2012. 12. 14.

eManufaktúra szappan tesztek I. rész Florex

ITT olvastátok az eManufaktúrás első rendelésem bemutatását.
eManufaktúra-florex- szantál

Amit az elégedettségem miatt aztán további vásárlás is követett.
A webshop jelenleg kétfajta szappan márkát árusít, a "florex" és az "ovis" nevezetűeket.
A tesztelést a florex szappanjaival kezdtem.
Ennek a formája ránézésre jobban kézbe áll, kinézete kevésbé tükrözi a luxust, így gondoltam ezeken fogom begyakorolni újra a szappannal való fürdőzést.


A florex szappanok amúgy nagyon jól tartják a formájukat, nem mállik/ esik szét. Nem ragacsos tapintásúak, 2-3 napos állás után sem repedezik meg vagy zsugorodik össze.
Szerintem nem fogynak gyorsan, pont megfelelőnek találom az "olvadásukat", eléggé szilárd és kemény szappanok.

- Szantálfa szappan: az illata nekem nagyon gyenge volt ( ezért az eManufaktúra levette a palettájukról), viszont a hatása valami csoda!
A bőröm olyan puha és bársonyos volt, hogy meg se tudtam szólalni.
Fürdés/zuhany közben enyhe mértékben habzik, kellően olvad, így nem okoz problémát a teljes test gyors átszappanozása. Olajos krémes visszafogott pici "krémhabja" van, így egyáltalán nem vett több időt a szappannal való fürdés mint a tusfürdő (pedig ettől rettegtem a legjobban).
Alaposan le lehet magunkat sikálni vele, könnyen lemosható, így én nem éreztem sem koszosnak, sem ragacsosnak magam a használata után ( bár az én száraz bőrömnél ez amúgy is csoda lenne).
Extra száraz bőröm egyáltalán nem igényelt testápolót (órák múltán sem), ilyet csak maximum a legmelegebb nyári napokon érzek ( most tél van).
A jelenleg tesztelt florex szappanok közül ez a best, bár jó lett volna, ha kissé illatosabb, mert semmilyen illat nem marad a bőrömön sajnos.
eManufaktúra-florex-eper

- Epres florex szappan: A florex szappanok közül nekem ez volt a leggyengébben teljesítő, azaz ennél a szappannál kellett csak testápolót használnom, mert némi idő elteltével elkezdett húzódni a bőröm - inkább a lábaimon éreztem.
Természetesen a sima tusfürdőkhöz képest extra szuper volt, ha talán elsőre ezzel kezdek ettől is hanyatt dobom magam.
Többször próbáltam, de pont a szantálos hosszabb használata után, így óriási volt a különbség.
Az illata nekem szintén nem volt erős és epres, nagyon halványan érzek csak valami natúr eper illatot alatta, de a bőrön ez sem érezhető a fürdés után.
Habzása és kezelhetősége a szantáloséhoz hasonló, talán nem volt annyira olajos és dús amikor fürödtem vele.

- Málna florex szappan: az epresnél némileg intenzívebb illatú, kicsit jobban hidratáló szappan (mármint az epresnél).
Ennek használata után nem volt szükségem testápolóra, viszont nem volt annyira hidratált és puha a bőröm mint a szantálos után. Habzása, kezelhetősége a fenn leírtakhoz hasonló, észrevehetetlen különbségek vannak csak, de ez a szappan az epresnél jobban olvad, de mégsem annyira krémes mint a szantálos volt.
Málna illat itt sem maradt a bőrömön, illetve a fürdőszobát sem tölti meg a kibontott szappan illata.
Ezért is vett le az eManufaktúra pár szappant a kínálatból, mert ugye hát szeretjük ha természetes és még illatos is.
eManufaktúra- florex- málna

A három florex szappan tehát az alábbi sorrendben lett a kedvencem: epres<málnás<szantálfa(best).
A szantál hidratál a legjobban, és ezzel volt a legkellemesebb a fürdés a krémesebb habja miatt.
Vegyétek figyelembe, hogy extra száraz a bőröm, így ilyen igényekkel ugrottam neki a tesztnek.

