2012. 10. 31.

A Sárga-tenger partján..

Próbáltam ugyan ellenállni, de egyszerűen nem bírtam magammal.
BBkrem.hu  rendelésem

Az egész úgy történt, hogy elfogyott a szuperjó Baviphat mangós radírom és a Suiskin Aha- Bha cuccom...idáig szokványos a sztori..

Mivel mindkét termékkel eléggé elégedett vagyok, így nem volt kétséges, hogy rendelnem kell...még ez is oké..

Már említettem, hogy én személyesen BB Anditól vásárolok, hisz nekem ez egyszerűbb és közvetlenebb, illetve meg tudom vele vitatni, hogy mire van szükségem, így van segítségem, és sosem érzem úgy, mintha rám akarna bármit beszélni...sőőőőt.
Ennyi lett volna..

A csomagom láthatjátok az első képen..nem két termék van benne.. persze, hogy nem bírtam leállni a fenn említett két kencénél, hanem mindenképpen szerettem volna télre egy vagy kettő erős hidratálót, amit észrevétlenül be tudok építeni az arcápolóim közé.


Suiskin- Fermentált Panacea
Télen persze jobb, ha inkább gazdagabb mint könnyű vizes krémet használunk, hisz ha gyalog járunk és sokszor ér minket a hideg akkor a víz alapú krémek a bőrben nagyon le tudnak hűlni, -ami nem a legjobb, mert ezzel tovább szárítják a bőrt-, míg a "zsír" védi a szöveteket, és lezárja a hideg elől, úgymond védőréteget képez.
Szóval télen a fagyba a jeges tengeren az iglo-k mellett inkább üljetek egy dézsa meleg zsírba mint egy forró habfürdőbe..
Suiskin- Aquaquench szérum

Na de mivel nem készülök hosszas gyalogútra a mínuszokban, ezért nekem meg fog ez felelni, mert kocsival járok, de ha majd nem, akkor arra a 2 napra/1 darab tél, fel tudom készíteni a bőröm más krémekkel ( pl: Elizabeth Arden 8 hour avagy a zsírok zsírja...).


Bizonytalan voltam a hidratálókat illetően...na itt kezdődtek a gondok.. így két fajtát is választottam, egyik a Suiskin Aquaquench intenzív szérum, a másik pedig szintén Suiskin biológiai fermentált (erjesztett) panacea ( gyógyír).
BRTC- C-10 ampulla

Mivel a BRTC C vitaminos lötyit már régóta dicséri nekem Andi, ezért most láttam elérkezettnek az időt, hogy bepróbáljam ezt az ampullát..kíváncsian várom, hogy milyen lesz...gondoltam egyszer élünk..itt kezdődtek a gondok...mert van egy pont ahol átbillen a realitás és a "buli van" életérzés nálam..

Skinfood- Rizses maszk

Két maszkot említett még, hogy próbáljak ki X termék helyett amit kinéztem, de valójában az nem volt nekem való, ez pedig az új Skinfood rizses maszk, és a Suiskin rózsás hidratáló maszk.
Kaptam tőle kis teszt mennyiséget a saját készletéből, hogy ha nem vagyok elégedett akkor visszaveszi a bontatlan tégelyeket...na ez az igazi jó üzleti hozzáállás, szóval meg is voltam véve..
Suiskin- Rózsás hidratáló maszk

Persze ez nem az első vásárlásom nála, illetve mivel ő ajánlotta ezért gondolom így érezte korrektnek, de akkor is nagyon jól esett..szóval itt is köszönöm.


Gondolom ti is láttátok, hogy a BB oldalán megjelentek prémium kategóriás krémek is, a Sulwhasoo és a History of Whoo, de teszt nélkül én nem mernék ennyit kockáztatni, ezért minden luxus mintából rendeltem, hogy megismerjem ezt a vonalat is.
Minták

Nagyon izgulok, hogy mit nyújtanak, sokáig nyomultam La Prairie cuccokkal ami szintén az extra drága árfekvés, de aztán egy nap belázadtam, hogy én bizony ennyit nem költök krémekre..ami tök jó, mert a sok kísérletezés során szerintem ugyan annyit költök..most is csak 2 cucc volt a terv...na mind1..a tanulság: ....áááááá...bele se kezdek :-D

A kis csomagomat természetesen nemsokára bevetésen is láthatjátok, úgyhogy készüljetek:-)

16 megjegyzés:

  1. Meeeennnyi izgis cucc. Am akkorát röhögtem ennél a "buli van" életérzés résznél, totálisan magamra ismertem, pont így megy nálam is :D Várom a teszteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen..nőből vagyunk...csak maradt bennünk a bogyó gyűjtős ősidőkből :-D
      Halmozás-halmozás...

