2012. 07. 02.

E.L.F. Zit Zapping ... banális hiba

Az E.L.F. korrektorok tesztjét ITT olvashattátok.
E.L.F Zit Zapping

A Zit Zapping személyes kedvencem, és ez most sem változott..de egy ideje figyelmes lettem valamire...
Mik azok a fehér pöttyök beleragadva az alapozásomba??

Sokat nem kellett töprengenem miután ránéztem a kezeimre..de ez honnan jön?
A sminkcuccokat rendben és tökéletesen tárolom, aki nem hiszi, ITT megtalálja hogyan.. és a korrektort sem használtam 1 hónapnál régebben..utaztatva nem volt, a szobában hűvös van...szóval semmilyen merényletem nem volt az említett termék ellen...

Nem is kell magyarázni, sajnos az anyag használat el lett nézve..
A fenti képen kicsit megdörzsöltem a kupakot mire az ilyen "hámlással" azaz lepattogzással válaszolt, pedig nem volt a kezemen semmilyen vegyszer.
Hát ez van...

Természetesen ettől még a benne lévő termék jó, de az igen bosszantó amikor ezek a kis fehér maszatok eltávolíthatatlanul ülnek az ember bőrébe ragadva.

Szomorú, banális hiba amit nem is értek, hisz fehér színt kapott az amúgy is fehér kupak, tök feleslegesen ( na jó más volt a tapintása ), és végül csak rontottak ezzel a csomagolás minőségén.

Megjegyezném sokszor követnek el ilyen tévedést a gyártók, az utolsó ilyen amivel találkoztam, az a Kryolan ecsetes korrektor tolla volt, ami ezüst festést kapott, és pár heti használat után pergett minden fele.

Most komolyan ezt senki se teszteli le? Csak pár hetet kéne használni, kedves gyártók..

8 megjegyzés:

  1. Szerintem tekerd be valamilyen ragasztószalaggal, ha nem jön le mind dörzsölésre. Bosszantó. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AAAAhhhhh tényleg....köszi
      Igen elég vicces hiba:-D

      Törlés
  2. Hát, több terméknél is előfordult már ilyen, de azért kicsit jobban odafigyelhetnének rá!
    Tetszik a megfogalmazásod, meg a blogod is, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, nézz be te is hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/juniusi-kedvencek-june-favorites.html

    VálaszTörlés
  3. egy - egyébként meglepően jó - catrice alapozót én is azért tettem félre, mert állandóan fekete műanyag darabok kerültek az arcomra, ha nem koncentráltam eléggé, hogy meg ne fogjam a tetejét. ennyi pénzért azt gondolják, hogy örülj, hogy a belseje jó, ne várj túl sokat a csomagolástól:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát én ezeket nem is értem...
      Inkább akkor rakják papír zacskóba, ha ilyen az üzlet politika :-D neeem?

      Itt meg kifejezetten nevetséges, mert alatta is fehér műanyag van amire fehérrel ráfestettek :-) minek? (+ technológia, + pénz = hibás csomagolás)

      Törlés
  4. nekem egy alverde lip&cheek tintnél a zöld(!) kupakról pattogzott le a festék.. majdnem megőrültem mire rájöttem :D

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...