2012. 07. 23.

Gyógyhatású termékek problémás bőrre

Sok ki nem próbált terméknek lennék kíváncsi a hatására..mutatok párat..
Hri-Clear Complexion

Kérlek titeket arra, hogy amennyiben ismeritek ezen kencéket mindenképpen jelezzétek és írjátok re róluk a tapasztalatokat.

A problémás bőröm miatt természetesen olyan cuccokat mutatok be nektek amiket nem ismerek, de pattanásra, mitesszerre, comedókra, gyulladásra ajánlják, és gyógyhatású készítményként kerülnek forgalomba.

Az első ilyen a képen is látható HRI-Clear Complexion tabletta, ami egy "tiszta bőr" tabletta, megoldást kínál a pattanások és gyulladások kezelésében úgy, hogy semmilyen  káros anyagot vagy gyógyszert nem tartalmaz. Nagyon jól hangzik, de jó lenne bővebbet is tudni róla. A terméket úgy vélem hálózatépítő módszerekkel árusítják, weboldalt ITT találsz.

http://www.provitamin.hu/pictures/bigpics/logona-bio-menta-pattanasecsetelo.jpg
Logona Bio Menta
Enthodis ecsetelő amit akne és egyéb gyulladás esetén javasolnak. Elvileg gyógynövény kivonat alkohol nélkül, amit gyógyszertárban árusítanak, bár elvileg pár éve megszűnt. Tud valaki bővebbet róla? Esetleg hasonló terméket?

Logona Bio Menta pattanás ecsetelő, mely gyors segítséget ígér a pattanások kezelésében. Bővebb infót ITT találtam.

Dr. Hauschka tisztátalan bőrre való termék családjáról már sokat hallottam, de semmi konkrétat... Próbálta esetleg valaki köztetek? Mennyire hatásos, és milyen bőrtípuson teszteltétek?

Rejuvenál ami egy természetes anyagokból álló pakolás és radír, rendszeres használat mellett csökkenti a faggyú termelést, és csökkenti a pattanásokat.

Kék Lukács Akne stop gél baktérium ölő, pattanást kezelő krém. Információt ITT találhattok róla.

Tőzeg szappan lemosásra, a gyulladásos bőr nyugtatására, glicerin alapú szappan 10% hévízi tőzeggel. ITT olvastam róla.

Dermosan krém ami gyógyiszappal segít a fokozott faggyúmirigy normalizálásában. Bővebben ITT.
Kecsketej szappan Tina 100g
Tina kecsketej szappan

Kecsketej szappanok amiből van rengeteg márka. A kecsketej elvileg segít a száraz de pattanásos bőrön. Gyulladás csökkentő és regeneráló.

Nadin kénszappan ami véleményem szerint inkább a zsíros problémás bőrre van. Mennyire szárít ez a szappan?

Naturland spiritus salicylatus Fono VII. ami egy 2 % szalicilsavas alkohol. Pattanásos bőrgyulladásra és fokozott faggyúmirigy működésre ajánlják. Enyhe hámlasztó hatású, de gyanítom az alkohol tartalom miatt szárít is. Infó ITT.

Naturland Pasta lassari ( zinci oxydati ) ami cink és szalicilsav tartalma miatt szárít és gyorsítja a hámképződést.

Schüssler termékek 12 fajta sóvegyülettel segít a szervezet sejtszintű helyes működésében. Magyarázat ITT. Pattanásos és mitesszeres bőrre a Nr. 9-es krémzselé való.

Hát szóval rájöttem, elég sok terméket nem próbáltam még, így aki otthon van bármelyik kütyüben, ne fogja vissza magát, kommenteljen és nyissa föl a szemünket :-)
Köszönöm!

18 megjegyzés:

  1. A Naturlandos szaliciles alkoholt szoktam alkalmazni, néha ezt használom tonik helyett, szerintem teljesen jó, és az ára is nagyon baráti. Dr. Hauschka-nak csak alapozóját próbáltam, de azzal nagyon elégedett voltam. Szappan téren még tudnám ajánlani a teafaolajos szappant, és a sószappant! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért vigyázz vele( naturland szalicil), inkább csak helyileg néha a gyulladásra, mert még a műanyagot is oldja ez az alkohol, most ( utólag) olvastam róla :-O..

      Sószappant teszteltem, de nem történt átütő változás. Nem volt negatív tapasztalat sem, de pozitív sem. Inkább a gyulladásokat nyugtatta le meg fertőtlenített, de a faggyú működésen nem segített :-(

      Teafaolajat használom helyileg ha fertőtleníteni kell, szappant még nem próbáltam, köszi az ötletet :-)

      Törlés
  2. Nekem a túlzott faggyútermelés, és a zárt kommedok okoznak sok fejtőrést. Szerencsére pattanásom csak nagyon ritkán van.

    Azt írják sok helyes, hogy a problémás bőrre való termékek sok esetben többet rontanak a helyzeten mint, hogy javítanának.

