgot tudnak, de amit a reklámban vagy a hátoldalon olvashatunk azt maradéktalanul teljesíti. A szappan nem szárítva, kellemes illattal tisztít, a testápoló veszettül hidratál, a sampon tisztán fényessé teszi a hajat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aktuális!

      Nagyon köszönöm, sokat segítettél!
      A cseheket szeretitek többen is, ez elég meggyőző!
      Már csak meg kéne szagolgatnom őket :-)

      Törlés
  15. Szia!
    Olivia szappanok közül eddig a mézes-zabost próbáltam, ma írtam róla tesztet:
    http://doodoogardrobja.blogspot.hu/2013/01/teszt-olivia-mez-zab-szappan.html

    Ha esetleg érdekel, próbálj ki igazi kecsketejből készült szappanokat, mint pl.:
    http://doodoogardrobja.blogspot.hu/2012/05/teszt-rezeda-kecsketejes-natur-szappan.html

    Egyébként most találtam a blogodra, olvasgatom, amikről írtál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh ez szuper, elolvastam, nagyon köszi!
      Itt is rengeteg kecsketejes szappan várja a tesztet a fiókomból, talán 10-12 is :-D..nemsokára közzé is teszem őket.

      Törlés
  16. Szia! Én a PurPur-t próbálom, igaz még csak pár napja. A tubarózsás illatot kaptam ajándékba a kád alakú tartóval együtt, gyönyörűek és az illata is nagyon jó volt, csomagolás nélkül és a bőrömön viszont nekem kicsit olyan tipikus szappanszagú... A hatására is ilyesmit tudnék mondani, de én tusfürdőről váltottam, lehet hogy minden szappan ilyen. Nekem alapból nem száraz a bőröm és ettől sem húzódik vagy hámlik, csak "tapad" vagy mi... Szóval semmi extra, sőt talán a száraz bőrt tovább is szárítaná. De lehet, hogy idővel hozzászokik a bőröm és történik valami csoda is, akkor majd megírom.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "csak tapad vagy mi" :-D...tök értem, és jót is nevettem, hogy milyen találó, igen, egyből beugrott, hogy mire gondolsz!
      Köszönöm az infót, hasznos volt!

      Törlés
  17. Nekem ez a különlegesség jött be. Diószappan méhviasszal.

    http://naturbazar.eu/Szappanok/Di%C3%B3szappan.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írnál róla bővebben, hogy miért szereted?
      köszi a tippet!

