2012. 12. 10.

Az Eszter szappanok sem maradhattak ki..

Kecsketejszappan..Eszter falusi portékái..biztos sokan ismeritek.
Eszter szappan zsákmány

Megjött a csomi, megmutatom miket rendeltem tőle.
Mi a véleményetek egyébként róluk? Használtátok már?
Melyik a kedvenc, és milyen bőrtípusra?

Én négy fajtát választottam magamnak, extra száraz bőröm van, és a juhtejes eManufaktúrás szappanok mellett ( amiket amúgy imádok)  a kecsketejeseket is ki akartam próbálni, hogy mi a különbség..



Esztertől az alábbiakat választottam:
- India: ghí-vel, egzotikus illattal, minden bőrtípusra
- Ásványos:a sok sikersztori miatt, ekcémás bőrre, szárazságra
- Citromos: mert imádom a citromos illatokat, a kecsketej és a citromolaj előnyeivel
Eszter falusi portékái
- Csokis: hogy legyen egy csokis szappanom, 30% kecsketejjel, és 99%-os kakaóval, extra száraz bőrre.

A nagyon kedves kis csomagba érkezett még egy köszönő kártya ( nagyon aranyos) és egy kis ajándék is, ami úgy gondolok, hogy Holt tengeri iszapos szappanka lehet..legalábbis remélem, mert ha igen, akkor Eszter a fejekben is olvas :-)
Ez volt még az a szappan amit mindenképpen ki akartam nála próbálni, hisz ez is "mindenre jó" és gyönyörűen gyógyítja az ekcémás, száraz bőrt, de a zsíros bőrnél is normalizálja a faggyúműködést.

A szappanokat egyébként a "csak celofán" csomagolással láthatjátok, hisz magamnak vettem, így nincs szükség szebb kinézetre. Egyébként némi kis plusz összegért megrendelhetjük szebb csomagolással is.

Nagyon várom a próbát, és a Ti véleményeteket is, hisz azért rendeltem tőle ( is ) mert ajánlottátok.
Nemsokára az eManufaktúra első csomagos teszt is elkészül, azaz 3 szappan már huzamosan próbálva az 5-ből, így akiket érdekel nemsokára olvashatnak róluk.

26 megjegyzés:

  1. Na, jól felcsigázódtam a posztod hatására, erre a webáruház már bezárt erre az évre nagyjából:( Pedig még karácsonyig van idő, rendelni is szerettem volna ajándékba is, magamnak is.... Nagy kár,hogy ilyen hamar bezárt...
    Várom majd a beszámolódat:)
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhhhh tééényleg??
      Kattintottam..látom...
      Amikor még megírtam a postot, működött, úgyhogy sorry:-(

      Törlés
  2. Hát én emlékszem h. aznap mikor feltöltötte (gondolom Eszter) a saját szappanjait a krémmániás oldalra, ugyanaz az ember regelt egy csomószor (pont aznap) és csak az ő termékeihez írt és persze kizárólag jót... az önmarketingje nekem nagyon nem szimpi, eszem ágában sincs ezért megvenni a cuccait. Azóta érkeztek valós értékelések is egyik szappanjához és persze nem pozitív, volt aki bedőlt neki és rendelt. Ha lett volna annyi esze h. nem csak a saját termékeit élteti ő (vagy a rokona) akkor hihetőbb lett volna, de így eléggé látszott h. csak felakarja pontozni a saját termékeit. Ezért nem hitelesek az értékelések már a krémmánián... max. olyan terméknél ahova érkezett 100 értékelés és nem magyar családi vállalkozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj ez nem hangzik valami jól:-(

      Mivel mindenképpen kipróbáltam volna pár magyar gyártót, így teljesen mind1, úgyis kiderül, ha valami nem 100-as..

      A múltkor pl. a Tv-ben mutogatták ( név nélkül) egy magyar gyártó szappankáit, aminek a PH-ja több mint nem megfelelő a bőrnek, mégis árusítják.
      Kézzel készített szappanok voltak, tök gáz, hogy nem mondták meg, hogy kié...szóval lassan veszek itthonra PH papírt is :-)

      Törlés
    2. Eszter holt tengeri iszapos szappanja 2 hét alatt eltüntette a lábfejemen lévő 10x5 cm-es hatalmas, vörös viszkető ekcémás foltot, amit 1 év alatt nem sikerült mindenféle hiperszuper többezerforintos szteroidos krémnek, amit a bőrgyógyász írt fel rá (szóval ha összevetem a 900 Ft-os szappant, meg a bőrgyógyász díját + a krémeinek az árát, elég bicskanyitogató lesz az eredmény...
      A kókuszos szappanját 1 évig azért nem fogtam be, mert egyszerűen annyira jó illata volt, hogy itt tartottam az asztalomon, hogy mindig beleszagolhassak...
      én most a fahéjas szappanját használom arcmosásra, és nem volt ennyire szép még az arcom semmi drogériás cucctól (nem használok magasabb árfekvésű arcápolókat, csak drogériásat).

