2012. 08. 24.

Szuperjó termékeim

Összeszedem nektek azokat a kencéket amiket elhasználtam és biztos újra fogom őket vásárolni..
Baviphat mangós radír

Nehogy csak a szupersz*r cuccokat listázzam ITT , úgy döntöttem jöhet egy pozitív oldal is, hisz nagyon nehéz ennyi krém közül kisilabizálni, hogy akkor most mi is volt hatékony.

Úgy gondolom szükségesek ezek a visszatekintések, hogy hónapok távlatából is reálisan lássuk volt-e értelme beruházni, vagy csak a kezdeti lelkesedés nyomta ki a dicsérő szavakat, de amúgy jól meglennénk nélküle is.

Elsőként a Baviphat mangós radírt említeném, amiről ITT írtam tesztet.
Heti vagy kétheti egy alkalommal használom, bemasszírozom az arcom bőrébe, rajta hagyom 10 percet, aztán enyhén vizes kézzel újra átdörzsölöm majd lemosom.
Baviphat almás éjszakai krém
Így használva verhetetlen!
Megvásárolható ITT, vagy Andinál lehet informálódni róla.

Az AC therapy éjszakai krém szintén kiállta az idő próbáját a Baviphat márkától. Tesztjét ITT olvashatjátok.
Esténként hatásos, reggelre szép, letisztult, nyugodt bőrképet kapunk.
Problémás bőrre való, de nem szárít, nem comedo képző.
Vásárlás és infó mint a mangós radírnál.

Isis- Glyco-A 12%
Az Isis Pharma 12%-os glyco-A-ját sokadjára vásárolom újra, mindig beválik ha hatékony és látványos bőrmegújításra vágyok. Ez egy AHA savas otthoni hámlasztó, amit napi egy alkalommal hetekig kúra szerűen használok, kellő fényvédelem mellett.
Szépen felpuhít és megnyitja a pórusokat a zárt comedók így kinyílnak, könnyen tisztíthatóak vagy spontán ürülnek, illetve ki sem alakul annyi.
Az AHA-k jótékony hatásairól általában ITT olvashatsz, erről a krémről pedig ITT írtam.
A Herbaházban mindig kapható, illetve néhol gyógyszertárak is árusítják ( ha nincs, ne hagyd magad másra rábeszélni..mert próbálkoznak..)
Glyco-A 12% - a leírása


A sorozat folytatódni fog további három "nélkülözhetetlen" termékkel :-).
Most és mindenkor leszögezném, ez nem reklám, sem pénz, sem termék, sem kedvezmény nem üti a markomat.
Lehet ami nekem szerelem, az nem mindenkinek tökéletes, mégis bátran ajánlom ezeket a termékeket a hasonló ( korpás szeborrea) és problémás bőrűeknek.

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az Isisel kapcsolatban azt szeretnem kérdezni, hogy a nagyon finom rancocskakat (tényleg rancnak nem nevezhetők) halvanyitja esetleg eltünteti?

    Ilyen hatást is hallottam hamlaszto kezelések kapcsán és ha jön a nap mentesebb időszak ezt a termeket szeretnem kipróbálni.

    Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen-igen, ezeket a pici ráncocskákat ( mintha száraz lenne a bőr) valóban eltünteti pár hét után.
      Mindenképpen ajánlom!

      Törlés
  2. Most már nagyon érik, hogy én is vegyek ilyen Baviphat aranyosságokat!
    Én is szeretem az Isis Pharmát. Most a Tao 10%-os AHA hámlasztójával szemezek, a Krémmánia szerint több ápoló cucc van benne, mint az Isisben, hátha így egy lépésben letudom az ápolást is. Az Isis után fél órával krémeztem még egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ez a fél óra nálam is ketyeg :-D..majd megnézem én is ezt a terméket..

      Mondjuk én mindig a bőröm igényeinek megfelelően krémezek ( ápolót), ami általában évszakonként és holdállásként változik:-D..szóval nekem nem mindig jó ugyan az:-(

      Meg ahogy ismerem magam, sajnos úgyse bírnám ki, hogy ne "biztosítsam be magam" egy utánkrémezéssel:-D

      Törlés
  3. ezt a 12%-os Glycot biztos kipróbálom ősszel, egyenlőre a 8%-os suiskint használom, az is jó, de ha elfogy, átváltok erre.
    az én szupercuccom, amit felfedeztem az sheavaj, meg a kókuszvaj. korábban nem voltam egy natur fan, most se hinném, hogy házilag krémet fogok kevergetni, de ez a 2 cucc, csak simán vizes arcbőrre kenve, azt gondolom veri az összes márkás krémet amit eddig használtam, pedig az jó sok volt már

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁÁÁÁ azt én is nagyon akarooom!
      Pont most nézegettem, hogy kéne ilyen natúr vajakat vennem, de még nem jutottam odáig, hogy melyiket válasszam!
      Nagy nézelődésben vagyok én is, hogy hol, milyet, mennyit, mikor, hova stb :-D

      Törlés
  4. A sheavaj nekem nagyon jó volt az ekcémára, de arcra nem kentem volna, amit én vettem, az ehhez túl sűrű volt. Kézmelegre olvadt ugyan, de soha nem szívódott be. A szaga is kicsit érdekes, de engem nem zavar.
    A kókuszvaj viszont nagyon jól kenhető, és be is szívódik, és a jojobaolaj is hasonló, illatuk is fincsi. Ragyákra meg teafaolaj, de erről szerintem te is írtál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább testben gondolkozom :-)
      Arcomra nagyon óvatosan próbálkoznék csak ezekkel, a problémáim miatt:-(
      Bár jó lenne arcra is találni valami ápoló olajat ami nem robbant be, és táplálóbb mint a teafaolaj.

      Törlés
    2. a sheának kolbászszaga van sztem:) de már egész megkedveltem. az enyém tök jól kenhető a kókusz macerásabb, mert a hűtőben túl hideg neki, ha meg kint hagyom olaj lesz az egész. és egyik sem okozott pattanást, sőt

      Törlés
  5. én éjszakára teszem fel a shea vajat, de a hajam hátragumizom ilyenkor, különben zsíros lesz. Reggelre puha bababőr fogad. Sajnos a ráncokat nem érzem, hogy megszüntetné és tényleg nagyon lassan szívódik fel. Vizes bőrre még nem próbáltam, mert úgy gondoltam, hogy megcsúszna csak rajta. Olyan száraz a bőröm, hogy ráncosodik, és most ezzel szemezek:
    http://shop.biobalzsam.hu/herba_gold_bionet_aktiv_balzsam_75ml,
    Tudtok róla valamit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nem hangzik rosszul ez a krém, látom, hogy szinte mindenre jó!
      Végül is 4500 ft 75 ml-ért, ha jó a krém akkor ingyen van, viszont ha "csak" semmi extra akkor nagyon drága...így megértem ha vacilálsz:-(

      Én sajnos nem ismerem, de olyan sok felhasználási javaslat van, hogy lehet megérne egy próbát..ha megveszed mindenképpen jelezz vissza, hogy mit tapasztaltál!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...