2012. 06. 22.

Primerek tesztje - E.L.F Mineral infused face primer

Mi az a primer? Szükség van rá?
E.L.F Mineral  face primer
A MUP rendelésemből már csak ezzel vagyok adós nektek, igyekeztem minél többször eltérő körülmények között használni, hogy reális képet kapjak róla.

A terméket innen rendeltem, mint látjátok 2100ft-os áron ami kedvezőnek számít, így kíváncsi voltam, hogy mit tud.

Primerek arra hivatottak, hogy a tiszta hidratált bőrünk fölé, de az alapozónk alá egy olyan réteget alkossanak, amin jobban tapad, szebben terül és egyenletesebbnek tűnik, tartósabb az alapozó.


Természetesen nem helyettesítik az arcrémeket, ezek "csak" egy hidat képeznek a bőr felszínén ( nem szívódnak fel ), amik kitöltik ( kisebb nagyobb sikerrel )  az egyeletlenségeket ( pórus, ránc, heg ).

Minden alapozás és smink valóban szebb lesz így, mint primer nélkül.... a kérdés csak az, hogy ezt a bőrünk mennyire viseli jól ( az általános szilikon tartalom miatt ) vagy a primer mennyire jó gyártmány. Egy biztos..a semminél azért többek a primerek, max kevésbé vagy jelentősen változtatnak a bőrképen.

Az E.L.F Mineral infused face primer a csomagolás miatt jóval nagyobbnak tűnik mint maga a tartalom, mert a külső törékeny áttetsző műanyag belsejében van az a fehér "patron", és az anyag csak abban található.
Elég dekoratív a megjelenése, viszont nem praktikus ha valaki sminktáskából dolgozik vagy sokat utazik. Nálam nagyon jól elvan, sőt szeretem benne, hogy fixen áll a "lábán", és nem borul föl ha kihúzom a fiókomat.

Sajnos a külső műanyaggal az az érzésem, hogy könnyen törik vagy reped, olyan mint ami hajlamos a vetemedésre. Persze mivel ez csak dísz, kifolyni nem fog a krém, de azért nem lennék boldog ha berepedne a "design" áttetsző műanyag.
Áttetsző zselés állag
Azt hiszem a termék gyengeségét ezzel ki is veséztem.

Nekem ez mondjuk teljesen mindegy, hisz nem vagyok az a típus aki csomagolás vagy illat alapján ítél ( ennek nincs illata) , de akit az ilyen zavar vagy háklis rá, annak jobb fölkészülni.

A tartalma minimum 30 ml-nek tűnik a csomagolás mérete szerint, de "csak" 14 gramm a valóság.

A pumpás adagoló kényelmes és ideális mennyiséget juttat a kezembe a zselés primerből, ami teljesen áttetsző, és síkos tapintású.
Az, hogy átlátszó nagyon kedvező, így nem változtatja meg az arcunk természetes színét.

Kicsit féltem tőle, hogy olajos lesz, de valahogy átalakul és sem ledörzsölhető filmréteget sem babaolajas érzést nem hagy maga után. Az alapozó valóban sokkal jobban csúszik rajta, ezt meg kell szokni, ez így normális.
Primer előtt, kiszáradt kézen

Nem mattosít, azaz nem matt felületet képez hanem természetes fényűt, úgyhogy mattosító céllal  ne ezt vásároljátok, viszont 28-40 év között ez az ideális az egészségesebbnek és hidratáltabbnak tűnő bőr érdekében. Személyes véleményem szerint pont ezért a szárazabb bőrűek jobban fogják szeretni, mert végre nem lesz annyira "poros" az alapozásuk.

Szerencsére azt is elmondhatom, hogy ésszerű (nem mindennapi hanem alkalmi) használat mellett nem volt comedo képző. A Cicaplastal (amit sok sminkes primerként használ) pedig meggyűlt ezzel a bajom, azaz 1-2 nap alatt szemmel láthatóan tele lett mitesszerrel a bőröm tőle.

