2012. 08. 20.

Csillámos átmenetes köröm

Megláttam ezeket az apró multi csillámokat a körmösnél és azt mondtam -kell nekem..
Homályos de multi..:-)

Azt, hogy hova és miként kenjük, no hát fogalmam sem volt, egyvalamiben voltam biztos, ne a körömvégekkel variáljunk, mert azt most meguntam kicsit...ebből jött is az ötlet, kenjük körömágyhoz, és legyen "elfogyós" átmenetes.


A szokásos épített zselé körmömet viszont nem akartam "elrontani" csillámos zselével..no meg mi van, ha megunom..úgyhogy körömlakkal dolgoztunk, így ha unalmas, vagy megindul a lenövés, egyszerűen lemosható.
Csillámos átmenetes köröm

A képeken sajnos nem pompázik valós szépségében, mert vagy homályos de látszik a multi csillogás, vagy éles a kép, de "csak" ezüst glitternek látszanak...szóval ez van, kell hozzá egy kis fantázia...azért remélem átjön valami..

Élőben egyébként nagyon szép, esküvős, de rock-os is egyben, attól függ miként öltözöm, szóval mindenhez jól mutat, és szerencsére nem ordít az ujjaimról.

Csillámos körömlakk
Nem vagyok egy nagy csillám fan, de ezek az aprók nagyon tetszenek, és a fokozatos eldolgozás is el lett találva.

Szeretem ezeket a nem színes és "visszafogott" körmöket ( én a lábujjakon vadulok :-) ), de lassan elfogynak az ötletek - már ami a szolid díszítést illeti, mert nekem magamon a köröm nyomda vagy festett virágok nem jönnek be... van valami "vagány" ötletetek, amit nem láttatok még nálam ( lsd. "Köröm" menü)??

HELP!!! :-D




6 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes, hogy nem a körmeid végén van a csillám! De ez benne a jó! :) Nagyon bejön !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész megtetszett már nekem is..így pár nap után..kár, hogy a képen nem látszik milyen szépen csillog.. talán nem sötétben kellett volna fotóznom:-)

      Törlés

  2. Az ombre ajkakat lehuhogtam ez viszont tetszik, az egyszerű de nagyszerű kategória :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D csak az a baj, hogy ürül ki a fejem, alig van már ötletem a "szolid" díszítésre..
      Köszönöm :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...