2012. 08. 17.

Mindennapi ombre ajkak step by step

Olyan ajakfestést szeretek, ami minden nap viselhető, nem túl feltűnő, és nincs vastag lakkszerű hatása.
Szolid ombre ajkak

Azt hiszem sikerült leegyszerűsítenem annyira az ombre szájfestést, hogy nem kapják rá föl a fejüket a járókelők, a nagyikák sem szörnyülködnek, mégis megváltoztatja a teljes sminkem hatását.

Láttunk már szuper átmenetes és szivárványos ajkakat, én is készítettem már valóban feltűnő csoda átmeneteket, de megmondom őszintén ezt a mindennapokban eszem ágában sem lenne az utcára viselni.
Az is az én "hibám", hogy nem szeretem a feltűnő és vastagon festett szájakat, és az az átmenet sem tetszik ( a teljes sminket és arcot nézve ) ami nem középről indul kifelé, hanem fentről le vagy keresztbe kasul...így megmutatom miként butítottam le és vittem be a mindennapjaimba a most menő ombre festést.


 1. A natúr ajkakról nem töröltem le a véletlenül rákerült  alapozót és púdert, mert így tartósabb marad a szájfestésem. Fontos, hogy ez csak lehelet vékony anyag, mert ha vastag lenne, betúrósodna a rávitt festék, szóval a kevesebb több.

natur ajkak zsírtalanítva

2. Szájtintával ( amiket ITT mutattam be nektek ), pontosabban az essence vampire love lipstain-al kezdem a munkát. Ettől lesz hihetetlenül tartós és vékony.

A szájtinta tartós alapot ad, mégis vékony az ajkakon

3. Az erőteljesebb színű szájtintát csak középre, az ajkak nyílásaihoz kenem. Fontos a sötétebb szín. Ismétlem: ez ad tartós és vékony, észrevétlen alapot az átmenethez.

Szájtinta fölkenve-nem kell precíznek lenni

4. Mivel ez a tinta folyékony, így van idő a számon eldörzsölni az ajkakkal. Ha nem ilyen folyékonnyal hanem filccel dolgozol, akkor ilyen hatásút satírozz vele. A szájkontúrt is megrajzoljuk körbe, egy hasonló, de világos ceruzával. Szájkontúr nélkül csak Angelina Jolie-k dolgozzanak..

Eldörzsölve belül, a kontúr körbe megrajzolva

5. Egy valóban világos rúzzsal vagy szájfénnyel a szájkontúrra rádolgozva, csak az ajkak szélső felét felvilágosítjuk. Én itt az Avon színezett ajakápolót használtam pink színben ( infó ITT ). Erre tökéletes a termék, mert enyhén irizál.

A szájkontúrt és az ajkak külső felét felvilágosítjuk

6. A világosabb színt eloszlatom kívülről befelé haladva az ajkakon, rámegyek a szájkontúrra és a sötétebb szín élét is tompítom vele.

A világosabb színnel eltüntetem az éles átmenetet

7. Ha szükséges, kicsit kiemelem a szájnyílást egy sötétebb vagy élénkebb színnel. Én itt a sleek pout paint-ot használtam pinkini színben, nagyon szép lett és jól is viselkedett. Tesztet róluk ITT találsz.

A szájnyílást vékonyan kiemelem egy sötétebb színnel

8. Íme a szalon és munkahely képes ombre...tátám. Egyszerű és nem ordít, biztos nem kapják föl rá a fejüket, de a kevesebb nekem több. Ezen termékek használatával nekem 5-7 órát bír, de a tinta miatt tartós, ez alapozza meg az egészet. Vakuval jobban látszik az eredmény, ezt a képet a bejegyzés elején találhatod.

A kész szolid ombre ajkaim

Szükséges termékek listája:
- rúzsecset
- halvány szájkontúr
- lip tint
- világos rúzs vagy pigmentált szájfény
- sötét rúzs ( a szájfény belülre nem a legjobb)

15 megjegyzés:

  1. Tuti kipróbálom :) Szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon tetszik, ötletes :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-)
      benézek én is hozzád..;-)

      Törlés

  3. Erről még nem hallottam, de érdekes, lehetek őszinte ?
    Ez nem jön be, nekem olyannak tűnik, mint amikor több cigi elszívása után megkopik a széle, vagyis nálam ez van :D
    Vagy még nagyon új számomra, hozzá kell szoknom és lehet pár hónap múlva az én blogomon láthatsz hasonlót :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. He-he :-D, persze mindenkinek más ami "belefér", vagy tetszetős.

      Mivel nem cigizek, ez eszembe se jutott, illetve kajálásnál, ivászatnál is "belül" kopok, és a széle ami "marad", így ez élőben nem kelt ilyen hatást.

