2012. 06. 04.

E.L.F. krémes-habos-stiftes pír

A pirosítókat nagyon kedvelem, mert egy sminkeletlen arcot is feldobnak.
E.L.F. krémpirosítók
Szívesen alkalmazom őket szemhéjra is, orrnyeregre, áll környékre, mert nagyon friss-üde vagy "frissen a szabad levegőről" feelinget lehet velük kreálni....pont ezért bármilyen mennyiséget el tudok használni.

Az E.L.F. pirosítókat is ezért vettem meg bátran..no meg kíváncsian.
Por vagy préselt pirosítók most nem érdekeltek- van elég- de minden ami krém vagy más, azt meg akartam nézni közelebbről is.



Egyrészt nagyon tuti, hogy többfajta kiszerelés és állag közül is válogathatok, másrészt igen kedvező árfekvésben, ami csak még vonzóbbá teszi őket.
A rendelésemről bővebb infót ITT találsz.

Studio Cream Blush Heartbreaker
A Studo Cream Blush persze nem volt olyan olcsó, hisz 2100ft-os árával kifejezetten drágának számít az E.L.F. termékek között, ami azért van, mert ez "studio" termék, és az E.L.F.-nek három vonala van ami az : "essentials" (olcsó), "mineral" ( ásványi), "studio" (professzionális=drágább :-) ).

Ennek a vonalnak amúgy nemcsak az ára hanem a csomagolása is magasabb minőségű, fekete dobozban érkeznek, ezt a kicsomagolt MUP rendelésemkor is láthattátok.
A sikerterméket, azaz a "Heartbreaker" színt választottam én is, és nem is csodálkozom, hogy ez a favorit, mert csodálatos friss, élénk, vidám színe van a rózsaszín és a barack között (korall).
E.L.F. cream blush

A termék olajmentes, krémből porrá változó formula, erős pigmentációval.

Az állaga nekem habos kocsonya és nem krém, nagyon érdekes. Szerencsére nem tapad össze vissza és nem is darabos a felvétele ( na jó..minimálisan) az ujjakra vagy ecsetre, így határozottan is hozzá lehet érni, nem kell vele finomkodni, hogy belenyúlunk és elmerülünk derékig.

Nekem a tégely szája kicsit szűk, nem kényelmes az ujjaimnak, illetve az ecsetemhez mérten is lehetne egy csöppet nagyobb. Egyébként megtaláltam a tökéletes ecsetet hozzá, méghozzá a rendelt E.L.F. "Stipple" lett az, amiről ITT olvashatsz..nos ha alapozásra nem is, de erre tökéletesen működik, kötelezően adnám hozzá.

E.L.F. pirosítók pigmentáltsága
Persze az ujjakkal sincs gond, nem lehet foltosan vagy csúnyán felvinni a festéket, mert szépen terül és könnyű eldolgozni a porrá alakult masszát.
Szerintem nem vészesen pigmentált, lágy munkához is kitűnő, és építeni is jól lehet.
Tartósnak is bizonyult, úgyhogy elégedett vagyok, de szauna próbát azért nem végeztem vele:-).
Nem ragad, matt finish. Első alkalommal többet vártam ( erősebb pigmentáltságot) de mára megszerettem.
A kész sminkre viszem, így van alatta "híd", tehát nem ül úgy meg a barázdákban mint a kezemen.


A másik választásom az essentials vonal shimmering facial whip-re esett. Ez a tubusos kiszerelésű, amit a képen láthattok.
Ez elvileg egy másik díjnyertes termék, de már a 400ft-os kategóriába tartozik. Ez egy highlighter vizes krém, ami ragacsos hatás nélkül alkalmazható.

E.L.F. krém pirosítók becsomagolva
Nos ha ezzel a termékkel valakinek baja van, akkor az abban kimerül, hogy túl fényes, túl metálos, vagy hogy nem megfelelő színt választott...ezekre nem is mondanék semmit...Ez a termék tökéletes..ennyi..400ft-ért..