      Törlés
  18. Szia, Sera vagyok, nem tudom mennyire időszerű még, de szívesen leírom a szappanos tapasztalataim, van bőven :)
    A natúrszappan mizériám a Mannával kezdődött, várj csak előszedem a "dögcéduláim" :D
    Az első szappanom tőlük egy kávés bőrradírozó szappan volt. ("cafe del mar"), nem habzott nagyon és számomra meglepő módon citrom illatú volt, viszont a narancsbőrnek jót, vagyis rosszat tett :) Ezzel együtt rendeltem "mézeskalács" szappant, annak nagyon finom volt az illata, de szintén nem habzott túlságosan. A barátomnak rendelt "teafás coco" szappan ellenben nagyon is, úgyhogy legközelebb már több szappanra is beruháztam. A második rendelésemben "gyömbéres kecsketej" szappan volt, ezt újra is rendeltem, mert rendbe tette a tág pórusú miteszeres arcom. Mérsékelten habzik, de finom sűrű habja van. "Provánszi levendulamező" névre hallgató szappan nekem csalódás volt állagra és illatra is, na meg habzásra, de valahogy csak elhasználódott, bár azt hiszem a nálam büntetésnek számító kézmosó szappan titulussal fejezte be pályafutását. :) Nagy szerelmem volt a "fahéjas coco" szappan, remek illat remek habzás, azonban a szerelem nem talált viszonzásra, sajnos a hátamat iszonyatosan szárította, viszketősre (de csak ott). Ez után a csalódás után jött a "dolce vita", ami mindent tudott, habzás illat, nem is szárít. A "bőrtápláló szappant aloe vera vajjal"-t nem emlékszek miért vettem meg, (magamat ismerve lehet épp akciós volt :D) de végül hajmosószappannak használtam. Apropó én citromos öblítéssel próbálkoztam, nem nagyon ment. Végül úgy használtam, hogy miután párszor átmostam szappannal egyszer átmostam samponnal is a hajam. Tudom, adtam a ...-nak egy pofont, de nagyon jó tapintású lett a hajam :). Sima "coco" szappan, na az az, ami elsőre iszonyatosan tud szárítani... egy idő után viszont hidratál, nem tudom mit csinál nem tudom hogy csinálja, de ez van. Narancsos sárgarépa szappanba első szaglásra beleszerettem, viszont amint vizes lett megváltozott az illata és már nagyon nem tetszett sajnos. A habzása, tisztítása, egyebek rendben volt amúgy. Őh nem tudom hanyadik rendelésemben volt, de volt "Coco sószappan" egész más, mint számítottam rá, sajnos nem annyira érzem a dörzsis hatást, a habzása elsőre kb olyan, mintha sólisztgyurmát vizezne az ember, ha elég kitartóak vagyunk kb húsleves hab állagú valamit tudunk csiszolni belőle, viszont tud valamit az arcbőrrel az tuti. Az utolsó zöld agyagos hajmosó szappan volt, ami annyira jellegtelenre sikeredhetett, hogy esküszöm nem emlékszek rá, csak itt van az a bizonyos biléta a csomagolásáról. Közben a barátom is vett/kapott, főleg teafásat illetve kakaóvajat coco-t az is nagyon finom, selymes rengeteg hab (NEM SLS, kókuszolaj :)) viszont gyorsabban fogy. Ennyi a manna szappanokról. A manna vajakról viszont még annyit, hogy narancsos-ylang-ylangos sheavajjal kezdtem, állagra kemény, nehezen kenhető, a szagától is meg voltam halva, fujj. Viszont mint kiderült az ylang-ylang illatát nem tolerálom, a natúr sheavajjal pl elvagyok. Van még citromfű és eukaliptuszosom is, na annak az állagával nem vagyok kibékülve, barátnőm az illatával, ugyanis kicsit szúnyogírtós :). Kakaóvaj, kókuszvaj, avokádóvaj csodás, sőt mesés :) Nagymamámnak rendelt narancsos levendulás habkrém és magamnak rendelt gyömbér fahéj nagyszerű állagra és illatra is. Előbbi kicsit keményebb és amúgy erősebb kicsit a narancs illata, nem olyan arcba vágósan virágos, így nekem jobban tetszik. A virágvizeket én kb átverésnek érzem, bár a kamillás illata tetszett. (abban az 5mp-ben míg érződik). Illóolajak rendben vannak :) szintén nagymamámnak rendelt édes álmok (vagy milyen) halántékbalzsam jó illatú, hatásról nem számolt be nagyi, fénylő mosoly ajakbalzsam nekem gumicukor ízű, tetszik :) egyébként ezt is neki vettem, de sajnos mindent túl keménynek talált és rám hagyományozta. (és leszúrt, hogy minek költök ilyenekre :D)

    Folyt köv, túl sokat írtam nem fért be ^^'

    VálaszTörlés
  19. Ismét Sera :)
    Amit különösen szeretek bennük (mannásokban), az a hozzáállás. Pl rossz halántékbalzsamot küldtek (ahogy kivettem két fajta összetételt is próbáltak és az elvetett típusból került néhány dobozba, fel se tűnt volna, ha nem szólnak, de küldtek másnapra a hivatalosból, ajándék illóolajjal és szappanmintákkal, elnézésként a tévedésükért.) Volt, amikor két hasonló nevű szappant rendeltem, egyikből 2-t a másikból 1-et. Felcserélve került a dobozba, mikor megérkezett, elég szomorú voltam, mert a barátomnak szántam, írtam nekik és másnap már ingyen és bérmentve ott volt a kezemben a kifelejtett szappan, elnézés késő levél és hogy egészséggel használjam el a tévedésből elküldött plusz szappant.
    A facebook oldalukon mindenféle iq huszár is irogat őket se küldik el melegebb éghajlatra és nem törlik a bejegyzésüket sem, vagy csak nagyon indokolt esetben, ha vitát szít, viszont ilyenért már enyémet is törölték, pedig védtem őket. Az ilyesmi sokat számít szerintem.
    Ami nem tetszik, hogy nagyon elszaladt a ló az árakkal, nem tudnám megengedni, hogy mindig ilyen szappanokat használjak, van ami majdnem másfél ezer :/ bár olyan szempontból megértem, hogy tényleg adnak a minőségre és marketingre, márpedig mindkettő sokba kerül.
    Bocsi a hosszas fejtegetésért, még párról írok is más "istállókból" :)