      A krémmániás véleményezés akkor azért történt, mert Eszternek sajna majdnem el kellett adnia a házát + a kecskéit, mert nem jött ki a pénzéből... és én is kapva kaptam az alkalmon, hogy véleményezzem a szappanját, hátha megugrik a vásárlóinak száma.
      Szerintem Eszter szappanjaival nincs baj, hisz ő pont nem az a nagyüzemi natúrszappan gyártó, mint pl. a mannaszappan. Én pl. az ő szappanjaikat találom drágának, és semmi extrának!

      Remélem be fognak válni neked, várom majd a beszámolód!

      Törlés
    3. Jujjj a kókuszossal felcsigáztál! :-)
      Én is szívesen támogatok minden magyar gyártót, ha kisüzem ha nagyüzem!
      Alig várom, hogy nekifogjak a használatnak!

      Köszönöm a véleményed!

      Törlés
    4. Ismét egy névtelen ember kritizálja Eszter szappanjait, ami kicsit sem feltűnő, ugyan már! Nem hiszem el, hogy valaki arra van csak ráállva, hogy Esztert lejárassa! :S
      Miért fáj egyeseknek annyira, hogy ő készíti a legjobb szappanokat kis hazánkban?? Ja, hogy neked nem megy az üzlet? Talán pont azért, mert ennyire sekélyes ember vagy!
      Eszter szappanjaira visszatérve, a legjobbak. Én a ghíset ajánlom mindenkinek, száraz bőrre ez a legjobb, én azt használom az illata valami isteni. A testvajak közül az indiainak az illata az, ami folyton elvarázsol. :) Olvastam, hogy több szappant is próbáltál már. Én is kíváncsian várom a véleményeket. Én két másik helyről rendeltem még szappant, olcsóbbat és drágábbat is, de úgy döntöttem, hogy nem látom értelmét a további kísérleteknek, hiszen megtaláltam a számomra legjobbat. :)
      És én névvel, több éves blogspot regisztrációval vállalom a véleményem. :)

      Törlés
    5. Nevtelen - Ugy latszik te voltal akkor a kremmanian a ragalmazo aki nev nelkul (nem) vallata fel magat. Akinek akkor a kommentjei ki is lettek torolve.
      Az Eszter szappanjait akkor egy kedves kuncsaftja toltotte fel, mint azt mar Dorka is elmondta. Ha kiprobaltad volna az o szappanjait akkor tudnad hogy mi az igazsag. De beloled az irigyseg beszel. Lehet azert mert egy konkurencia vagy.

      A csaladomnak rendeltem az Eszter szabbanjaibol. Amerikabol adtam le a megrendelest es nagyon meg voltam elegedve az Eszter egyuttmukodesevel. Szemelyesen nem ismerem ot, hanem csak nehany email utjan. A szappanjait aztan honapokkal kesobb nekem is lehetosegem volt kiprobalni miutan anyukam hozott belole parat.
      Oszinten ajanlom mindenkinek kiprobalasra, hogy mindenki megtapasztalhassa az Eszter szappanjainak jotekony hatasat.
      Zsuzsanna Mc.

      Törlés
    6. Kedves Névtelen2012. december 10. 14:14!
      Én meg arra emlékszem, hogy törölték a hozzászólásaidat, mert jogtalan állításokat közöltél akkor is, és most is, emellett mondjuk IP cím alapon lekövethető, hogy regisztrál és szól hozzá, honnan, mikor... Szóval ha fáj más sikere, akkor a számítógépedet se kapcsold be kérlek, és ne rontsd a levegőt senki oldalán, pláne ne úgy, hogy ezek a termékek joggal kaphatnak 5 csillagot, vagy bármilyen maximális értékelést. Évek óta helyük van a fürdőszobámban. Persze biztos véletlen... ;)

      Törlés
    7. Jajjajj..mi keveredett itt ki:-)

      A szappankák magukért beszélnek majd, nemsokára nekiugrok a használatnak, és nagyon várom az eredményeket!
      "Névtelen" nem a szappant próbálta, üzletileg véleményezett, szóval ez nem kiindulási alap ( nekem )..