Azt már az első használatnál észrevettem, hogy a rendszeresen használt Sephora primereim ennél némileg drámaibb és látványosabbak, de ez nem is azonnal derül ki, hanem 1-2 óra viselés után. Ez a primer is felkenés után azonnal látványos, de ereje csökken pár óra viselés után.
E.L.F. primer kenés után -5perc
Semmi problémám ezzel, hisz ezen az áron (bár nem olyan nagy adag) ez egy nagyon jó termék. Nem irritál, nem zavarja be a problémás bőrt sem, az alapozó valóban szebb és tartósabb tőle.

A fotó kedvéért a takarítás utáni vegyszerektől kiszáradt kezemen teszteltem, kíváncsi voltam ebből mit hoz ki. Az egyik fotó a felkenés után 5 perccel készült, elég látványosnak mondanám. De nem voltam rest csinálni egy képet fél óra után is..hááááát azért egy kicsit visszaszottyadt a bőr :-(
Tudom tudom, ezek nem kiszáradt munkás kezekre készültek, de nagyon kíváncsi voltam, hogy ilyen bőrrel mit kezdenek, hisz az arcomon ilyen jellegű ráncok vagy tágabb pórusok nem találhatóak, és mivel a kezemet aznap tökre raktam ideális felületnek bizonyult..és hát látványosabb is lett a fotó, mint egy szebb bőrön.
E.L.F. Primer fél óra múltán

Azok akik extrákra vágynak és irreális elképzeléseik vannak, azoknak nem ajánlom, mert az enyhe problémákra elég, de a vadabb és látványosabb gondokkal nem fog csodát tenni, csak enyhíteni rajtuk. Soha ne felejtsük el, hogy hozott anyagra dolgozunk ( sajnos ), így lehet valakinek tökéletes, valakinek pedig kevés a termék ereje.

Mindenkin segíteni fog, tehát ez a primer jó, de a véleményünket úgyis az elvárásaink fogják befolyásolni.
Én azt kaptam amit vártam, nekem nagyon jó kiegészítés, ha "csak úgy" szebb alapozásra vágyom.
Ha nagyon nagyon rá akarok készülni valamire akkor más nekem jobban teljesít, de inkább olyan téren van különbség, hogy órákon át ( akár 8 órán át is ) látványos, míg az E.L.F face primer teljesítménye kicsit idővel visszaesik.

Összefoglalva: nem pórus összehúzó, nem biztosít matt felületet, de kitűnő ráncfeltöltő primer.
Ez egy szilikonos áttetsző zselé ami kitölti az egyenetlenségeket.
A problémás bőrömön semmilyen gondot nem okozott, nem pattanás/ mitesszer képző és nem szárított.
A bőr tökéletlenségek kicsit elmosódnak, el nem tűnnek, de szépen javít az alapozás utáni látványon.
Alapozó nélkül, önmagában ennek az E.L.F primernek nem látom értelmét ( van olyan ami smink nélkül is mutatós).
Az ára is kedvező.
Én szeretem, de extra elvárások esetén nem ajánlom!
Nem helyettesíti a bőrápolást és a hidratálást, tiszta krémezett bőr fölé és smink alá kenjük.

6 megjegyzés:

  1. Vajon a primer felkenése után várni kell, vagy rögtön mehetek az alapozóval? Némely terméknél olyan érzésem van, mintha az alapozó minden ecsetvonással húzná le a primert. Ez a termék hibája, vagy én vagyok béna?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Primer válogatja, de ennél nekem is olyan érzésem van:-)

      Én általában várok olyan 3 percet ( de van olyan aminél érzem, hogy erre nincs szükség), és akkor már nem olyan "sikamlós" a felület. ( addig kipakolom amit majd használni fogok a sminkemhez)

      Persze ugye nem kenegetve alapozunk, hanem paskolgatva, azaz nem dörzsölünk, hanem pakolunk, azaz építjük az alapozót:-)