    VálaszTörlés
  20. Folytatás:

    Olivia
    Na ez az a "márka", ami azért jó, mert Debrecenben is lehet kapni viszonteladónál :) Eddig próbáltam: fahéj-mák, méz-zab, csoki-menta, körömvirág, geránium, aztán kecsketejesekből (nem tudom ezek akkor Oliviások, vagy már Olivana, vagy az csak fürdős cuccok, mindegy :)) kecsketejes mézes, sheavajas kecsketejes. Nos, a nem kecsketejesek habzanak ahogy kell, van illatuk ahogy kell, mégis olyan érzésem volt, mintha valami hiányozna. Lehet túl tökéletes? :D A méz-zabnál pozitívum, hogy bár fahéjas nem szárított ki emlékeim szerint legalábbis. A kecsketejes meg... hát olyan, mint egy kecsketejes.

    Míves
    Jujj ez volt a legolcsóbb, így viszonylag sokat rendeltem, na ezek szégyenszemre elajándékozásra kerültek, mert annyira nem habzottak, hogy az valami eszméletlen. (egyébként már nem is olyan olcsó, mint volt) Volt dezodorjuk és ajakápolójuk, na az nagyon jó volt, bosszant is, hogy a konkurencia elbánt velük és már nem árulhatnak :/ Nagy kár, mert drága volt viszonylag de teljesen megérte, márpedig nagy szó, hogy megvettem magamnak majdnem egy ezresért egy ajakápolót... (egyébként nekem épp az Olivia gyanús, mint az a bizonyos konkurencia, bár ez csak összeesküvés elmélet, de különös, hogy akkor kerültek ki vajaik, dezodorjaik, ajakápolóik, mikor a mívesek nem árulhatták többet :/)
    Ebből egyébként csoki-narancsot meg talán kávésat használtam el. Ajándékba mentekre nem emlékszek pontosan és nem is jött visszajelzés.

    Alora
    Ebből tesztként rendeltünk barátnőm, barátom és én 1-et 1-et. "Édesfa", (furcsa illat nagyon nem használt az ekcémának) "shea-rose", kellemesen kaparászós, erős virágos illatú, és végüls az enyém; "mézes puszedli" finom fahéjas illatú, úgy viszonylag jól habzik, de nem túl extra. Az akkori árát még megérte. A problémám ezekkel a szappanokkal, hogy mind valamire kifejezetten jó, nekem meg egy olyan kéne amivel egyszerűen lecsutakolom magam :D

    Álomkuckó
    Nem volt a felsorolásban, de gondoltam írok róla. Megörültem, hogy olcsó szappan :) kicsit híg is a leve, lehet ez ilyen generációs dolog, de valahogy kevésbé bízok meg ezekben a szappanokban. Hiába tudom a készítőről, hogy nagyon megrögzötten természetes dolgok híve, egyszerűen a nem szép szappankák mintha művanília illatot árasztottak volna :/ Nehezen habzik, bár nem is nagyon fogy, az illata is eltűnt szinte, valahogy nem az igazi. Egyébként csokis és gesztenyés szappanról van szó. Ezt nem rágalomnak szánom meg ha idetévedne valamilyen hűséges vevő nem kell megkövezni, egyszerűen kevésbé igényes, kevésbé jól habzó szappant kaptam, mint vártam, így jártam :)

