2012. 10. 13.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj V.

Két cucc megint összejött a korábbiak mellé, amit senkinek sem ajánlok megvételre..
Aden szemceruza

Az első egyszerűen felháborító, az Aden jumbo szemceruzájáról van szó...miért vagyok kiakadva?
Azért mert a termék nem rossz!
Viszonylag elegáns csomagolás, olcsó ár..bár a ceruza kicsit foltosan színez de ezt ennyi pénzért elnézném neki ( én gyöngyház fehér színt választottam vízvonalra és highlighternek a szemhéjra).


Még a bicska se fogja..
A tartósságával sincs semmi probléma, nem teljesít átlagon felül, de alatta sem.

Mi akkor a gond?
Kérem mutassátok meg azt a hegyezőt amivel ki lehet hegyezni...mert nekem 5 különböző jumbo hegyezővel sem sikerült..
Nem is mertem megírni ezt a post-ot amíg nem jártam körbe az ismerőseimet, fellelve az összes elérhető vastag hegyezőt, amibe bedughattam..de semmi

Végső elkeseredésemben már bicskával is próbálkoztam, de az eredményt megmutatom: "Impossible mission"..
Szemhéjra és vízvonalra is jó
Az van, hogy a hegyező egyszerűen körbe forog, túl sima a felület, és nem "kapja be" a ceruzát, ha kicsit megmozgatom vagy megsértem a felületet akkor sem...

Gondoltam kifaragom mint egy kőműves..neki is estem egy túlélezett késsel, de még az sem birkózott meg vele...szerintem az ujjamat hamarabb vitte volna mint ezt.
Akkor láttam, hogy bizony ez a fekete rész ez nem fa, hanem egy irtózatosan kemény műanyag..na akkor megriadtam... Gondoltam tuti olyan sötét és visszamaradott vagyok, hogy ezt a cerkát nem kell faragni, hanem csavaros a vége, vagy varázsigét kell mormogni és akkor jön előre a hegy..de megrángattam, megcsavartam, átvizsgáltam, és semmi sem történt...szóval igen..ezt hegyezni kéne, de mivel?
A hegyező csak körbe forog rajta

Nagyon sajnálom, nagyon kár érte, de majd még valahogy megpróbálom kiénekelni az anyagot a cerkából, mert szerintem szép színe van! Ugyan nem tökéletesen vízálló, mint írják, de valóban tartósabb a várhatónál.
Talán ezért lett nagy csalódás a cucc....ilyen banális hibán elcsúszni, ki hallott ilyet?

A másik termékről már írtam részletesebben ITT és ez az Avon
- Anew Rejuvenate szemránckrém.

Igazából az Avon termékek között vannak nagy meglepetések jó és rossz értelemben egyaránt, de sajnos ez a negatív oldalra fog kerülni nálam.
Anew Rejuvenate szemránckrém
A tesztet aki érdekel olvassa el, ( a fenti linken könnyen eléri ) mert a véleményem nem változott meg sajnos.

A szemem környékén használatakor aktív mitesszer képződést figyeltem meg - ami még nálam sem jellemző, illetve ránctalanító funkcióval egyáltalán nem bírt- vagy lehet én használtam jobb szemránckrémeket előtte, és magasabb volt a mérce.

Anno a teszt írásakor a krémnek jócskán a felén túl voltam, de azóta sikerült végre elhasználnom. Az éjszakai adag hetekkel azelőtt elfogyott mint a nappali oldal, pedig igyekeztem azonos mértékben porciózni.
Nappali és éjszakai ígényekre

Miért tettem, ha nem jó?
Ennek több oka van. Egyrészt még hiszek a csodákban, és megadom a lehetőséget, hogy meggyőzzön, még ha ez lehetetlennek is tűnik, másrészt nem szeretek kidobni dolgokat ami nem üres, no meg sz*r terméket elajándékozni sincs pofám..

Sajnos mint említettem a papírforma szerint ez a krém sem változott hirtelen csodakrémmé, ami csak azért okozott csalódást, mert eredeti árkategóriájában ( 3000ft)  lehet ennél jobban teljesítő krémeket kapni, illetve az éjszakai- nappali elosztást nagyon ötletesnek találom.

Kár értük:-(

Annyit azért megjegyeznék -bár aki ismer az tudja- , hogy természetes az a jelenség, hogy valakinek szuper valami, amit más nem is tud elviselni magán.
Sokfélék vagyunk, ezt mindig igyekszem figyelembe venni, így véleményem kizárólag tájékoztató jelleggel ,és óriási tolerancia küszöbbel kerülnek ki a kezem alól...tehát a "még elmegy" és a "valamire jó lesz" termékeket azért nem szoktam ebbe a "sötét oldal" kategóriába rakni..ami nálam ide kerül az valóban gáááz (nekem)..

Az is fontos, hogy ki mit próbált már előtte, és kinek mekkora a tapasztalata.
30 fölött vagyok, munkából és érdeklődésből kifolyólag rengeteg termékbe belefutok, így a széleskörű viszonyítási alappal nincs probléma, de még így is előfordul, hogy nekem nem válik be az amit ezrek istenítenek.
Ettől függetlenül a véleményemet és álláspontomat nem rejtem véka alá, viszont ez ne tartson vissza benneteket a vásárlástól, hisz egyediek és egyéniek vagyunk, ez a szép benne, és ezért van kismillió megszámlálhatatlan cég és termék a világon :-)

10 megjegyzés:

  1. Nekem ettől az Avon krémtől (miniben megvettem az egész szettet) olyan durva kiütéseim lettek, hogy hetekig jártam bőrgyógyászhoz vele a szemránckrémtől pedig begyulladt a szemem. A smink és egyéb termékükkel nincs nagy bajom, sőt némelyiket még szeretem is, de ezek a krémek borzalmasak nekem. Anyumnak és mamámnak is vettem (platinum és reversalist) és nekik is okozott elég bosszúságot. Bár ők megúszták egy enyhe bőrpírrel...

    Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjjj ez rémesen hangzik:-(
      Nekem sincs semmi gondom pár Avon cuccal, de ez szuper gáz...
      Remélem azért hamar rendbe rakták az arcod..én is hallottam pár ilyen fincsi sztorit erről a szériáról:-(

      Törlés
  2. Szia!
    Én anno a jumbo ceruzáimat (nyx) kiolvasztottam kis tégelyekbe, így egyszerűbb őket használni, mint mindig hegyezgetni. Lehet, hogy ennél a cerkánál is működne. Beleállítod a tégelybe és beteszed a mikróba pár percre. Nekem miután megszilárdult (kb 5 perc) ugyanolyan volt az állaga, mint előtte. Én a végét leszedtem a ceruzának, mert az fém volt és így ki is lehetett belőle fújni a maradékot. Azért a fújással csak óvatosan, nekem sikerült akkorát belefújnom, hogy a még folyós állagú, jó meleg jumbo kb felét kiborítanom, beterítve az asztalt meg magamat is.:D Volt nagy röhögés a konyhában. :)

    A Bioderma Sensibio szemkontúr gélről mi a véleményed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaaaa ez nagyon jó ötlet! Köszi!
      Bár sajnálni fogom, hogy úgy nem tudom majd vízvonalra kenni, de majd elfogy highlighternek..

      A bioderma sensibio szemkörnyék ápoló gél-el az a baj, hogy lóf*sz esti fény :-D..
      Abban jó, hogy tartósító és illat mentes, de én szerintem 25 év alatt érdemes esetleg ezt venni, megelőzésre és lelkiismeret nyugtatásra, mert sajnos ez nem egy erős ránctalanító krém, illetve a hidratáló hatása sem olyan erős, hogy érettebb vagy problémásabb szemkörnyékkel megküzdjön.
      Azért nem akarlak lebeszélni, mert ha nincs extra elvárás vagy probléma, vagy ha fiatal vagy, akkor tökéletesen meg fog felelni.

      Törlés
  3. En megjelenese ota hasznàlom az emlitett Avon krém egész ,,csaladjat,, ès csak a legjobbakat mondhatom....az Ultimatet Anya hasznàlja szinten megjelenés ota és nagyon javitotta a börképét...szòval ebböl is làtszik,hogy nem vagyunk egyformàk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen..kinek a pap, kinek a papné tipikus esete:-)

      Azért az számomra elgondolkoztató, hogy ha valami 1-nél több embernek okoz problémát-azaz nem csak semleges, és "semmit sem ér" érzést, hanem valóban orvoshoz rohangálós vagy csípő, égő, hólyagos..stb problémát, az már régen rossz...

      Azért itt ( http://kremmania.hu/kremek/avon-anew-rejuvenate-nappali-es-ejszakai-szemranckrem-spf25 ) ajánlom figyelmedbe, hogy sajnos ott is van pár elégedetlen vásárló :-((..és én még nem is írtam oda :-D

      Szerencsések vagytok, természetesen ha beválik az tök jó, csak túl rizikós :-(

      Törlés
  4. Én a gránátalmás szemkörnyékápolót próbáltam, szintén Avonosat, vele meg az volt a gond, hogy nem hogy eltüntette volna az apró ráncokat, hanem hozzásegített hogy mégtöbb keletkezzen :/ Úgyhogy én nem is próbálkozok semmi ilyen limlommal többet, ha nagyobb szükség lesz rá remélem lesz pénzem botoxra :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "limlom"..ez nagyon tetszett :-D
      Hát igen igazad van.. sokszor nem is a pénz motivál hanem a kíváncsiság..szóval egy szavam sem lehet ha néha árnyékra vetődöm ;-)

      Törlés
  5. Szia, szemránckrém ügyben érdekelne a véleményed. Az említett Bioderma van, a véleményeddel egyetértek, és az előbb a fürdőszobában elképzeltem azt a bizonyos állati testrészt amit említettél :)
    A kérdésem, szerinted melyik a legjobb? 30 felett, enyhe ráncocskákkal.
    Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D :-D..túl jó a fantáziád..

      No..30 felett vagyok én is, több árkategóriában ismerek jót vagy a jók közül valót, sorolom:

      Drága: La Prairie cellular eye contour (25-30.000ft)
      Közepes: BRTC Medi Stem ( http://bbkrem.hu/kozmetikum/szemkornyek-apolo/brtc-medi-stem-szemkrem.html) ( 10.000ft)
      Olcsó: Helia D szemránckrém vagy L'Oreal Kollagénes feltöltő vagy Anew genics (http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/04/avon-anew-genics-szemranckrem-teszt.html )

      Természetesen minél olcsóbb annál inkább gagyi, és a hatóanyagok helyett inkább a szilikon dominál..:-( így az olcsó kategóriában inkább a látványosabbakat írom, szerintem 10.000ft alatt nem kell sokat várni sajnos:-(

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...