2012. 07. 10.

A díjakról reálisan



Tudom-tudom..sokan unjátok..de ez akár érdekes is lehet az arra nyitott embereknek.

Ez egy jó lehetőség a kisebb blogoknak a reklámozás kulturált formájához, ami nem tűnik érdek szagúnak, és lehetőleg nem zavar senki ( egészséges ) embert.
Azoknak is kiváló lehetőség akik szeretnek mások életébe bepillantani, hisz általában a díjak mellett pár érdekességet is megtudhatunk a blog szerzőjéről.


Így ne bántsatok senkit aki elindítja a lavinát, és arra se haragudjatok aki él vele, hisz elismerés és promóció egyben. Én nem bántanék azzal meg senkit, hogy köszi, "de nem kell", hisz  biztos szívből és örömmel adta, teljesen lényegtelen, hogy milyen szándékkal vezérelve.
Mindenki volt kezdő, akinek kapóra jött minden lehetőség, hogy érdeklődőket, olvasókat szerezzen..ez nem verseny, tudjuk...de nem mind1, hogy hányan olvassák el azt amit írsz, jó érzés ha nem csak a falnak beszélsz.

Sok a kíváncsi is és a fiatal, akiknek más a buli, így őket is ki kell szolgálni, szórakoztatni kell mindenkit, így ezeknek a díjaknak vannak "szabályai"..hogy mégse legyen annyira "uncsi" a dolog..cirkuszt és kenyeret a népnek..

Egyébként ha szívesen olvasol egy oldalt és nyitott vagy más blogokkal is ismerkedni vagy egyszerűen csak unatkozol, akkor biztos érdekel, hogy mit ajánl a figyelmedbe annak írója....és persze a blog írójának is elismerés egy másik "alkotótól" elismerést kapni!

Én is díjat kaptam jelenleg Smink és a többi , Look fancy! és Nina beauty ajándékozott meg vele. Nagyon köszönöm a figyelmüket!

Vannak ám itt szabályok amiket én most megszegek, ez itt a feltett 11 kérdés lenne, ami jelenleg 33, tehát ember nincs akit ez érdekelne rólam:-)
Párra válaszolok, azaz mindenkitől egy kérdésre.

-Neon vagy pasztell, esetleg egyik sem? (smink és a többi)
Neon, pasztell bármi jöhet. Inkább mindkettő, és akár együtt is egy ütős kombinációban.


-Melyik a kedvenc smink márkád? (look fancy)
A legnehezebb kérdés, ezért is választottam.. Vallom, hogy egy márkán belül még nem találták ki azt, hogy az összes termék megbízható és hibátlan legyen, így a kedvenc semmiképpen nem a legjobb termékeket jelenti hanem azt ami a legjobban közelít a számodra tökéletes felé. Nekem ilyen a MAC, mert jól közelíti meg a kérdést, üzletileg, felszereltség és minőség ügyileg.

-Mi az a smink baki, amitől a hideg kiráz? (nina beauty)
Hát ami után megfordulok az utcán az a fényévekkel eltérő színnel alapozott arc, ami állnál kontúrral ér véget.. Nem baj, ha elüt a bőrtől (pl télen), de akkor a ruha vonaláig dolgozzuk el szépen.
A másik ugyan ilyen kedvenc a zsíros tompa végű szemceruzával hanyagul megrajzolt sötét egyvonalas szemöldök, aminek az eleje és vége ugyan olyan vastag ( vékony)..azt hittem ez a 90'-es évekkel elmúlt..de nem..

További kérdést én nem tennék fel másnak ( 11-et kéne a szabály szerint), hanem inkább válaszoljon az általam válaszoltakra ( ha akar ), viszont megnevezem azt a 11 blogot amit én is szívesen olvasok.

Természetes szépség  sok követővel, vicces és informatív stílusban, kedves közvetlen "tulajjal"
Beauty..o(h)verload kicsit másképp mint mások
Beauty sale blog ha vásárolni szeretnél
Krém mánia a legjobb információs oldal
Look like a girl egy kis fashion fiatalos stílus és kezdő lendület - like
Livin' Pretty nem véletlenül követik olyan sokan..ha te még nem ismernéd..
Crystal Makeup széleskörű infó amit egy csajnak tudni kell
Tükröm, Tükröm tesztekkel, ajánlásokkal
Marcsi kincsesládikája hát akkor nézzünk bele
Nadler szappan kézzel készített természetes bőrápolók
Természetes szépségápolás  Sweetsation infók


Köszönöm mégegyszer, és így tovább lányok!



10 megjegyzés:

  1. Nekünk olvasóknak pedig néha az az ërzésünk,hogy a bloggerinàk egy része egymásnak ir,mi le vagyunk........,a mask fele fizetett reklàmember,kevès az olyan ,,tiszta,, , jó szakmaisàggal irt am mégis érdekes blog,mint a tied,kb.egy kezemen Meg tudom szàmolni,hogy hàny ilyen van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nagyon kedves tőled, köszönöm...woooww..pirulás:-)

      "Sajnos" reklámba nem vagyok jó, mert ahhoz túl őszinte vagyok, illetve már gyerek koromba sem tudtam hazudni :-/..

      Bloggerinákat pedig én is csak mint olvasó "ismerek", és persze jó ha ők is olvasnak esetleg engem, de nem mondanám, hogy ők a célközönség, hisz valószínűleg otthon vannak a témában amiről írok, így lehet nem is érdekes a számukra annyira, mint annak aki nem minden nap pörög ebbe a témába.

      Hát igen ..az ilyen szavakért érdemes írni amúgy, köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Nagyon kedves!! ^^ Köszönöm szépen!!! :))

    VálaszTörlés
  3. ha hiszed, ha nem, én nagyon kíváncsi lettem volna arra a 11 dologra :) Tiszta Mystic Woman vagy! :D
    És boldog vagyok, h szeretsz olvasni...köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy 3*11 különböző kérdés volt a 3 hölgytől, azaz 33 kérdés, 66 sor..áááá 40 fok, és mérhetetlen lustaság, és meggyőződés, hogy ez úgyse érdekelne senkit :-D, így ez lett a végeredmény..


      Igen szeretem..és nem szeretem amikor "beunod" :-D

      Törlés
  4. .koszi szepen! korrekt bejegyzes, jol fogalmaztal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit és köszönöm a kedves szavakat:-)

      Törlés
  5. Az elmúlt 2-3 évben eszméletlenül beleuntam a blogokba, már nem szórakoztat és nem is érdekel. Jelenleg te vagy az egyetlen, akit olvasok, ha bármi érdekel, azt nálad nézem meg. Ennyire jó posztokat senkinél nem láttam.

    A Champagne supernova blogot hiányolom még, de remélem Andi nem szívódott fel örökre.

    Köszönöm, hogy vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh igen, bocsánat,nem moderálás céljából, de szeretem átolvasni mielőtt más is olvassa :-)

      Nagyon kedves vagy és hízelgő amit írsz, bár nehéz mindig ébren tartani az érdeklődést, szóval teljesen normális, ha megunod egy idő után a dolgokat.
      Andit én is olvastam, remélhetőleg újra nekivág:-)

      Köszönöm, hogy olvasol, remélem nem laposodok el a jövőben sem (bár biztos lesznek mélypontok ) ;-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...