      Erőltetik már egy ideje ezeket az ombre festéseket így meg úgy... sokáig tiltakozott nekem is a szervezetem, de ma már tök bejön ez a baba stílusú ombre, ami főleg ázsiai doll hatású sminkeknél elterjedt.

      Kopott hatása lehet azért van így képen, mert nem vastag a festék, ha rúzzsal vagy pigmenttel dolgoztam volna, erős fedéssel és nagyobb/bátrabb szín ugrással akkor jobban látszik, hogy "direkt" ilyen, de azokat én hétköznap nem viselem el a számon :-(

      Törlés

    2. Talán ha élőben látnám, eddig nem láttam még, más lenne a véleményem :)
      Amint találkozom hasonlóval megírom;)

      Törlés
  4. Hihetetlen gyönyörű lett. És a szád íve is nagyon szép. Van valami tuti tipped a száj kontúrozására? Nekem nem mindig jön össze.:S További szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök ha tetszik ez a kevésbé vad verzió is:-)

      Szép ívű kontúrt kapsz, ha alulról a szád szegletéből/széléről húzod fölfelé a szád cakkos része felé a vonalat, és nem felülről lefelé rajzolsz, mert úgy az ember keze "csal", azaz lecsapja az ívet.
      A belső kis cakkot pedig a V aljáról indítod két oldalra.

      Ha bizonytalan a kezed, könyökölj és az ujjaidat támaszd meg az álladon.
      Használj natur/ halvány színeket amíg tanulod, és mindig legyen puha, közepesen hegyes ( ne nagyon) a ceruzád. Haladj centinként, és mint mondtam a felső ajkaknál a száj sarkából indulj mindkét oldalon.
      Ha alul "csálé", vagy félrehord a kéz, akkor az alsó ajkakon középről indulj és onnan haladj a száj sarkához kifelé.

      Én már sötétben is pontosan kikontúrozom a szám, hidd el, csak a rutin meg az évek :-)

      Remélem beválik, de tényleg csak gyakorlás kérdése.

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséget! Mihelyst megkaptam a választ, már ültem is a tükör elé és próbálgattam.:D Egész jóra sikeredett a végén. Még mindig nem látom tökéletesnek, de persze mint minden más ez is gyakorlás kérdése. De úgy örülök, neki hogy legalább támpontokat kaptam, mit hogyan csináljak. Ha bizonytalan voltam, hogy hol is kéne pontosan húznom a vonalat, megnéztem, hogy neked hol van a képen és rögtön jobb lett.:D Jajj úgy örülök neki.:D Annyi szép élénk színű rúzsom van amiket kontúr nélkül nem hordhatok, és csak itthon próbálgattam, de alig merészkedtem utcára. Így már magabiztosabb leszek.
      Köszi még egyszer! :)

      Törlés
    3. :-D na örülök!

      Tényleg csak szokás és gyakorlás kérdése, de hidd el, csak te nem látod tökéletesnek, ember nincs a földön aki olyan szögből és pontosan látja az esetleges apró eltéréseket mint az ember önmagának, akinek pont szembe van a szeme középen az arcával..:-D
      Na remélem érthető mit akartam kinyögni:-)

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik, szerintem dögös :)

    VálaszTörlés
  6. Bocsi a hülye kérdésért, de miért fontos a szájkontúr? :) Én még nem nagyon használtam, pedig van itthon pár. Azon gondolkoztam, hogy valami natúr bőrszínűt veszek, ha létezik, mert nagyon élénk piros a szám, és szerintem egy csomó rúzs színe nem jön ki úgy a számon.. De más hasznát nem látom. :) Ráadásul úgyse lesz teljesen azonos színű a rúzzsal, az meg szerintem olyan ronda, ha látszik a kontúr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinek hogy tetszik..

      Mindenképpen a száj vagy a használt rúzshoz közeli színt kell választani.
      A szájkontúrt ujjbeggyel vagy ecsettel kicsit el kell satírozni.
      Az az értelme a ceruzának, hogy kereted ad, így nem folyik össze vissza (mimika és beszéd után) a szájfényed vagy rúzsod a bőr apró repedésein a szád vonalán kívülre.
      Ezen kívül a szélek tartósabbak lesznek.

      Szájkontúr nélkül is lehet élni, bizonyos szájtípusoknál, bár szép rúzsozást semmiképpen sem tudok kontúr nélkül elképzelni.
      És mint említettem a rúzs színével egyezőt használunk ilyenkor (márkán belül találsz azonos színű kontúrt), de amúgy a kontúrra mindig minden esetben ráfestünk miután kicsit tompítottuk ( legyen az szájfény vagy rúzs), így semmiképpen nem üthet el és látszódhat ki.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...