2012. 07. 18.

Köröm arany szegecsekkel

Körmös sorozatom új díszítési technikával bővült, ezek pedig az arany szegecsek.
Szegecses köröm
Nagyon hasonlatosak a már mutatott gyöngyös technikához, de eltérőben más a hatás. Tetszik az is, hogy a szokványostól eltérő arany színben tündökölnek ezek a díszek.

Próbáltuk máshogy is elhelyezni, többet is felrakni, csak egy ujjon próbálni, de ezeken a rövid körmökön sorba rakva túl ormótlannak bizonyultak, és nem jött ki a (számomra) szegecses hatásuk.


A díszek egyébként félbevágott arany gyöngyök, megegyeznek a fenn említett gyöngyház színű gyöngyökkel. Szintén ragasztóval lettek a kész körömre utólag rögzítve, ami nem bizonyult jó megoldásnak - no nem azért mert potyogtak volna..elég masszívan tartanak, és nem zavaróak, nem akadtak bele semmibe - a probléma az volt velük, hogy az arany színt áttetsző műanyag gyöngyökre fújták rá, és ez a "zománc" kopni kezdett 1 hét után.

Arany szegecsek
Nagyon sajnáltam, mert idáig ez a dísz tetszett a legjobban..nagyon jól passzolt a megjelenésemhez és öltözködésemhez.

Érzékeny volt továbbá a parfümre, arctonikra és egyéb alkoholos vagy vegyszeres dolgokra, így egy hét után leszedegettem őket ( lepattintottam egy éles körömbőr kaparóval ).
Lehet, hogy felhelyezéskor egy kis körömlakkal vagy áttetsző zselével bevonva tartósabbá lehetett volna tenni őket, de akkor látható lett volna, hogy van rajtuk anyag, ami lehet tompította volna a fényét vagy a bevonat miatt még inkább durung hatásúak lettek volna, beleolvadt volna a körömbe, amit nem akartam.
Pedig ez volt a kedvenc

Persze azzal tisztába voltam, hogy érzékenyek ezek a díszek, kerültem is mindent, de a parfümre és arctonikra nem gondoltam ( amik lekapták az arany színét)..Szerintetek mivel lehetne a kopásukat meggátolni?

6 megjegyzés:

  1. Hmm, így képeken keresztül nem túl feltűnő a kopás:) Én átlátszó lakkal szoktam rögzíteni minden ilyesmit és nekem bevállt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez még csak az első napos állapot befotózva..sajnos 1 hét után már csak áttetsző vagy kopott golyók ültek a körmömön:-D

      Én is a lakkon gondolkoztam el komolyabban, de féltem ahogy rákerül a vegyszer tompítja vagy megmarja..de legközelebb tuti kipróbálom. Köszi:-)

      Törlés
  2. nagyon csini :D
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...