      Törlés
  2. Hatalmas lett a kínálatuk, nemcsoda h nem tudtál 2 terméknél megállni :) Remélem használnak majd, én a rizses maszkra leszek majd kíváncsi h bejön-e neked, mert régóta gondolkodom rajta, de a Skinfood márkával még jó tapasztalatom nem volt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, "szerencsére" egyre bővebb a választék!
      Eszembe sem jutott magamtól a rizses maszk, de már 2szer kipróbáltam. T
      ermészetesen 6-8 alkalom alatt nem írok még róla semmit :-)..de nemsokára véleményezem.

      Törlés
  3. Mintha csak magamat olvasnám. Csak két kence kell, majd hazaérkezik picit több :)
    Sulwhasoo termékeket én használtam, szerettem nagyon. Azért a múlt idő, mert a hormonkezelések alatt nem tolerálta a bőröm.

    A Suiskin szérumát már én is nézegettem magamnak, ezért várom a beszámolót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓ és hogyhogy nem tolerálta a bőröd? Kipattogtál, vagy zsírosodott tőle a bőröd?
      Lassan érkezik a bejegyzés, mert már teszt alatt van:-)

      Törlés
    2. Sajna fekete mitesszerek hada vert rajtam tanyát. Bár, a szuriktól teljesen felborult a hormon háztartásom, kb. minden krém vagy pattanást, vagy mitesszert okozott.
      Maga a krém, nagyon szép egyenletes arcszínt és olyan ragyogó bőrt adott. Kisimultak a szarkalábaim, az erős homlokráncaimra is jótékony hatással volt, szóval ha megszültem és a szoptatásnak is vége, beállnak a hormonok újra, akkor futok vele még egy kört :D (firming vagy lifting cream volt, amit használtam-volt elnevezés váltás)

      Törlés
    3. jújj..átérzem:-(
      Nagyon kíváncsi vagyon én is, hogy mit tudnak, de örömmel hallom, hogy neked használt :-)

      Törlés
  4. én már használom egy ideje a BRTC C-vitamin ampulláját, és imádom! ragyogóbb, "teltebb" tőle a bőr, a sebeget gyógyítja, a hegeket halványítja..mikor nem kémiai hámlasztózok, őt használom, és nekem nagyon bevált. a Suiskin rózsás maszkján már én is gondolkodtam egy ideje, de nem találtam róla véleményeket, úgyhogy nem mertem megvenni, szóval nagyon örülök, hogy majd tőled hallhatok felőle!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, nem sokára meglesz a teszt! Többfajta felhasználását is próbálgatom, ahogy nagyobb és egyértelmű lesz a tapasztalat vele, azonnal írom:-)

      Törlés
  5. Ugyanez...elmentem ma venni valami jó zsíros hidratálós testápolót patikába...eucerin ph.5 érzékeny bőrre valót vettem (2600)...hopácska a hidrabio szérum a biodermától fél áron volt,áá egye fene akkor jöhet ez is, hiszen úgy is kell a télre (még egy a mostani mellé amit használok, inkább ennivalóból fogyjak ki, mintsem szérumból). Na de ha már olyan szépen sütött a nap is, átballagtam a dmbe, még volt 2 50%-os kupon amit be akartam váltani, és nov. végéig lehet.....loreal selymes elixír hajolaj, és balea 15% urea testápoló hellószia. Még nagyon húzta a kezem az alverde karácsonyi csomag is, erdei gyümis illatú tusi plusz testápoló (most vettem ugye 2), de akkor a hang megszólalt, hogy ráááérek még ezzel, meg amúgy is nekem csak a testápoló kéne, mert szappant használok. De utálom h tusfürdőt adnak ezekbe a csomagokba. Nagyjából ki is lőtte amit kencékre akartam költeni...de ki tudja:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁ ne is mond:-)
      Fenn írtam pont választ a bogyó gyűjtögetésről, mint anno az ősasszonyok...:-)
      Én is el tudok szaladni..persze mind kell, azonnal, meg elhasználom ( egyszervalamikor)...ahhh sosincs vége :-D

      Törlés
  6. várom a posztot a maszkokról :$

    VálaszTörlés
  7. A rizses maszkról holnap, hétfőn jelenik meg az írás, azt is le fogom írni, hogy miért csúszott ennyire..
    Ez alatt a link alatt fogod találni:
    http://sminkesmas.blogspot.com/2013/04/irritalt-pirosodasra-hajlamos-borod.html

    VálaszTörlés
  8. Neked hogy vált be az aquaquench szérum?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában nekem kevés, viszont a Suiskin Panacea fölé királyul működik, úgyhogy én úgy használom.
      Nem komedó képző, és nem is irritál, úgyhogy szeretem amúgy.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...