Az illatokról pedig csak annyit, hogy feltalálták már a parfümöt, szóval be tudjuk magunkat illatosítani a fürdés után. Sajnos ha valami tele van mesterséges illatanyaggal, akkor az nem biztos, hogy a bőrünknek is annyira jót tesz, a szappan minőségét is ronthatja, szóval nehéz ebbe megtalálni a közép utat.

Nemsokára jönnek az "OVIS" tesztek is.

Mennyire fontos nektek, hogy egy szappan illatozzon?
Megbocsájtható a gyenge illat, ha a hatás lenyűgöző?

8 megjegyzés:

  1. Uh, tényleg nem lehet már venni szantálosat, pedig ez alapján amit írtál vettem volna egy raklappal:D Nem értem amúgy,vajon ennyire nem volt rá kereslet? Engem mondjuk nem érdekel ha nem illatos, csak természetes mivoltából fakadó illata van. Sőt kimondottan zavar ha van (mű)illata egy arckrémnek, alapozónak...stb, és erős. Na mindegy. 4 elvárásom van egy szappantól: hogy ne szárítson, viszont zsírozzon vissza, (és ne igényeljem a testápolót), ne legyen benne káros és/felesleges adalékanyag pl színezék, plusz illatanyag de azért ne legyen büdös, plusz egy: ha környezetbarát (pl a Nadlerben nincs pálmaolaj). Na megyek aludni, szappanokkal álmodni:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    "megmérgezted az agyamat" és megrendeltem egy raklap Nadler szappant, nagyon kíváncsi vagyok rájuk! :) Imádom a natúr szappanokat, tehát már tűkön ülök, hogy kipróbálhassam őket!
    Köszi szépen a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh bocsesz:-)
      Mindenképpen jelezd, hogy milyenek voltak, tőlük még nem rendeltem!

      Törlés
  3. Arctisztításhoz ajánlanál szappant? Anno egy ilcsis kozmi mondta a babaszappan+fekete szappant, de attól konkrétan 1 darabban leesett az arcom, úgy kiszárította. Itt fel is adtam a dolgot, és mostanában kacsingatok újra egyre többet a szappanos polc felé a Mediben... Olyan helyesek, színesek, a kecsketejesre meg cuki kecskegida van rajzolva (csak hogy a szakmai szempontok diktáljanak) :D ... Vajon minden szappan szárítja az arcot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az a kozmi kicsit túllőtte a dolgot..elég lett volna a fekete szappan önmagában.
      Az, hogy mit visel el a bőröd az egyedi, de próbálkozz magas kecsketej(!) nem savó tartalmú cuccokkal.
      Valakinek tök bejön, valakinek meg elég sokat kell keresgélni a megfelelőt:-(
      Speciálisan arctisztító tejes szappanok is vannak...van miből válogatni.. :-)
      Összetétel függő, h szárít-e.

      Törlés
  4. Egy csomó szappanos weboldalt megnéztem, igazából azért döntöttem így elsőre a Nadler mellett, mert jókat olvastam róluk, sok elégedett vásárló, illetve a Meskán, ha több darabot rendelsz, a postaköltség összesen 290 Forint! Tehát, akármennyit rendelsz, ennyi a postaköltség: :))) Nagyon tetszik a dolog. A Míves szappanokat is nézegettem, de tőlük jelenleg nem lehet rendelni, lerabolták a webshopot így karácsony előtt, tehát, max. majd jövőre. Ha elkezdtem használni a Nadler szappankákat, tudósítok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a túl alacsony szállítási költség az mindig kicsit furcsa. Ennyiért (290,-) nem viszi el sem futár, sem posta a csomagot, így valószínű, hogy a Nadler állja a különbözetet. Akkor egy 800-900 Ft-os szappan árából ez is lejön költségként ugye, ami több száz forint lehet, ismerve és számba véve a legolcsóbb postai díjszabást. Így nekem furcsa, hogy hogy éri meg neki, vagy milyen minőségű alapanyagokból tudja mindezt előállítani, hogy ugye még azért nyereség is maradjon rajta. Csak úgy elgondolkoztam a dolgon. Persze jó, ha minél kevesebbet kell a szállításért fizetni. :)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...