      Mindenki hirdeti a termékeit, valaki durván fizet érte, valaki nem, nekem teljesen mind1...ezer dolgot megvettünk már a boltokban a hangzatos reklámok miatt, ami aztán több mint szívás volt..no meg a műszempillával reklámozott szempillaspirálok a best...hmmmm..arra már fel se kapjuk a fejünk..?

      Rövidre zárva: nekem tökmind1 ki mit mond, nincsenek extra elvárásaim, a világ tele van félrevezető kijelentésekkel, így max irányvonalat lehet kitűzni magunk elé, nem pedig vakon követni bárkit és bármit..aki értelmes és számít, az ezt jól tudja, aki nem, az pedig fröcsög..

      1000 dolog van ami másnak működik én pedig utálom-és fordítva is..ezért vagyunk ezer félék..

      Lányok- tessék akkor a krémmánián nekifogni és értékelni-értékelni! Én is szoktam, pont azért, mert úgy a hiteles ha több( főleg ha leinformálható ) vélemény érkezik.
      Így is lesz 10 % akinek még a legszupibb cucc is gáz..szóval én is azt nézem, hogy ha 80% elégedett akkor az már nagyon jó kis cucc lehet!

      Törlés
    8. Nohiszen! (Mondaná a Dédi)

      "Kedves" Névtelen, hát megint előkerültél?
      Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba.
      Eszter szappanjait és egyéb termékeit ÉN töltöttem fel a Krémmániára. Peched van, mert sem rokona, sem közeli ismerőse nem vagyok. Kinevethetsz érte, de semmiféle díjazást, fizetséget nem kaptam ezért. Egyetlen dolog miatt csináltam: Egyszerűen segíteni akartam Neki.
      Jobbat mondok: Eszter nem is tudta, hogy ott vannak már egy ideje a termékei!!!
      Mikor megtalálta őket VÉLETLENÜL, arra kérte a vevőit, hogy tegyenek néhány értékelést az általuk már kipróbált termékekről. És a vevők is segíteni akartak Eszteren az értékeléseikkel. Ennyi.
      A rosszindulat pedig csak az emberek körében ismert. Ha valami jó, sikeres vagy szép, akkor mindig van aki irigy rá.

      Kedves Névtelen. Senki sem kérte vagy kötelezett rá, hogy próbáld ki Eszter kecsketejes szappanjait. Szerencsére nélküled is van egy erős, összetartó közösség, aki támogatja őt és szereti a termékeit. És nézd csak meg. A rágalmazós hozzászólásokat törölték, csak az értékelések maradtak. A termékek továbbra is fönt lesznek a Krémmánia oldalán és BÁRKI, aki adalékanyagoktól mentes, természetes kozmetikumokat keres maga és családja számára, megtalálja őket (a többi házi készítésű szappan mellett természetesen).
      Nem kellenek a rágalmazások egy olyan oldalon, ahol a vélemény számít! Véleményt pedig csak az tud mondani, aki kipróbálta a termékeket. Köszönöm "Smink és más"-nak, hogy ő ezt az utat választotta. Lehet, hogy nem mindegyik termék lesz megfelelő számára, hiszen mindenkinek más és más a bőre, de a véleménye így hiteles.

      Utoljára még annyit, hogy a webáruházat Eszter kezeli és nem más. Ha zárva van, akkor annak oka van. Belegondoltatok már abba, hogy néhány kecske csak korlátozott mennyiségű tejet tud adni.... amit aztán fel kell dolgozni... és a szappanoknak van egy bizonyos érési ideje is? Akit érdekel olvasson utána Eszter blogján.
      Tisztelettel: Esszé

      Törlés
    9. igaz..
      köszi az infókat, én nem is voltam képbe ebbe a "balhéba" :-D

      Törlés
  3. Jó látni, hogy másnál is elszalad a ló :D
    Én alapozóval vagyok így.... sajnos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh ne is mond...az alapozón már túl vagyok :-D..sosincs vége..