    Én most Biola termékeket tesztelem. Árban, összetevőkben nagyon szimpatikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a problémám ugyan ez, csak nekem ezek a zárt comedo-k néha összerobbannak és kész is a pati :-)

      Igen valóban 1-2 termék csak ront, nekünk nem szabad szárítani a bőrt, így a puhításra és a pórusok megnyitására kell a legjobban figyelnünk..ami azért nem könnyű, mert mindezt olyan termékekkel amikben nincs comedo képző adalék :-D...jópofa...

      Kérlek informálj, hogy mi a tapasztalatod a Biola-val, ha megérett a dolog:-)

      Köszönöm

      Törlés
  3. Schüssler termékek nekem egyáltalán nem váltak be :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó már ketten is írjátok, szomorú, mert abban akartam a legjobban hinni :-D

      Törlés
  4. Szia!

    Nem teljesen ehhez felkéréshez írom, mert nem a felsorolt termékekre vonatkozik, de szeretném veled megosztani, mert nálam működött. A bőröm most éppen a pattanásos korszakát éli egy hormonális tombolásnak köszönhetően, hetek alatt rommá lett a pattanásoktól. El is kezdtem utánanézni, hogy mivel lehetne helyre hozni, gondoltam haladok szép sorjában, ha nem muszáj, nem verek el rá egy vagyont. Így láttam meg az Avon Clearskin Professional termékeit, utánanéztem és a vélemények is meggyőzőek voltak róla, ezért megrendeltem a radíros arclemosót és a lotion-t. (Hozzáteszem, nem vagyok nagy híve a márkának, sok mindenben csalódtam már. Ez a két termék, és a szemránckrém, amit te is posztoltál :) jött be eddig a kipróbált arcápolók közül.) Alig egy hét alatt rengeteget javított a bőrömön, leszáradtak a pattik és az utánpótlás is elmaradt. Egységesebb is lett a bőröm, most már tudom használni a korábbi hidratálóimat, és sminkelni merek rá, mert másnapra nem egy még kiütöttebb arcbőr fogad. Tippem szerint a kaolin+ szalicilsav+ glikolsav lehetett rá ilyen jótékony hatással.
    Plusz még egy tapasztalat: Duac gél, ami vényköteles. Barátomtól vettem kölcsön gyorssegélynek. Ez egy antibiotikumos gél, csak nagyon kis mennyiségben mertem kipróbálni, célzott területen. Másnapra el is tüntette a gyulladt pattit is.
    Remélem nem gond, hogy félig-meddig off.. Úgy gondoltam érdemes megosztani, hátha segít neked is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁÁÁÁ , ne hülyéskedj, ez nem off hanem on :-) !

      Az avonos cuccot én is próbáltam, és valóban jó volt!
      A teljes 3 lépcsős rendszert használtam, és működött!
      Annyi volt vele a problémám, hogy nagyon száraz volt a bőröm ( amúgy is, de tőle még jobban), és a 3. adag rendelése után valahogy nem volt már olyan hatásos :-(

      Szóval valóban szupi termék, de normál-zsíros bőrre biztos tutibb mint nekem, mert a száraz bőrömet jobban kiszárította valahogy, és amiatt megint jöttek a mitesszerek:-(

      A duac gél benzol peroxid és klindamicin(ami gyulladás csökkentő, baci ölő antibiotikum) keveréke, és a benzol peroxid nagyon szárít :-(. Biztos használt, de állandó alkalmazásra és teljes arcra sajnos nem nekem találták ki :-( tényleg csak pöttyözésre, ahogy írod is, és valóban hatásos az összetétele miatt!

      Köszi az infókat :-)

      Törlés
  5. a kekcsketejes szappanról nem is tudtam, h van ilyen hatása. Azt hiszem, ilyen lesz a következő.

    A schüssler krém viszont nagyon not gud :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh ezt többen is írjátok...pedig arra voltam a legjobban rámoccanva, hogy biztos az a legjobb :-D

      Ha lesz a kecsketejes cuccról tapasztalatod, mindenképpen oszd meg!

      Törlés
  6. Naturland spiritus salicylatus Fono VII. :
    Szia! Nekem a barátnőm kozmetikus,Ő ajánlotta ezt a szalicilsavas ecsetelőt.1 üveggel használtam el belőle,vegyes bőröm van,3 naponta este kentem vele át az arcom,majd rá 20 percre teafaolajjal kevert hidratálókrémmel kentem,így egész szépen kitisztult a bőröm.Nekem bevált,és azthiszem kb.400ft volt az ecsetelő,és 900ft a teafaolaj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen ezek nem olyan drága cuccok, nem is a megvétel a gond, hanem már nem akarok kísérletezgetni, mert ezer dolog lenne, és azt se tudom hova kapjak:-)

      Köszi az infót, azért ez megnyugtató, hogy már ketten írjátok, hogy használtátok ezt a szaliciles cumót.