    Amiket csak néztem:
    nagy port kavart Eszter :) a kecsketejes szappanok -általában jellemző- habzástalansága, meg az, ahogy láttam beszélni "ügyféllel" fogta vissza a lelkesedésem. A vitatott krémmániás eset egyébként egyáltalán nem egyedi, mannásoknál és oliviásoknál is játszik ugyanez, mármint felkerül és rögtön pár pozitív vélemény kerül alá újonnan regisztrált embertől. Ez nem feltétlen kamu/bérelt ember, azért is alakul így, mert aki nagy rajongó keresi a lehetőséget, hogy elmondhassa mennyire nagyszerű dolgot talált pl maga teszi fel! Azok, akiknek nem tetszett csak később jönnek, főleg mivel sokszor épp ilyen véleményírós fórumon lelkesülnek fel, hogy ú ez csodaszer, aztán ha nem használ lehordják, hogy nem is jó.
    Zelka: annyira nincs róla semmi... nem mertem belevágni, pedig 6ezres rendelés könnyen összejöhetett volna... Árban sem a legkedvezőbb, bár most már általánosnak számít. Erről nagyon érdekelnének vélemények, merjem e kipróbálni :)

    Azt hiszem a legnagyobb gond velem van, mannapótlékot keresek, csak olcsóbban. :/ Na majd egyszer oda jutok, hogy magamnak főzök szappant :) Legalább nem lenne gond a karácsonyi ajándékokkal ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júújj de sokat írtál, de jó!!
      Nagyon köszi, tök örömmel olvastam, tetszett amiket írtál, tényleg köszönöm!
      Ha találok valami nagy okosságot akkor megosztom, de idáig nálam az e-manufaktura maradt a nyerő, jó árak, jó habzás, csak okosan kell válogatni ha illatosat akarsz ( érdemes mailbe érdeklődni).

      Törlés
    2. Néztem már, csak nem tudtam mennyire habzanak és hamar elvetettem. Jajjajj így, hogy tudom habzanak is félek miket nézek ki mire végigérek a szappankák 6 oldalán :) Sajnos most szedtem össze egy nyálcsorgató listát blueberrys és zelkás szappanokból is, csak szerencsére még fogom a gyeplőt :D Köszi az infót. ^^

      Törlés
  21. Szia! Látom ez már egy régebbi bejegyzés, de azért én is leírom a tapasztalataimat.
    Kb. 2 hónapja tértem át a natúr szappanokra, amikor is megláttam valahol a Mannaszappan hirdetését. Rendeltem is tőlük egy shea vajat, egy Ében arctisztító szappant, egy teafa illóolajat és egy fejfájás elleni halántékbalzsamot. Na, ez utóbbi mondhatom, szinte semmit nem ér. Azóta még volt egy rendelésem, két szappannal leptem meg magam. Aztán jött a csalódás. A Virágszirom szappan teljesen kiszárította az egyébként normál, nem érzékeny bőrömet. De nem csak a lábszáramon lett száraz a bőr, hanem a felkaromon, hasamon is. A másik, hogy amellett, hogy az áruk igencsak borsos, gyorsan is fogynak. Pedig tényleg ügyelek rá, hogy le tudjon csöpögni róluk a víz és rendesen ki tudjanak száradni. A shea vaj miatt lehet, hogy fogok még rendelni tőlük, de a szappanos próbálkozást befejeztem.
    Az Oliviától eddig a krémdezodorokat próbáltam, plusz rendeltem egy kubebás szappant. Jó kemény, masszív állagú szappan, érdekes, citrusos illattal. Még csak kétszer használtam, talán enyhe szárító hatása van, de az illata tusolás után is érezhető.
    Ami nálam jelenleg az abszolút nyerő, az Eszter féle Ghis szappan.
    A következő amit ki fogok próbálni (már meg is rendeltem 3 db-ot) a Reformkencés szappanok. Sok jót olvastam ezekről is, kíváncsian várom, hogy nálam hogyan teljesítenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én végül az emanufaktura szappanoknál ragadtam le, nekem azok voltak a legjobbak a bőrömre.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...