2012. 11. 02.

A nagy kézkrém teszt I. - Mit tud Petra?

Sokat gondolkoztam, hogy egybe vagy külön..mondom mire jutottam.
Petra- munkavédelmi kézkrém
Az van, hogy ha egy szuszra kezdek kézkrémeket véleményezni akkor kb év végére írom meg a tömény post-ot, amit senkinek sem lesz türelme végigolvasni egyben... így inkább step by step haladok, és egyszerre csak 1 kézkrém tesztel jövök... így is lehet kihúzom az év végéig amíg a végére érek, de legalább lesz türelem elolvasni és megírni is...

ITT olvashattátok az előzményeket, így nem szaporítom erről többet a szót, hanem vágjunk bele, igyekszem...



Igen..igen + parabének..hurrá
Petra Munkavédelmi kézkrém ( avagy "éljen a szocializmus" :-D )

Állag: meglepően kellemes vizes könnyű krém, nem folydogál idegesítően és nem is túl vazelines tömött balzsam.

Beszívódás: 1-2 perc alatt

Ragacsosság: beszívódás után, azaz 2 perc után kellemes, 4-5 perc után semmilyen krémezés utáni ragacsosságot nem érzek.

Petra kézkrém állaga
Tartós hatás: 2-4 óra után már nem éreztem azt a rugalmasságot a kezeimen mint krémezéskor, de valami "réteg" azért maradt rajta, így azért jóval jobb volt mint előtte. A 24 órás hidratálást persze nem hozta.. ( de lesz ilyen egyáltalán?? )

Illat: enyhe kamilla szerű mamókás, nem zavaró

Ár: 400 ft alatt

Kiszerelés: 100 ml

Szükséges mennyiség: mogyoró/ mandula, napi 2-3-szor a száraz kéznek.
Közvetlenül a krémezés után
 
Vélemény: Nem a legbrutálisabb "munkavédelmi krém" amivel találkoztam, de meglepően könnyű formulája, kedvező ára és gyors beszívódása miatt nem rossz alternatíva.
Ami nagyon nagy plusz, hogy nem zavart, hogy a kezemen van, viszont éreztem, hogy van a kezemen "valami"...valami ami jó..
Csodát ugyan nem tett, és valószínűleg az alapanyaga sem a legnatúrabb...sőőőőt...de ennyi pénzért, és ilyen név alatt mit várunk?
Amit ígért, azt teljesítette..de persze nem éreztem a luxust és a csillogást..na meg az összetétele sem dobott fel..(bár - ne hazudjunk önmagunknak- csak idén kezdtem megnézni alaposabban, hogy mi van a kozmetikai termékekben..igaz kajánál 15 éve nézem és szűröm a listát..)

4 megjegyzés:

  1. A párom most kapott egy Bellona nevezetű, szintén munkavédelmi kézkrémet és nagyon-nagyon dicséri, hamar beszívódik és nem hagy zsíros érzetet. Egyébként életemben először találkoztam ilyen munkavédelmi krémmel! :) Nekem egy DM-es Baba kézápoló vált be eddig a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rosszak ezek a munkavédelmisek, csak hát ugye az összetevők nem a legdivatosabbak :-)

      Törlés
  2. 3%-os koleszterines patikai kenőcs az igazán munkavédelmi : ) pfúúúú, az nagyon zsíros.
    Nekem a patikai carbamidos vált be a legjobban,de azért persze várom a teszteket.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...