      Törlés
  7. Uhh!Még egy kence eszembe jutott,amit itt ugyan nem említesz,de nekem jó nagyon!Embrimicin gél.Egy időben gyulladt,de nagyon mélyen ülő pattanásaim voltak,azokra kentem ezt a gélt,2-3 nap alatt visszahúzódtak a gyulladt csomók.Ma már csak helyileg alkalomszerűen használom,és csak módjával,mert nagyon szárít,de amúgy nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mert az már gyógyszer (vény nélkül kapható ugyan), próbáltam most csak a gyógyhatású készítményekre rámenni:-) én is ismerem, nem próbáltam még, de már olyan sokan mondjátok, hogy biztos megveszem :-D

      A szárítástól már kivagyok:-( nem igaz, hogy minden száríííííííííít ...

      Törlés
  8. Szia!

    Dr. Hauschka krémeket ne! Én vettem egy szettet, és előtte figyelmeztettek ugyan, hogy rontani fog a bőrömön, úgy voltam vele, hogy a kis csomag (7-8 termék) már nem oszt nem szoroz.
    Tévedtem. Olyan szinten fekete miteszeres lett az egész arcom, mintha meg sem tisztítottam volna napi 2x. El sem használtam a szettet, egys hét után kidobtam.
    Nekem most tombolnak a hormonjaim a lombikok miatt így én is küzdök a pattanásokkal. Szintén BHA (5-20%), amit használok rájuk, illetve glikolsav (30%), pluszban a kaolin por is előkerült. Én egyébként is hámlasztok, ezért magasabbak a százalékok. (persze 50-es fényvédelem mellett)
    A schüssler sóval kapcsolatban én leszek az első pozitívan megnyilvánuló. Egyrészt fonot, hogy jó készítményt szedj, illetve türelmesnek kell vele lenni. nem két nap alatt fejti ki a hatását. 1-2 hónap minimum kell.
    Furunkulusokra a szilicea jó emlékeim szerint (hajhullás és gyenge köröm esetén is). Ha valakinek "gyorsabb" hatás kell patikában vagy Rossmanban lehet kapni szilicea gélt. Abból kell az adott mennyiséget naponta meginni, előbb van eredménye, viszint az maga szilicea töményen, ennek megfelelően borzalmas állaggal és ízzel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh woooow...köszönöm a véleményed! Dr Hauschka annyira nem olcsó, hogy a semmire kísérletezzek vele :-/..úgyhogy "megnyugtattál", hogy az sem a csodaszer..

      A szilicea "zselévizet" én is próbáltam már, ki lehet bírni, de semmi nem változott tőle, persze rossz irányba se.

      A hámlasztás nekem is mindig beválik, ez szépen kinyitja a zárt comedokat..de hát nem lehetne olyan, hogy ne kelljen mit kinyitniiii? :-D

      Köszönöm a tippeket, nekem is az aha-k és bha-k amik működnek.

      Törlés
  9. Nekem a kecsketej szappan (fuszekli-tex, sövénykúti márkákat próbáltam) eléggé bejöttek, abból a szempontból, hogy nem szárított és kíméletesen tisztított. Puhította valamennyire a bőrömet. (Nekem valahogy megvastagszik a bőröm, és szerintem ez a "hiperkeratinizáció" a problémás bőröm egyik gyökere. Zuhanyzas alatt a párás levegőben bekenem a szappannal, lemosom, a végén pedig puha törölközövel ledörzsölöm) De gyanítom, hogy az AHA/BHA(?) tartalma vált be nálam, ti. még nem jutottam el a rendes kémiai hámlasztókig...

    A szaliciles alkoholon egy percig se gondolkozz, mert bruuuuutálisan szárít. :/

    A szaliciles cinkpaszta nekem viszonylag bejött, de nem szabad az egész fejet bekenni vele... Nekem olyan hámlást csinált az orrcimpáimon, hogy csak néztem... Vagy összekeverek egy kicsit sheavajjal vagy egyéb hidratálóval es ugy kenem be a fejem (mikor az egesz fejem szörnyű) vagy fulpiszkaval lokalizáltan elkapart/begyulladt izékre. Szépen leszárítja a rondaságokat, es jól hámosít.

    Én most próbálkozom a sószappannal :)

    Lehet, hülye kérdés, de a tej elhagyását próbáltad már? Múltkor azt olvastam, hogy az androgén hormonok fokozásán keresztul serkenti a faggyútermelést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen ez egy két éves bejegyzés, így már azóta pár dolgot kipróbáltam :-)

      Igen nekem is volt ilyen bőr megvastagodás, szintén az okozta a problémákat, pajzsmirigy betegség volt a háttérben, így gyógyszeres kezelés és lézer lett a vége ami ezt megszüntette.

      A kecsketejes szappanok helyett találtam mást ami puhít és a faggyút is normalizálja ( belnatur-pur skin lemosó), de a kecsketejes cuccokkal szívesen fürdök.

      Sószappannal nem volt más tapasztalatom mint a szárítás és a gyulladások/fertőzések csökkentése, de a faggyú működésemet nekem nem szabályozta ( amire szükségem lenne).

      Tejet jó pár éve nem fogyasztok, az általad is írt okokból, illetve a tej még abba is szuper, hogy a gyulladást fokozza az arra érzékenyeknél.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...