2012. 10. 11.

Köröm pöttyök..

Elég rég született már körmös bejegyzés, mert fogynak az ötletek a diszkrét díszítéshez.
Pöttyös köröm

Ezt a pöttyös verziót láttam már fehér színnel elkészíteni, de az túl "esküvős" volt a számomra.
Túl vad és elütő (pl. fekete) színektől féltem volna, így neon pinket választottam a pöttyözéshez.


Úgy szerettem volna, hogy ha megunom akkor az könnyen eltávolítható legyen, így a körömlakkra voksoltam, és nem a zselés festésre.
Köröm pöttyökkel
Nagy "hibám", hogy nagyon hamar megunom a kezemen a színeket és a díszeket, ezért nekem célszerű kevésbé izgalmas kreációkat viselni a körmökön.

Eléggé meglepődtem amikor a neon díszítő lakk ( az a vékony ecsetes típus) ezt a képen látható egyáltalán nem neon színt bírta kipréselni magából...azaz totál beleolvadt a körmömbe, de talán jobb is így, hisz a neon láz lassan kimenőben van ( nagy bánatomra ).

A körömlakk nagy hátránya még az volt a kész zselés körmeim tetejére festve, hogy ezek a kis pöttyök itt-ott lepattantak, azaz ledobta őket a zselé, így kb 1 hét után egyszerűen lemostam mert a fele pötty nem volt már meg.

Felirat hozzáadása
Aranyos volt, diszkrét, játékos, és csak én láttam..:-)...tehát valószínűleg legközelebb ezzel nem fogok kísérletezni, maximum akkor ha feltűnőbb színt találok ami még belefér az életembe..lehet bevállalom mégis azokat az "esküvős" kezeket, mert fehér pöttyökkel jobban mutatott.

Természetesen "egyszer elment" ez is, de ha kipróbáljátok akkor legyetek nálam kreatívabbak, mert bátrabb színekkel variálva nagyon cuki tud lenni.

2 megjegyzés:

  1. télleg alig látszanak a pöttyök, mikor kicsiben ránéztem az első képre nem is értettem hogy miért pöttyös :D én is nagyon hamar megunom a kezemen a színeket, viszont a legtöbb nőtársammal ellentétben én gyűlölök a körömfestéssel (és minden velejáró macerával) pöcsölni, úgyhogy mostanában mindig vmi egyszerű van..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. he-he :-) vicces igen..kb ennyire volt feltűnő az életben is mint ahogy a képen látod.
      ÁÁÁÁÁ ne is mond..a körömfestés engem se köt le..éppen ezért van fönn zselé:-)..de néha jó feldobni (ami most nem jött össze :-D )

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...