2012. 11. 28.

A nagy kézkrém teszt II. - A Himalaya csúcsain..

Jöjjön a második felvonás, az előzmények pedig ITT.
Himalaya Herbals kézkrém

Himalaya Herbals -Age Defying hand cream ( avagy öregedésgátló kézkrém )

Állag: krémzselé szerű, nem folyik, nem ragad, jól elkenhető, nem zsíros.

Beszívódás: 1 perc alatt, roppant gyors !

Ragacsosság: beszívódás után  semmilyen ragacsosságot nem érzek, hanem csak vizes, hűs tapintású a bőr.


Gyöngyház..széééép
Tartós hatás: 1 óra után nekem kicsit feszül a kezem újra, és 2 óra után már nem éreztem hogy bekentem volna. Olyan mintha feszesítené a bőrömet, nem pedig hidratálná, de tapintásra nagyon puha lesz a kezem, de tapintás nélkül érzetre mégsem olyan. A 24 órás hidratálást persze  ez sem hozta.. ( de lesz ilyen egyáltalán?? )

Illat: kicsit intenzívebb virágos illat

Ár: 600 ft körül
Himalaya kézkrém leírása

Kiszerelés: 50 ml

Szükséges mennyiség: mandula, napi 3-4-szer is elkél a száraz kéznek.
 
Vélemény: Az illata miatt vettem inkább meg ezt mint a másik fajtát a gyártótól ( az a sima "tápláló kézkrém" -et ).
Nem a legerősebb kézkrém amit próbáltam -sőőőt- de gyönyörű gyöngyház színű a krém, intenzív az illata és gyors beszívódása, és kis kiszerelése miatt könnyen magunkkal vihető bárhova.

Krémezéskor vizes hatású

Nem zavaró a kézen, sőt, számomra hamar olyanná válik az érzés mintha nem is használtam volna..csak az illat marad.
Sajnos a hangzatos összetevők között ebbe is van pár parabén..amit ugye most nem "divatos".
Amit ígért, azt számomra nem teljesítette maradéktalanul..de éreztem a kényeztetést a szín, állag és illat miatt..de nem lett rugalmasabb, ránctalanabb a kacsóm, viszont a gyors beszívódásról, és hogy nem hagy zsíros érzetet, nem hazudtak.
1 perc múlva ilyen..wooow
Irodába és kocsiba ideális, mert nem lesz tőle zsíros a papír és a kormány se fog elcsúszni a kezünk alatt.
Ajánlom olyanoknak akik irtóznak a ragacsos kézkrémektől, vagy kevésbé száraz bőrre..imádni fogják.

8 megjegyzés:

  1. Eddig csak nézegettem, de biztosan meg fogom venni. Köszi a tippet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha pont ilyen gyors és könnyű krémet keresel, akkor ez szupi lesz!
      (nekem kevés:-(..bár a kocsiba jó lesz!)

      Törlés
  2. Nekem nem szimpi ez a himalaya márka, olyan sok rossz összetevő van a cuccokban, rettenet. egyszer kaptam egy kis tégelyes krémet. Olyan büdös volt hogy anyukámnak adtam hátha elhasználja sarokkrémnek. De annyira nevetett amikor megszagolta, még lábikóra is nagyon büdös:D
    Nekem ő lesz a következő áldozat: http://kremmania.hu/kremek/murnauers-totes-meer-haut-therapie-kezkrem
    A dr scheller calendulásom épp most vágtam ketté, mer kifogy, úgyh remélem jó lesz ez nappalra. De a calendulásomat is újra veszem, nem tudom már elképzelni az éjszakákat nélküle:D
    Te tervezed ezt megvenni és tesztelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megtévesztő a Himalaya cucc, az ember azt hinné, hogy tiszta bio meg minden...
      Igen, igen a dr scheller mindenképpen tervben van, de amit linkeltél is nézegettem már a boltokban, de még ellenálltam :-)

      Jelenleg azokat tesztelem amikről tippet kaptam vagy ajánlották...

      Ha kipróbálod mindenképpen informálj, h megvegyem-e :-)
      Köszi

      Törlés
    2. A rövid válaszom: ne vedd meg.
      Hosszabban: Nem rossz kézkrém, de a dr schellerem jobb (nekem). Ez a Totes gyorsan felszívódik, érződik hogy be van kenve, ápol(gat). Irodába /kocsiba jó. A scheller ugye egy nehezebben kenhető kenőcs, bár nekem az se hagy ragacsos, zsíros utóérzetet, viszont annál jobban látom, érzem hogy puha, hidratált, főleg az ujj hegyeimen látom, hogy a Totes után megmarad az esetleges berepedezés (nekem semmi zsír nincs kb a kezeimben, pedig kesztyűben mosogatok, takarítok, stb.). A szaga nagyon nem jó, de nem erős, és elillan elég hamar. A scheller jobb. Maradok annál.(bár szemlélgetem a dmben a drágább scheller kézkrémeket, de azok már 1000 felettiek, és ennek is 500 volt az ára tavaly, most meg már 780 körül van, a Totesé is.) Egyébként az összetevői a Totesnek szebbek, de ha a hatása nem jobb akkor meg nem vagyok előrébb.

      Törlés
    3. na... köszi az alaposságot!:-)
      Megkíméltél akkor egy felesleges kiadástól..

      Törlés
  3. Nem tudom a tesztelendőid között van-e, vagy próbáltad-e már, de ha teheted próbáld ki a neutrogena koncentrált kézkrémét. Én ilyen jó kézkrémet még életemben nem használtam, pillanatok alatt beszívódik és utána olyan a bőröm, mint a babapopsi, ráadásul sokkal tovább puha, mint eddig bármilyen krémtől, amit használtam. Én ezt szoktam venni, ez illatanyagmentes is, bár van, aki kifejezetten azt szereti, ha illatos a kézkréme:
    http://kremmania.hu/kremek/neutrogena-kezkrem-koncentratum
    Egyetlen hátránya, hogy mivel koncentrátum eléggé sűrű a krém, és egy kicsit nehéz elkenni, de megéri..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na megnézem...bár a márka régebben- amikor próbáltam anno- nem győzött meg:-(
      De ki fogom próbálni, köszi!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...