2012. 06. 15.

Napi smink

Jó rég nem jelentkeztem már a munkáimmal , de most íme egy újabb szösszenet.

Alapozó : - MAC Face and Body
Korrektor : - YSL touche eclat -2
Fixáló púder : - Chanel natural finish loose -50
Szemek : - MAC eye shadow -carbon
               -MAC pigment -old gold
                            -melon
                            -gold dusk
               - Dior Diorshow maskara 090
              - Chanel intense eye pencil noir
              - Ben Nye cake eye liner EL1
              - Kryolan műszempilla
Szemöldök : - MAC eye shadow - omega
Pirosító : - Kryolan blusher
Száj : - MAC lipstick - way to love

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem olyan régen találtam rá a blogodra véletlenül, de azonnal feedbe tettem :) Nagyon bírom a stílusod, azt főleg, ahogy kiemeled a fontos szavakat a posztokban, hát az ilyet imádom! :D Nagyon szépek a sminkjeid, ez itt fent különösen nagyon tetszik :)

    Most mégis azért szólalok meg, mert talán te tudsz tanácsot adni egy eddig megoldhatatlannak tűnő sminkelési problémámban. Gyerekkorom óta (oké, szerintem gyakorlatilag születésem óta) a két szemem külső sarka alatt valamennyire átlátszik 1-1 kék ér. Ez régebben borzasztó volt, mert akkoriban világosabb volt a bőröm, és mindig úgy néztem ki, mint aki alaposan kibőgte magát. Most már jobb a helyzet, mert amióta rendszeresen megyek nyaralni, valahogy az állandó színem sötétebb lett (nem fakulok annyira fehérre), ráadásul a barnuló bőröm sárgás árnyalatú, így kevésbé látszik, de még így is, néha komolyabb rendezvényre szívesen eltüntetném. Főleg télen gáz, amikor valamennyire kifakul a színem. Próbálták már rajtam a Mac Pro Longwear korrektort, ez úgy beleült a ráncaimba (28 éves vagyok, az első nevetőráncaim már megjelentek), hogy durván kiemelte őket. A másik nagy reménységem az Eclipse paletta volt, de az egyrészt túl tömör krémes, szintén beleül a ráncokba, ráadásul egyetlen olyan szín volt benne, ami egyáltalán passzolhat a bőrszínemhez, így ez is bukta. Alapjában véve nyáron kombinált bőröm van, ami télre vízhiányossá, néha még talán szárazzá is válik, ez attól függ, hogy milyen krémmel kenem huzamosabb ideig, ettől függetlenül az első ráncocskáim miatt a szememre nyáron is egy gazdagabb krémet használok, mert a kombinált bőrre való gél állagú szemkrémek nem bizonyultak elégnek. Ebből tehát arra következtetnék, hogy korrektorból is valami hidratálóbb, hígabb, vékonyabb, de jól fedő kellene, mint egy testfesték :D tehát befestem, de megszárad, és nem képez réteget :D Na ilyet nem ismersz esetleg? :DDD Én kezdem feladni a harcot, a Mac-es sminkes lány is kihívásnak tekintette, dehát a vakolaton kívül semmi sem segített, azzal meg úgy néztem ki, mint aki bekente magát mézzel, majd pislogások közepette lisztbe tüsszentett. (Nem is a tökéletes fedésre vágyom, csak hogy ne virítson annyira, és ne üljön bele a ráncokba.)

    Ne haragudj a kisregényért, de gondoltam így hátha beugrik valaki, akinél hasonló paraméterekkel szembesültél már ezzel a problémával.

    Köszönöm előre is a választ! :)

    VálaszTörlés
  2. Értem teljesen világos!

    Nagyon szeretném én is, ha feltalálnának olyan anyagot ami lehelet vékony, folyékony, nem ül be a ráncokba, napfényben sem látszik és úgy fed mint az atom:-).

    Teljesen normális a probléma, hogy szemkörnyéken beül a ráncokba és vastagnak tűnik, hisz mozog, tehát sajnos ez száraz és zsíros bőrnél egyaránt probléma.

    Az is fix, hogy kékes elszíneződésre barackos és sárgás árnyalatot válassz.

    Több dolgot tudok ajánlani, találkoztam már ilyen problémával, de mivel fotózáshoz sminkeltem ilyet ( ami teljesen más mint a napi smink ), így használhattam bármilyen anyagot ami neked nem biztos, hogy esztétikus lenne a mindennapokban és nappali fényben.

    No de akkor lássuk.

