2012. 09. 12.

Szuperjó termékeim II.

Folytatnám a sorozatot újabb három kedvelt és bevált szépségápolási kencével.
A haj elixír

További imádott termékekről a "Kedvenc termékek" menüpontban informálódhatsz.
Az írásért -mint már említettem- semmilyen reklám pénzt nem kapok, kedvezményben sem részesülök...egyedül csak az vezérel, hogy a tömérdek cikk közül megmutassam azokat amiket többször is újra vásároltam, mert hosszú távon is bizonyítottak. Nem csak a negatív tapasztalatokat gyűjtöm, hanem a pozitívakat is, ezért született ez a sorozat.

 Az Orofluido hajápoló elixírt már ITT bemutattam, jelenleg is a sokadik üveggel fogyasztom, és még nem okozott csalódást!
Ez egy hajban maradó olaj, ami nem nehezíti el a hajat, nem ragad össze és hihetetlenül ápolt és könnyű megjelenést biztosít.
Hosszú száraz, festett hajra ajánlom, a hajtöveket kerülve.
Nagyon sokáig kitart, és nagyon kevés is elég, így 7-8000ft ( 100ml ) ellenére szerintem megéri az árát, hisz nekem fél évre elegendő ez a mennyiség.
Beszerezhető fodrászoknál ( Revlon termék amúgy ) és a hajvarázs oldalán is rendelhető.

Naturland Svédcsepp

A Svédcsepp vagy svédkeserű bizonyult a leghatékonyabb arctoniknak, már ami a problémás bőrt illeti.
Amellett, hogy nyugtat, gyógyít, fertőtlenít, szárít ( van alkohol mentes svédcsepp is, így az nem szárít ) gyógynövényekből készült, így a természetes összetevők szerelmeseinek is megfelelhet.
Részletes beszámolót róla ITT találsz.
Az biztos, hogy többet nem fogok más arctonikot venni, mert ilyen hatékonysággal egyik sem teljesített, ha sebet, pattanást kellett kezelni.
Megvásárolható patikákban, gyógynövény üzletekben, ára pedig 250 ml kb 900ft, de nagyobb kiszerelésnél kedvezőbb az ár.


OPI alapozó és fedőlakk
Ha színes körömlakkról van szó nem vagyok márka függő, mivel akár milyen minőségű gagyi lakk is gyönyörű és tartós lehet, ha alulról és felülről megtámogatjuk.
Erre a célra pedig évek óta a legjobb társaim az OPI, azaz a "base coat" alapozó, és a "rapid dry top coat" gyorsan szárító ultra magas fényű fedőlakk.
Ha ezekkel dolgozom a körmöm nem színeződik el, brutál fényes, kemény és tartós lakkozású.
Szerintem más drága lakkra nem érdemes költeni, elég ez a kettő, és bármi "közéjük fektethető".
Tárgyaltam őket ITT és megvásárolhatóak mini méretben is, így ki lehet próbálni mit tudnak ( bár nagy méretben az ecset miatt szerintem jobban kezelhetőek).
Webshop és budapesti üzlet ITT, de az Aréna és a MOM parkban is árulnak a köröm pultoknál (jelenleg).

13 megjegyzés:


  1. A lakkokat illetően teljesen egyetértek :)
    Egyedül a China Glaze márkánál tapasztaltam, hogy tényleg erősíti és ápolja a körmöket.

    A Svédcsepp arctoniknak alkalmazva tetszik és még nem hallottam arctonikként használva, ezért jó beauty blogokat olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem használtam még CG-t a nehéz beszerezhetősége miatt:-(, így ebből kimaradtam..de mindig megcsodálom nálad!

      Vettem most alkohol mentes svédcseppet..hát azt kell mondjam nulla azaz zéró a ragya rajtam, és gyönyörűen beállította a faggyú működést.. Népgyógyászatban, illetve bőrbetegségek gyógynövényes kezelésében, könyvekben olvastam róla..és hát wow..

