2012. 06. 27.

Korea újra támad

Igen-igen...bevált ez-az a BB shopból, úgyhogy megmutatom mit rendeltem.
BB krémes rendelésem

A vásárlást én BB Andin keresztül bonyolítom, nekem ez egyrészt egyszerűbb mint a postát várni, másrészt a kedves és segítőkész hozzáállása mellett a termékeket személyesen is megtekinthetem, kipróbálhatom, és megbeszélhetem.

Leszögezném, ez nem egy fizetett reklám, semmiféle ingyen krémet nem kapok ezért ( na jó ott van két minta, de ezt sem azért kaptam, hogy írjak róla :-) )..

Nézzük most mi került a csomagomba.
Lioele Beyond

A Lioele Beyond -ról és a Missha Perfect Cover- ről már ITT írtam tesztet, a Misshától szintén a sötétebb 27-est rendeltem, amiről pedig további színteszt ITT található. Ezeket a termékeket másodjára vásárolom, mert nagyon elégedett voltam velük. A Lioele lágyabb fedésű, így ezt a nyári napokra választottam, és a Misshával csak oda dolgozok rá ahol problémásabb a bőröm ( nekem kétoldalt ).
A Lioele-t mivel világosabb mint a nyári színem, púderral és bronzosítóval sötétítem.

Baviphat epres maszk
A Baviphat AC therapy almás krém is volt már vesézve, ITT tudtok informálódni a véleményemről, és hát ugye ezt sem véletlenül rendeltem újra. Nagyon hatékony és kényelmes éjszakai krém ( főleg így nyáron ) isteni illattal a problémás bőrre.


Missha BB Boomer
A Baviphat édes csomagolását imádom, és mivel elérhető áron kínál jó termékeket az epres méregtelenítő maszkot sem tudtam kihagyni a kis gyűjteményből.

Amire nagyon kíváncsi voltam már régóta, az a Missha "primere" a BB Boomer. Szeretem ezeket a gyöngyházas primereket, és meglátjuk ez mit tud.

A Skinfood Aloe BB krémből a 2.-es számú került a kosárba. Ezt nem én használom, hanem egy barátnőmnek vettem, aki kozmetikus és nagyon szereti. Sajnos elég világos, így nálam szóba sem jöhet a használata.

A primerről és a maszkról nemsokára teszt következik..alig várom:-)

6 megjegyzés:

  1. Én már azt várom amikor az Hourglass Veil primer kerül sorra:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmmm...hát azt én is :-D
      Alig várom, hogy végre berobbanjak egy Sephorába, van pár cucc a listán:-)

      Törlés
  2. Neked melyik BB krém vált be a legjobban? A Missha Perfect Cover? Én most keresem az igazit, valami erős fényvédős kéne a nyárra... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a Missha Perfect cover ami jelenleg nekem a legjobb, de én a sötétebb színe miatt választottam, és abban van fényvédő is.

      Törlés
  3. Az epres maszk tesztet én is várom, kíváncsi vagyok h mit tud. Az almás krém nekem is nagyon bejön eddig :) Folyton az arcomat taperolom miután felkenem, olyan sima lesz tőle a bőröm (le fogok szokni erről) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj én is nagyon szeretem ezeket a kis játékszereket:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...