      Törlés


  4. Jól néznek ki, annyira belemerültél a szappanokba, hogy mielőtt engem is belevezetnél lehetne majd egy nagy összehasonlító teszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen tervezem!
      Szerencsére már gyűlik a tapasztalat :-)

      Törlés
  5. Nekem túlérzékeny, ekcémás bőröm van, ezekkel a termékekkel tünetmentessé tehető a bőröm, a testvajakat is ajánlom kipróbálásra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm a véleményt, már nézegettem azokat is, de még olyan nagy az itthoni testápoló készlet, hogy azt kénytelen vagyok elfogyasztani :-( /sose fogynak el/

      Törlés
  6. Én "csak" kettő Tina narancsos kecsketejeset(35% friss kecsketejjel) szereztem be a szegedi kari vásáron :) Volt rózsás, sima meg narancsos. Én is odáig meg vissza vagyok a citrusos illatokért, más illattal nem is vagyok így (nem vettél nyáron az alverde lemon love kollekcióból? tusi plusz testápoló, isteni, életem testápolója, iszonyat jól hidratál, télre se kevés ami hihetetlen mert elég folyós...ja igen még mindig van mert 3 dobozzal vettem, a tusikat meg elajándékoztam, bár egyet elhasználtam, de ugye az nem szappan)Na visszatérve, egyébként isteni az illata, de még nem próbáltam ki, egyiket küldöm Angliába a hugomnak:) A másikat meg felavatom, ha elfogy a nadler sima kecsketejesem, amúgy azt szeretem a legjobban, olyan mint ha krémezném is magam vele:)
    Na még ezt gyors megosztom hátha vkit érdekel: sikerült hasznosítanom a nadler samponszappant, úgyh 2x samponozom azzal a fejbőröm, 3jára meg egészet átmosom egy kis alverde olivással, és szuper (amúgy az alverde coffeinesének tényleg nem jó a szaga, fura mert tavaly meg fincsi "zöld illata" volt), ja és nem öblítek ecettel. De ez a technika a rhaossulos agyagosnál nem vált be, de a bio algással szuper!, pont olyan a hajam mint szokott, zsírosodással még nem csinált semmit :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiii! Mindenképpen érdeket a szilárd samponos események alakulása, és örömmel hallom, hogy találtál rá megoldást! Bár az nem hangzik jól, hogy ennyi varia után sem érte el ami a cél lett volna ...hmm:-(

      Nézegettem én is a "tina" kecsketej szappanokat, jobbnak mondják mint a többi széles körben árusított kecsketej/savó szappanokat, szóval jól választottál...bár még nem próbáltam..

      Jajjj nagyon jó volt a "lemon" kollekció!!Nem vettem, mert el akarok/akartam használni minden cumót, hogy áttérjek a szappanokra meg annyi testápolóm van itthon, hogy sose fogy el :-/

      Ahhh a nadler cuccoknak is neki kéne ugranom majd januárba:-) de olyan nagy a választék, hogy alaposan át kell gondolnom..:-)

      Törlés
    2. Igen, egyébként én a meskára már be se léptem mióta megrendeltem a mostani 4et, plusz most a Tina jött még pluszba. Majd akkor nézgelődök ha már csak 2 hétre elegendő szappanom van. Megbolondulok annyi de annyi féle van, úgyhogy az alapján választok hogy melyik a legtáplálóbb, a legjobb száraz bőrre, és kész.
      Meglátjuk hogy a hajmosás dolog hogy alakul mire elfogy a szappan. Valószínű más eladóét is kipróbálom, hátha. :)
      Nekem 4 db testápolóm van "csak". De ebből egy 50% kuponos balea med urea(15%) (így 350Ft volt), ami egyébként majdnem annyira jó mint a 2000 ft-os eucerinem, de egy hajszállal jobb az eucerin, pedig ebben paraffin is van ha jól emlékszem (igen jól: http://kremmania.hu/kremek/eucerin-ph5-lotion és auuuu aluminum is). Tuti nem veszek többet ha elfogy, bár minden télen használom csak. És elég jó volt:( Bár a szappanok mellett heti 1x 2x kenem be magam, és elég is, ha elfogynak nem veszek újra őket. Meg plusz van egy fél lemon love ugye, amit tartalékolok, meg a karácsonyi erdei gyümis alverde testápoló is elég jó ami a hidratálást illeti, de az illata nem vmi nagy szám, de egyébként kellemes.

      Törlés
    3. Szólj majd, hogy mik lesznek az új szerzemények ( szappan ) kíváncsi leszek:-)!