      Tudom, hogy az Orofluido-nál találtál jobbat, így nemsokára beszerzem ("ezért jó beauty blogokat olvasni" ;-) )és remélhetőleg a szupi termékek közt fog szerepelni legközelebb:-)

      Törlés
    2. Megkérdezhetem, hogy hol lehet alkoholmentes svédcseppet szerezni? Az alkoholos szárító hatásától nagyon tartok. Köszönöm előre is! (és köszönet az egész blogért is, nagyon örülök, hogy rátaláltam, hiánypótló:)

      Törlés
    3. Én is véletlenül bukkantam rá egy gyógynövény boltban.
      A neve: JutaVit, Címeres magyar svédcsepp.( 1% alkohol)

      Köszönöm, kedves vagy:-)

      Törlés
    4. Köszönöm, sikerült vennem a Mediline-ban, nagyon tetszik, hogy ilyen alacsony az alkoholtartalma, kíváncsian várom a hosszútávú hatását.Viszont lenne egy buta kérdésem: ha hámlasztót vagy más pakolást akarok használni arcmosás után, akkor időrendben előtte vagy utána célszerű a svédcsepp-tonikot alkalmazni? Valamint ismételten hangsúlyoznám, hogy nem tudok elég hálás lenni a blogodért, a Krémmánia mellett te vagy az én kisokosom, már egy csomó minden beszereztem,amiről nálad olvastam. Cserében nem sok mindennel tudok szolgálni sajnos, de annyi eszembe jutott, hogy más posztban kérdeztél pl. a Kéklukácsról - na, azt nem az ilyen típusú bőrre találták ki, szerintem nem érdemes vele próbálkozni(kellemetlenül sűrű állagú és nagyon szárít).

      Törlés
    5. Ahh köszi az infót :-)

      Én a svédcseppet a krémezés előtt arcmosás után használom- gondolom ez tiszta volt :-).

      Ha maszkot teszek föl akkor a maszk lemosása/lehúzása után törlöm vele át az arcom, aztán jöhet a szokásos krém.
      De van, hogy előtte is áttörlöm, nincs jelentősége..a lényeg, hogy napi szinten használom 1-2 alkalommal, és ha elfogyott 1 üveg, akkor kb 2-4 hetet pihentetek, ami minden gyógynövényes kúránál javasolt.

      Ha hámlasztó krémet használok, amit nem kell lemosni akkor előtte átsimítom az arcom, mindig várok olyan 5-10 percet és aztán krémezek csak.

      Ártani nem fog, és reakcióba sem lép semmivel, így nem tudsz magadnak ártani, főleg ilyen kevés alkohollal ;-)

      Törlés
  2. A Svédcsepp nálam is abszolút kedvenc, gyönyörűen leszárítja a makacsabb pattanásokat is! Ezt az alkohol mentes változatot ki kell próbálnom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, én is most tesztelem, jónak tűnik az alkohol mentes varia, de néha azért jól jön az alkohol "ereje" :-)

      Törlés
  3. Szinte minden termék meg van nekem is ebből a rovatból!Ezeket a Te hatásodra vásároltam meg és nem bántam meg!Köszönöm!:)Az Orofluidot az Iparfürmériáról szereztem be,100ml 5040 Ft,szerintem itt érhető el a legjobb áron!Göndör,töredezésre hajlamos hajam van,csodákat művel a hajvégekkel,puha és illatos lesz az olajtól!Az Opi fedőlak extra gyorsan szárít és tényleg sokkal-sokkal tartósabb lesz tőle a lakkozás!A Svédcseppet nem mindig használom,mert kifelejtem,de vele is meg vagyok elégedve!Még egyszer köszönöm a hasznos tippeket!Üdv.:Livi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasonló az igényünk :-) A svédcseppet én is hanyagolom :-D

      Törlés
  4. Előbb írtam a véleményt, nem tudom hova lett. Az a lényeg, hogy iparfümérian most 4650 Ft az Oro, megrendeltem, egy életem egy halálom. Eddig a selymes olajat használgattam, hellyel közzel, van amikor tiszta kóc másnapra a hajam vége tőle. Több olajat nem akarok, úgyhogy remélem ezt fogom szeretni.
    Te használod még?

    Kellemes ünnepeket!

    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és imádom (még mindig)..már én is onnan rendelem :-D

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...