2012. 06. 26.

Havi köröm csillagokkal

Volt már fólia, gyöngy és strassz..most valami másra vágytam..
Gyűrűs ujj csillagokkal

Igen-igen újra műkörmöm van..A köröm pihentető project-nek vége, és arra jutottam, hogy nincs nekem időm hetente manikűrözni magam, és 3 naponta lakkozni a saját kis körmöm, mert már megszoktam a "jót" és elkényelmesedtem abba, hogy 3 hétig a körmömhöz sem kell nyúlnom, ha műkörmöm van.

Úgyhogy vissza a jó bevált zselés körmöcskékhez..

Díszítés terén a mostani választásom erre a halványsárga csillagra esett, és persze megint csak a gyűrűs ujjakon.
Vaciláltam, hogy csak egy darab legyen fenn, vagy három félkörbe oldalt - de olyan már volt anno-, úgyhogy bevállaltam - rakjuk tele..nézzük meg milyen.

Az összkép
Ezek amúgy ilyen apró textil szerű lapocskák amit a fedő áttetsző zselé alá ragasztott a körmösöm. Kicsit dudoros a felület de egyáltalán nem sértő vagy zavaró.
Lepotyogni nem fog, és ha megunom is egyszerű lereszelni a felületet, amit aztán otthon egy áttetsző fedő zselével tudok javítani.

Lassan mondjuk váltanék a kerekített vagy hegyesebbre reszelt körmökre..ti mit szóltok hozzá? Persze nem karmokat akarok, de divat még a kocka köröm?
Annyira megszoktam és kényelmesnek, természetesnek is tartom, hogy megragadtam ennél a formánál, de kipróbálnék mást is.
Nektek milyen formájú a körmötök?

2 megjegyzés:

  1. Én éppen most kezdtem egy pihentető időszakba! :-) Nekem kerekített végű volt mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen láttam nálad!
      Hát reméljük, te kitartóbb leszel mint én:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...