      Törlés
  7. Kedves Névtelen!
    Nem vagyok sem írogatós,sem rendelgetős fajta,de meg kell védenem Esztert és a szappanjait!Egy ismerősöm rakta ki egyszer és kíváncsiságból néztem meg a termékeit,olvastam el a bejegyzéseit.Mivel nincs semmi bőrbajom,bevallom nem ezért rendeltem,hanem azért,mert ennek az Eszternek nagyon szép a lelke.Nekem tetszik az elhivatottsága,a hozzáállása,az állatok szeretete,a természet tisztelete.Sajnálom,hogy ezek neked öntömjénezésnek tűnnek! Engem megérintett.A szappanjai pedig semmihez sem hasonlítható érzetet nyújtanak.Javaslom,próbáld ki!És hidd el,nem vagyok rokona!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) mennyire a szívemből szóltál!
      Nekem célom volt, hogy a bőröm miatt kipróbáljam, de a végső lökést a rendeléshez az adta meg ami neked!

      Törlés
  8. Sziasztok! Kata vagyok. Én kipróbáltam Eszter szappanjai közül jó néhányat,de sajnos egyik sem vált be. Ijesztő módon kiszárították a bőrömet, volt amelyiktől pici piros pöttyök jöttek ki a testemen, főként a felkaromon és a combom belső oldalán,meg kellett mutatnom bőrgyógyásznak. A bőrgyógyász azt mondta, hogy a házi készítésű szappanok általában jók, de nagyon oda kell figyelni, hogy betartják-e a higiéniai és egyéb törvényi követelményeket, engedélyek, termékdokumentációk, terméktisztasági vizsgálatok meg ilyesmiket, mert egy nem megfelelő tisztaságú szappan vagy krém jó kis problémákat tud okozni. Az igazság az, hogy ennek előtte végig sem gondoltam, sőt nem is tudtam, hogy egy szappankészítőnek kell engedély stb, szóval kértem a készítőt, hogy igazolja, megvannak a szükséges engedélye, termékek vizsgálatai stb, de sajnos több hét elteltével sem kaptam semmilyen érdemi választ. Nos, levontam a következtetést... Egy szó mint száz, nem elegendő, ha valaki jó szívvel készít szappanokat, az előírásoknak minden esetben meg kell felelni a vevők egészségének biztonsága érdekében. Ez a tanulság.

    VálaszTörlés
  9. Pallagi Edit vagyok Debrecenből. Nem használtam még az Eszter termékeit, így arról érdemi hozzászólást nem is írnék. De az 100 %-ig helytálló, hogy a kozmetikai törvény mindenkire vonatkozik és annak betartása kötelező. Ilyen tekintetben mindegy, hogy tart-e otthon kecskét, hogyan tartja, szereti-e, saját maga feji-e vagy sem, vagy a tejéből készít ezt vagy azt... az igazi elhivatottság nem csak arról szól, hogy szeretem a természetet, a természetest, az állataimat és így tovább, az elhivatottság azt is feltételezi, hogy céltudatosan a legjobbat akarom adni magamnak és másoknak. Az elhivatottság nem kizárólag érzelmi alapokon nyugszik - örömöt akarok okozni másnak és örömöt okozok magamnak azzal, hogy elkészítem a terméket- , egyfajta felelősségtudat is egyben, hogy minőséget garantálok és ennek feltételeit megteremtem, gondolok itt az ide vonatkozó törvényben meghatározott követelményrendszerre. Nem vagyunk egyformák, ami az egyik embernek jó, az nem biztos, hogy a másiknak is az lesz. De ettől függetlenül a magyar gyártónak kötelessége és érdeke is betartani a hatályos magyar jogszabályokat, rendeleteket, pontosan azért,mert a fenti esetből kiindulva, ha a fogyasztónak - Katának- kifogása van a termékkel, vagy annak hatása ellen, a gyártó felmutatva a hivatalos dokumentumait meg tudná védeni a termékét és magát. Ellenkező esetben, amikor nincs hivatalosítva a gyártás, a termékfajták, ténylegesen előfordulhat, hogy az adott termék esetleg nem olyan arányban vagy akár nem azt az összetevőt tartalmazza, amelyet készítő ígért neki, vagy reklámozott a blogjában. Ez esetben komolyan sérülnek a vásárló jogai. A hivatalos gyártó termékdokumentációjában pontosan szerepel hogy az adott termék mit, milyen mennyiségben tartalmaz, és még sok igen értékes adatot rögzít. Így ha egy termékkel szemben kifogás merül fel, van mihez nyúlni ellenőrzésképpen, és adott esetben felelősségre lehet vonni a gyártót, vagy éppen a gyártó a termékdokumentációjával és egy esetleges laborvizsgálattal tudja igazolni, hogy a termék az előírt minőségű és mentesíti ezzel magát a következmények alól. Szóval nem az lenne mindenkinek az érdeke, hogy hivatalos legyen a gyártó és a gyártás???

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...