2012. 08. 08.

Fémes köröm

Akik az egyszerű körmöket szeretik egy kis extrával, azoknak remélem ma sem okozok csalódást.
Fémes köröm

Nekem is nagyon tetszenek a fémes hatású körmök, de valószínűleg hamar megunnám hetekig viselni - ezért is nincs színes körmöm soha..lásd ITT a régebbi köröm viseleteimet.

Egy egyszerű alternatívát választottam a semleges körmeim feldobásához, és a fémes lifestyle viseléséhez, ez pedig a gyűrűs ujjamon lévő köröm "felékszerezése" lett körömmatricával.

Nem mondom, hogy ez lett a kedvenc az idáig bemutatott körömdíszek közül, de azért jópofának találtam ahhoz, hogy bemutassam.

Fémes körömvég ( mosolyvonal)
Mivel körömlakkal nem lehet ennyire fémes hatást elérni, így kész körömmatricával dolgozott a körmösöm, amit én anno az essence-nél lőttem. Természetesen körmeimet a szokásos módon elkészítette, aztán utólag került ráhelyezésre a köröm matrica, amit a körmösöm előtte ívre vágott, mert teljes körömre való forma volt.

A matrica persze azért nem úgy tapadt a műkörömre ahogy kéne, így itt-ott szükség volt ragasztós bevetésre is.

Ezüst mosolyvonal
Tartósságát tekintve olyan 1 hét után kezdett az ezüst szín a körmeim sarkánál "kopni", és tűnt elő a fehér matrica alap.
Természetesen egyszerűen eltávolítottam -lehúztam-, és mivel a körmöm alatta is franciára volt építve, ezért nagy megrázkódtatás nem ért. A ragasztó maradványokat megreszeltem, és top gél-el ( vagy akinek nincs lámpája otthon, annak sima fedőlakkal) javítottam.

Annyira nem jött be, lehet kipróbálom majd teljes körömre is, bár az ilyen-olyan festett virágocskáknál azért jobban tetszik.

Tudtok olyan körömlakkot ami extra fémes hatású, és nem csak a gyöngyházas/csillámos szinteket verdesi?




4 megjegyzés:

  1. http://www.beautyjunkie.hu/2012/08/notd-starry-sky.html Szerintem ez egészen szuper, nem gondoltam volna, hogy körmön is ilyen intenzív lesz a színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszi, ez nagyon szép, de ez sem az a tükör hatás amit keresek:-(
      De valóban a (számomra) csillámló ezüstök között kitűnik és szép a látvány.

      Törlés
    2. Ezt épp az előbb láttam és nem rossz :)
      http://www.apolishaddict.com/2012/08/layla-mirror-effect-swatches-part-i.html

      Törlés
    3. Hmm-hmm alakul...:-)
      Számítottam rád, lakkokban nagyon otthon vagy :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...