2012. 11. 14.

Szappan outlet - na most fuss neki!

Minőségi tejes szappant szeretnél? Drágállod az árukat? Nem biztos, hogy használ?
eManufaktúra - szappan outlet

Győződj meg róla olcsóbban..
Az eManufaktúra most kiárusítja azon szappankáit, amik vagy nem kellően intenzív illatúak, vagy sérültek, vagy nem voltak annyira népszerűek, így érdemes körbenézni náluk.


A készlet erejéig kaphatóak 600ft-os áron, jelenleg ahogy nézem ezek Florex juhtejes szappanok, amik normál esetben 800ft felett elérhetőek.
A gyűjtemény

Az eManufaktúrás shoppingomat ITT olvashattátok, és már javában tesztelés alatt állnak, és valóban csodára képesek, azaz képzeljétek nem kell testápolóóóóó...!

Persze részletes teszt is jön, illatokról, konkrétumokról..de jelenleg azt hiszem kidobom az összes tusfürdőmet és csakis juhtejes vagy kecsketejes szappanokat akarok magam körül látni életem végéig....

Na jó..azért még van itt egy kis gyűjtemény amit előbb el kéne használnom..;-)

6 megjegyzés:

  1. Ahahaha, Nekem tegnap jött meg a Nadler csomagom:)
    Rhassoulos agyagos-hennás sörös samponszappan,Bioalgás-iszapos sörös samponszappan avokádó olajjal, Sheavajas natúr kecsketejszappan, Holt tengeri iszapos kecsketejes szappan sheavajjal. És van egy bontatlan epres alverdém....végülis nem vagyok (még) akkora halmozó. Nagy reményekkel vetem a kecsketejszappan habjaiba ma este magam:) De szemezgetek az outletben is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen számolj be róluk!
      Mármint a nadler cumókról...mindent tudni akarok:-)

      Törlés
    2. Szia

      Ha nem gond, ide írom az eddig tapasztalataim. A 2 testre való szappan szuper, a sheavajas natúr főleg, az után nem kell testápoló se. A másik kevésbé tápláló, de az se szárította ki a bőröm, és nagyon jól radíroz. Arcra is használom a sheavajasat.Ezt biztos hogy újra veszem. A másikat nem tudom, mert még annyi féle van amit majd ki szeretnék próbálni. Na a samponszappanokkal más a helyzet. Beleválasztottam. De elsősorban ez az én hibám. Ugyanis mindkét szappan iszapos/agyagos...volt egy rövid ismeretségem az alverde ISZAPOS samponnal, amit senkinek sem ajánlok, mert tényleg olyan mint ha a tengerparton belefürdetném a fejem az homokba és utána olyan taplós matt. Borzalom. Na ugyanez az érzésem ezektől a samponszappanoktól is. Csináltam utána almaecetes öblítést is hogy hátha leviszi az iszapot. De nem, iszonyatosan rátapad a hajszálakra, olvastam hogy sokkal jobban ki kell öblíteni mint a hagyományos sampont. Hát én öblítettem veszettül, nem lett jobb. Tettem rá a natúr hajbalzsamomból hátha attól kicsit visszajön a selymes puhasága. De nem igazán. Kemény...Aztán próbálkoztam azzal hogy átfésültem a vizes és száraz hajam egyaránt sokszor a vaddisznószőr hajkefémmel,hátha az leszedi a mattító anyagot. DE NEM :D
      Szóval még olyan variációkat fogok tesztelni (hogy el tudjam használni a kis szépségeket), hogy megmosom először a szappannal aztán meg a 2. körben valamelyik natúr samponommal. Még ebben látok reményt.
      Ami pozitív: baromi dús lett a hajam, és valóban lassabban zsírosodik, 2. nap is olyan mint amikor megmostam. Nem csoda...van ami felszívja a zsírt. Jobb a tartása. Szeretem az illatukat is.
      Ami nagyon nem tetszik: hogy eleve volt kicsi tartása és nem lapult le a hajam, de most meg úgy egybe áll mint ha túl sok habot tettem volna. Nem lágy, nem selymes, nem könnyed. Nem olyan a hajam ,mint egy kiscica bunda amit szívesen simizne akárki :). Nem azt mondom, hogy nem lehet vele utcára menni, mert másnak valószínű nem ennyire szembetűnő, de nekem nem tetszik ez az állapot. Volt egy selymes, lágy, alapból fényes (nincs festve a hajam, és sose volt), hajam, most meg nincs. Ezer éve nem használok szilikonos cuccokat,szóval erre se tudom fogni hogy biztos most azt hiányolom.
      Van egy loreál selymes hajolajam, amiből nagyon ritkán egy pumpát oszlatok el 2cmre a hajvégemen, most még az se tette selymessé:DD
      Na szóval az a koncepcióm, hogy egyrészt nem adom fel, valamilyen felhasználási módszert fogok találni, másrészt hamarosan jön a karácsonyi áresés, amikor úgy is rendelek családtagoknak pár fincsi illatosat, és akkor fogok rendelni olyat amiben nincs se iszap, se agyag. Úgy néztem van egy vagy kettő. Ha lesz változás hajmosás ügyben, akkor megírom, amennyiben érdekel. Szép hétvégét.

      Törlés
    3. Na, hogy nehogy félreértse valaki ezek a fenn említett NADLER cumók, amiről írsz.

      Az a baj, hogy a samponjairól én is csakis ilyeneket hallottam mint amit leírtál:-( ( a nem iszaposról is), ezért már előre félek tőle...

      Igen-igen mindenképpen írd le a jövőben is a tapasztatot, főleg ilyen jó hajminőséggel!

      Törlés
    4. Még annyival kiegészítem, hogy a Nadler készítővel is konzultáltam a problémámról, azonnal kedvesen válaszolt.Az ecetes öblítés arányait, technikát variálom. Úgyhogy nem adom fel (mert a dússág az meg nagyon bejön:). Közben meg a meska.hu.-n böngészek más eladókat...hát ott aztán van szappan, lesz mivel szöszmötölnöm a következő hónapokban, vannak más samponszappanok is, úgyhogy biztosan fogok találni megfelelőt. Te esetedben felejtős valóban, nem biztos hogy a varrásokból jól ki lehetne öblíteni. Mondjuk, ha nem lenne hamar zsírosodó fejbőröm, nem vacakolnék a szappanokkal, bár egy igazán jó natúr sampont se könnyű lelni:)És 1500-2000 ft-nál kezdődnek a jobbak...

      Törlés
  2. Hello!
    Én most rendeltem Nadler samponszappant. Nektek azóta sikerült "kifejleszteni" a megfelelő öblítési arányt? :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...