2012. 11. 05.

Melyiket szeressem?

Szappan, szappan, szappan...milyen népszerű lettél..
eManufaktúra csomagocskám
ITT már kiveséztük a szappanok iránti vonzódást, de adós vagyok bemutatni, hogy mit durrantottam magamnak az eManufaktura kínálatából.

Azért választottam őket, mert tetszett a duma és a választék, bár még bővebbet nem tudok a termékeikről mondani...szóval ez csak olyan "muti meg", zsákmányos bejegyzés lesz..

Az illatokat azért nem említem, mert így szárazon bevallom egyik sem volt olyan erős vagy kirívó, hogy inkább illatosítónak használjam a ruhásszekrénybe..kicsit csalódtam is..ez lehet vizezéskor változni fog, de ott még nem tartunk.

eManufaktúra - Holt-tengeri iszap szappan
A céggel amúgy teljesen meg voltam elégedve, kedves és korrekt hozzáállást tapasztaltam, és a szappanok árát is reálisnak találom.
És a csomagolás...hát nem édes?

Bemutatom melyik fajtákat választottam.

A Holt-tengeri iszap szappan alap volt a Krémmánián kapott értékelései miatt. A termék oldala ITT található az infókat nem copyznám ide..
Azt várom tőle, hogy a száraz bőrömet rendbe rakja, és nem kell majd télen sem tocsognom a testápolókban..bár megmondom őszintén ebbe az Imedeen tabi azért rengeteget segített, ezt főleg akkor vettem észre amikor leálltam róla 2 hónapra..de már újra szedem, és így még jobban érzem, hogy használ!


eManufaktúra- Vérnarancs szappan
A Vérnarancs szappan bőrfeszesítő és hidratáló, és amúgy megveszek a citrusos illatokért, így kizárt volt, hogy lemondjak róla!
Ráadásul épp akcióban volt amikor vettem, így duplán legálisan vásároltam meg. Elvileg ez is erős hidratáló, berepedezett bőrre is javasolják, úgyhogy hiába citrusok, ez nem szárít- ha igaz az ígéret.
Infó ITT.


Florex- Szantálfa szappan
Szantálfa szappan , mert imádom az egzotikus illatokat, és a férfias illatokat is, és ez ezt a kettőt testesíti meg. Az eManufaktÚra oldalán már nem találtam, de a termék márkája Florex ami a Szappanház -egy másik webshop- weboldalán elérhető ITT. Ott is azonos áron van mint az eManufaktúránál volt.

Florex - Eper szappan
Az Eper szappant meg kell indokolnom? ITT olvashatsz róla az eManufaktúránál, de az ekcémától a narancsbőrig ajánlják....no de persze nem várunk semmi extrát tőle..én már annak is örülök, ha igazi epres illata lesz.
Krémmánia vélemény pedig ITT.


A Málna szappan természetesen az eper után nem maradhatott ki a kosárból, ugyanis rettegtem, hogy abba a hibába esek, hogy a "másik" jobb lesz mint az "egyik" amit választok...Érdekes viszont -számomra- hogy az epres szappan a sötétebb, míg a málnának van világosabb színe..miért is az epret képzeljük tejszínesnek??
Florex - Málna szappan
Száraz bőrre lett ajánlva, jelenleg nem találok olyan helyet ahol árusítják, így lehet idény áru volt, vagy pedig jelenleg más illatokkal bővült a paletta a Florex háza táján.

Mit szóltok? Nektek mi a favorit?
Igazából -ha lehetett volna- szívesebben választottam volna egy mini szappan válogatást amiben minden illat és típus szerepel..de csak azért mert mind olyan jóóóó..

19 megjegyzés:

  1. a múltkori bejegyzésed óta én is csak veszem veszem a szappanokat. mondjuk én mindet arcon tesztelem, ez vmi új őrület nálam. és pont ma láttam, hogy van Myrapóliumban afrikai fekete szappan. hát du. veszek is egyet, eddig net-en akartam rendelni, de így egyszerűbbb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááááá nem lehet ezekről lekattanni...főleg ha jók!
      Én arcra a problémáim miatt nem merem, de testen jöhet minden mennyiségben!
      Na milyen az afrikai szappan? Írj ha tesztelted! :-)

      Törlés
    2. Hát 2 használat után az biztos, hogy ilyen krémes szappannal még nem találkoztam és önmagában leszedi a sminket. A tárolás lesz macerás, mert szárazon kéne tartanom különben idő előtt el fog tűnni az egész. Ha nagy csodát tapasztalok, még jelentkezem:)

      Törlés
    3. Nem csípi a szemed?
      A szappanos arcmosástól anno ezért szoktam le, mert ugyan nem vagyok gyerek, kibírom, hogy ne nyitogassam közben a szemem, de valahogy 30%-ban nem tudtam úgy leöblíteni, hogy a szempilláim ne fogjanak föl egy kis adagot, és arctörlés után, volt sírás-rívás...
      Nem minden szappan csíp, de akkor én is fekete szappant használtam arcra és nagyon csípte a szemem :-(

      Törlés
    4. Fura mód ez egyáltalán nem. A kecsketejesek igen, pedig azoktól nem vártam