      Törlés
  2. Hát igen, a technikámon mindig lesz mit csiszolni... :) Köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én aztán tudok pár szupi "technikát" és mégis magamon lusta vagyok alkalmazni a mindennapokban:-)
      Sokszor egyszerűbb megszokásból sminkelni, mint fél órát koncentrálni.
      Persze én minden nap sminkelek így vagy úgy, van hogy többet is mint szeretnék, így magamra csak akkor marad elég türelmem, ha van valami alkalom.. szóval ez van :-D

      Törlés
  3. Jó ez a cikk, bár néha nekem kicsit szőrszálhasogatásnak tűnik :-D Vagyis félre ne érts, tényleg jó, csak lehet ennyire én nem szoktam belemenni a részletekbe, mert teljesen irreleváns tényezőknek tartom. Egyébként nem említik, hogy pórusösszehúzó hatása lenne és extra mattító. Pont kiemelik a terméknél, hogy nem pórusösszehúzó, hanem hídképző, tehát csak eltömíti a pórusokat. Továbbá nem mattít, hanem csak minimalizálja a zsírképződést.

    Amúgy tényleg jó a cikk, csak picit pontatlan, hamár ennyire szeretsz figyelni a részletekre ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:-)

      Nem értem félre... de ez egy informáló SZUBJEKTÍV blog, tudod ez erről szól, nem a termék gyártói oldala vagyok ....

      Irreleváns = nem a tárgyhoz tartozó, lényegtelen, jelentéktelen... mivel nem a kutyámról írtam ezért úgy érzem szeretted volna ezt a szót elsütni valahol, de akkor megjegyezném, IRRELEVÁNS a jelenlegi hozzá szólásod.

      Aki rákeres egy termék tesztjére az sokszor olyanokra is kíváncsi ami eszedbe se jutott volna....ez ( ismétlem ) erről szól...bár igen leírhattam volna 1 mondatban is, hogy "minden oksi, vegyétek" :-D Akkor biztos elégedettebb lennél..

      Ha megfigyelted van egy link a termékről, így bárki elolvashatja mit ír a gyártó róla, nem ezt vagyok hivatott bemásolni..az olvasóimat nem ez érdekli ( akit igen, kattint )..

      Így van... ha jobban elolvasod, mint írom is: valóban nem mattító és és nem pórus összehúzó a primer..nézd meg a visszajelzéseket róla (külföldön is)...10.000 ember húzza le ezen tulajdonságok hiányában a termék értékelését, holott nem ígér ilyet a gyártó... szóval ezért kiemeltem, hogy EZ NEM AZ :-), nehogy valakit csalódás érjen... tudod az emberek 80%-a nem olvassa el figyelmesen a dobozon lévő dumát, hanem megveszi mert látta itt-ott, aztán nem érti, hogy miért nem olyan mint amit elképzelt...

      "pontatlan"...loooooooool no comment, bocs de nem a doktorimat írom, az már letudva:-)...mintha előbb a túlzott részletek zavartak volna...szerintem inkább próbálj kicsit pontosabban figyelni arra amit olvasol:-),és akkor nem kell feleslegesen csipkelődnöd, mert így ez betegesnek tűnik...
      Véleményt nem mondtál a termékről, csak rólam, szóval kérlek tartsd be a szabályokat, mert ez a blog nem rólam szól, úgyhogy MI itt a termékekről beszélgetünk nem pedig egymást derogáljuk..
      Mutasd meg te "hogy szoktál belemenni a részletekbe" kíváncsian olvasnám..:-D

      Köszi a figyelmet...és nyugi, a pulzusom sem ment feljebb, nem is fújom fel, hanem csak veszem a fáradtságot és a megjegyzéseid törlése helyett inkább leírom a véleményem 1-szer... szóval PEACE, de ez nem az a hely ahova ideszokhatsz trollkodni..

      Termékről véleményt szívesen veszek, hisz mindenki más szögből nézi, de kölcsönös ismertség hiányában egyéb személyeskedést nem...

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...