    1. Használj ráncfeltöltő primert, ami jóval késlelteti a "vakolat" beülését a ráncokba. Nekem a Sephora tégelyes ráncfeltöltője igen bevált erre a célra ( írtam róla anno). Ezt amúgy (vagy hasonlót) mindenképpen ajánlok.

    2. Kicsit fura, de a Max Factor Lasting Performance atombiztos és jó fedésű alapozója nagyon jól megül a bőrön, vékony, jól lehet építeni és viszonylag hosszú ideig bírja erős fedés mellett ( én pattanásra szoktam kenni és nem ül bele). Hiába ismerek ezer fullos terméket valahogy ilyet nem találtam. Hamar szárad és magas pigment tartalmú. Nem kenődik el.
    Természetesen első körbe teszteld drogériába, a kényes helyen, menj haza és nézegesd mi történik pár óra múlva...szemkörnyékre még nem kentem.

    3. Ó utcai sminkbolt, ahol az eladók nagyon jól ismerik az anyagaikat és megmondják a tutit.
    Nem tudom mennyire erős az elszíneződés, de a Kryolan ecsetes korrektorával is lehetne próbálkozni, hogy elég-e a fedése, mert azt jól viseli a szemkörnyék.

    4. Használj önbarnítót, mert a sárgás és sötétebb tónus valóban optikailag enyhíti a látványt.

    5. Lézeres kezelés kapcsán is futnék egy kört, hátha tudnak vele mit kezdeni ( ha orvos kell szólj, és küldöm mailbe)

    Egyébként ha csak 1-1 ér látszik akkor precíz és alapos technikával vastagon fedő korrektorokat is használhatunk rá, a lényeg, hogy vékony ecsettel vigyük fel a terméket, kövessük az ér vonalát így csak a kritikus részen lesz anyag többlet amitől nem zuhan meg az egész szemkörnyék.

    Személyes véleményem, hogy kezd az Ó utcában, ugyan tudnék neked most pár anyagot felsorolni, hogy miket keress, de megbízom az eladókba (akik sminkelnek is), így ők saját szemükkel láthatják a gondot így testhezállóbbat tudnak mutatni mint én látatlanba.

    Próbálj ki 1-1 terméket a két oldalra, nem kell azonnal megvenni, menj benne egy kört, legyen nálad tükör, nézd meg az utcán is, és nézd meg 2 óra múlva milyen..

    Szóval:
    -ránckitöltő primer
    -Ó utca
    -MF teszt a drogériába
    -önbarnító


    Sajnos a puding próbája az evés, és sokkal egyszerűbb lenne "kísérletezni" rajtad, mint találgatni, de megnyugtatlak nem találták még fel a tuti a szemkörnyékre ( mármint ami full fedésű és láthatatlan marad)... én amúgy az YSL ecsetes highligterét használom, ami optikailag világosít, lehelet vékony. Lehet neked is elég lenne egy optikai "terelés" és nem pedig a teljes fedés, mert az összkép a fontos, de ezt is látni kéne ugye :-/.

    Remélem nem csalódtál nagyot, köszönöm a kedves és szép szavakat, remélem azért egy minit tudtam segíteni, kérlek mindenképpen értesíts a tapasztaltakról, mert ilyennel nem mindennap találkozik az ember, és engem is érdekel, hogy mi a megoldás.

    VálaszTörlés
  3. Húúú, köszönöm a részletes választ!

    Sejtettem, hogy ilyen mágikus szer nem létezik, de gondoltam hátha :)

    Viszont a következő utam a drogériába vezet Max Factort próbálni, ha az nem jön be, akkor irány az Ó utca, + utánanézek a primernek.

    Köszönöm a tanácsokat, nagyon sokat segítettél, mert az pl eszembe sem jutott, hogy az Ó utcába menjek, holott a púder ellátmányom is onnan van, de valahogy az elmémben csak ilyen krémes tömör korrektorok voltak a sminkbolttal kapcsolatban. Az alapozós ötlet meg egészen fantasztikus, ha bejönne, az lenne a non-plus-ultra.

    Köszönöm még egyszer!

    U.i: Viszont ha már itt vagyok, akkor megkérdezhetem, hogy tudsz-e ajánlani villanófényes orrkörnyéki piros hajszálérkezelést végző helyet (mert láttam, hogy voltál, gondoltam hátha tudsz megbízhatót ajánlani), és persze akkor egyúttal kérhetem a szem alatti érrel kapcsolatos lézeres cég elérhetőségeit is? Az e-mail címem:
    caribigreen@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mail megy hamarosan, és mindenképpen számolj be légy szíves, hogy mire jutottál!

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...