      Törlés
  2. Én is szappanmániás vagyok, úgyhogy kíváncsian várom majd a teszteket, főleg a holt-tengeri iszaposat! azt már énis régóta ki akartam próbálni...olyen jó mindig olyanokról írsz amit épp ki akarok próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na már belekezdtem a használatba, próbálom valahogy megoldani, hogy ne egyesével, hanem egyszerre is használatba lehessenek, de kéne találnom valami jó tárolót nekik..azaz, hogy elől legyen 5 szappan :-)

      Törlés



  3. Egy szép hosszúkás dekor tálra tedd őket vagy el is felezheted így több fél rá.A többit addig egy szalaggal díszített befőttes üvegben tárolhatod. Én így csinálom :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen-igen, én is valami szép dekor tálat keresek már hetek óta, de olyan extrém méretű kéne (20cmx8cm), és lehetőleg ezüst kerámia vagy fém, hogy ezt még nem találták föl :-D..
      Pont ekkora helyem van rá, hogy szép legyen a fürdőszobában a látvány..:-)

      Törlés
  4. A holt tengeresre én is nagyon kíváncsi vagyok, pedig épp a Nadlernél pakolom össze a listámat. Én a samponszappanra szeretnék átszokni. Most alterra koffeinest használok, ami egyébként baromi jó dús jó tartású hajat eredményez 2 napig, csak nekem gyorsan zsírosodik, és olyan jó lenne ha csak heti 2x kellene mosnom, 3 helyett, ez az álmom, semmi egyéb kérésem nincs a hajammal kapcsolatban, minden mással megelégszek:)
    Testre is folyamatosan keresem az igazi szappant. Sajnos a tuti jó kecsketejesem, amiről már írtam a másik bejegyzésedhez eltűnt...bezárt a bio bolt ahol vettem...úgyhogy belevetem magam én is a netes rendelésbe. Ha minimálisan nézem: kell egy hajra, egy testre ami nagyon hidratál, táplál, meg egy testre ami radírozós. Ja és heti vagy két heti egy 15 perces szauna (én 45-50fokost bírom), és olyan gyönyörű tiszta puha, hidratált (!) a bőröm, állandóan tapizom a karom :). Nem nagyon hittem benne, 15 éve szaunáztam utoljára, de mostantól télen ez benne lesz a kényeztetésben. (bár termálvizes éjszakai fürdőzésen voltam, lehet az is rásegített).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjj ne is mond, én is nagyon akartam samponszappan fan lenni, de sajnos a hajfelvarrásom miatt szerintem ez nem lesz könnyű.
      Én az Alverde koffeinest (Dm) használom, botrány büdi ( zsíroldó szagú), és rohadtul zsírosodik tőle az amúgy "sohasemvoltzsíros" hajam 2 nap után..nagy csalódás..de próbálkozom ..

      Ahhh a termál+ szauna csodákra képes, kötelezővé tenném mindenkinek!

      Most rendeltem EszterFalusiPortékái szappanokat...nincs megállás:-)

      Törlés
    2. Igen, érdekes ezek az alverde alterra samponok, én nem éreztem hogy hű de sokkal jobb a hajam. De mégis csak natúrabb cucc, nincs benne sls, meg szilikon. Igazából kicsit nyugodtabb vagyok velük, a hajam tartása, tapintása, mennyisége jó, nőnek a babahajak, mindig megdícsérik (mellig ér most, és sose volt festve vagy színezve, lakkot habot se használok, alkalomszerűen a naked volume habot). Én az alverdés koffeines illatát imádtam. De egyiknél sem vettem észre hogy akár egy nappal is kitolta volna a hajmosát. Az hennás olivásat vettem meg a legtöbbször. Szóval remélem a samponszappannál tapasztalok valami érzékelhető különbséget, pl h kevesebb hullik és lassabban zsírosodik.

      Törlés
    3. Én is csak az összetevők miatt nyugtatom magam:-D..látvány vagy extra még nincs..
      júúújjj az alverdés nálam kiverte a biztosítékot, egy az egybe mint a konyhai zsíroldó :-D..lehet romlott amit vettem?

      Kíváncsi vagyok beválik-e a samponszappan, mindenképpen írd meg!

      Törlés
    4. Nem tudom, de amikor tavaly nyáron az alverde koffeinest összecsomagolva lehetett kapni a balzsammal hétszázvalamennyiért akkor nekem a frissen vágott fű illata ugrott be, vagy legalábbis valami nagyon zöld:D Na majd megszagolom a boltban :)
      Mindenképp megírom a tapasztaltakat, a mai napom 70%át azzal töltöttem hogy kiválasszak 3, 4 dbot a nadlertől...háháháháháh, összeírtam vagy 10 dbot...annyi van, mindegy alszok rá és holnap leadom a rendelést, kár h nincs benne a dotcommercedayben. Bár annyira nem sok a postája amúgy se.

      Törlés
    5. Igen, engem is motiválnak a kedvezmények vagy az ingyen posta :-)
      Nadler-től én is nagyon sok terméket választottam, ezért ülök még a rendelésen...nem tudok szelektálni :-(

      Törlés
  5. Válaszok
    1. jajjj nekem is nagy gyengéim voltak/ lesznek :-)

      Törlés
  6. Úristen, én hogy szeretem azt a holt tengeri szappant! <3
    Most épp gyümölcsösből vásároltam be, az epresből még pont időben, mert azóta ki is fogyott a készletük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most használom az epreset, de már nézelődtem az outlet-be és persze újra elkapott a hév..:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...