2012. 07. 19.

Macaron őrület

Jaaaaaaajjj igen-igen én is imádom!
bbkrem.hu
De ezt most nem étkezésre szánták...megérkeztek a bbkrém webshopba ezek az édes, színes macaron formájú ajakbalzsamok.

Nem is tudnék most hirtelen választani közülük, de az biztos, hogy nagyon édesek és jó illatúak.

Cukiságnak, ajándéknak kitűnő választás, sajnálom, hogy nem erősebben színezettek, mert akkor biztos rászabadulnék én is.

bbkrem.hu
Az ára jelenleg 2500 ft ami 2750ft lesz később... nem nagyon spórolok, de bevallom ezt az árat én egy ajakápolóért soknak találom ( ki erre sajnálja, ki arra ), és mivel nem vagyok ajak balzsam függő és gyűjtő, így marad a carmex és a blistex .

Természetesen így is biztos vagyok benne, hogy keresett termék lesz, hisz ajándéknak szerintem nagyon jó és egyedi ötlet...főleg amikor az ember pár ezer forinttal toporog, hogy akkor most ennyiből mit fog kisütni...Az ajakbalzsam fanok meg úgyis rábuknak, hogy teljes legyen a gyűjtemény..

Biztos sok bloggerina is ráugrott, így valószínű tesztekkel is hamarosan ellepik a netet -sajnos én csak távolról rajongok, mert bár teljesen el vagyok ragadtatva tőle, számomra kihasználatlanul heverne valamelyik fiók alján..azért meg "sok".

Szerettem volna bemutatni mindenképpen..no nem azért mert van valami "okosságom"..hisz még 5%-os vásárlási kóddal se tudok nektek elő rukkolni, hogy lássák mennyi-de mennyi vevőt szerzek :-D  ( kódot BB Andinál találtok ITT ), de mivel nagyon édi, így nem hagyhattam szó nélkül.



2 megjegyzés:

  1. Jaj, tényleg iszonyú édes!! :-) Nekem most egy alma formájú a kedvencem a H&M-ből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen láttam, azok is nagyon édiiiiiiiik :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...