No de miért tartom jónak az alacsony árán kívül?
Azért mert ezt a hatást porral csak nagyon mesterségesen tudnánk elérni mint amit ez nyújt. Természetesen lehet alkalmazni bárhova, de én most a pirosító oldaláról közelítem meg a kérdést. Mikor teljesen kész a smink (pirosítva is vagyok), a kézfejemre kinyomok egy kis mennyiséget a krémből, szintén a fenn említett E.L.F. Stipple ecsettel elkezdem felvenni az anyagot, majd nagyon szépen és egyenletesen a járom csontomra tudom helyezni ( vagy ahova akarom), és nem lesz foltos, nem lesz ragacsos és nem kenődik el!
Gyönyörűen kiemel és fényt ad az arc olyan pontjain amit ki szeretnél emelni.

E.L.F. krémpirosítók: textúra
Persze "töményebb formába is lehet alkalmazni (pl szemeken).

Sokkal tartósabb mint a másik két pirosító amit vásároltam. Gyönyörű friss és természetes fény érhető el vele. Szeretem nagyon én a persimmon ( datolya) színben választottam, mert mintha ezt láttam volna a legsötétebbnek.

Alkalmaztam már szemhéjra is, nekem megfelelt ( bár sosem ülnek a festékek a szemem redőibe), és nagyon feldobta a sminkemet.
Nem volt comedo képző, ami jó hír az ilyen krémes vackoknál. A duo sörtés ecsetemmel felvíve nem éreztem magam ragacsosnak, vagy úgy mintha maszk lenne rajtam, nagyon jól száradt..el is felejtettem a viselését.

Sajnos a magas fénye miatt a hegeket, patikat kiemeli, így viszonylag egyenletes bőrre ajánlom csak.

E.L.F. pír:  stick - whip -cream
A következő 400ft-os az essentials all over color stick ( igen olyasmi mint az all over cover stick, amiről ITT olvashatsz ) ami mint az említett alapozó-korrektor szintén a kiszerelésével fogott meg.
Úgy vélem ez az a forma amivel a legjobb az arcon dolgozni.
Gyors, egyszerű, apró!
Arcra, szemre, ajkakra, bárhova.
Én pirosítóként teszteltem, és a pink lemonade szín fogott meg. Én nem csalódtam a színben ( az E.L.F. cuccoknál általában ez a probléma), pont ilyet vártam.
A rúzsoknál keményebb, nem habos, hanem sűrűbb szárazabb krém.
Legnagyobb előnye a könnyen kezelhetőség és a kis kiszerelés.
E.L.F. all over color stick-pink lemonade
Nem kell hozzá segédeszköz, direktbe a felületre helyezhető. Alapozás és púderezés, tehát ezt is a kész smink fölé használom. Természetes bronzosító hatása is van, mivel enyhén fényes, viszont nem por állagú, így nem mesterséges annyira.
Jól pigmentált, szerintem a whip után következik ebben a sorban, míg a cream ami a legkevésbé fed.
Szerintem ez egy nagyon jó kis nyári "nincs rajtam semmi" strand sminkhez ideális kellék.

Összefoglalva: A kedvenc mindent összevetve a shimmering facial whip, viszont ezt aktív bőrproblémákkal nem jó használni ( kiemeli ), így a másik kedvenc a cream blush, ami matt és ezáltal a problémás részeken sem emeli jobban ki a felületi egyeletlenséget.
Az all over color stick sem okozott csalódást, talán csak egy fokkal lehetne puhább és akkor jobban szeretném.
Egyik termék megvásárlását sem bántam meg, meg mindegyik másra jó és más hatás érhető el vele. Nagyon örülök, hogy ez így van, mert így bármilyen alkalomra van megfelelő választásom.
A kedvező árról nem akarok ismét beszélni, de annyit megjegyeznék, hogy a 400 ft-os termékek sem rosszabbak mint a 2000ft-ot meghaladó studio cream blush.
És végre megtaláltam mire jó a Stipple ecset:-)




6 megjegyzés:

  1. Hálás köszönetem ezért a posztért, nagyon hasznos volt. Beteszem könyvjelzőbe. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, remélem tudod majd hasznosítani:-)

      Törlés
  2. Most kaptam meg a benefit posietintjét, nagyon-nagyon jó cucc, és annak gondolkodom a highbeam nevű highlighterén is (de érdekesen fest ez a két szó egymás mögött..) :D az a gyanúm, hogy ezzel a tubusos highlight cumóval nem tudnék szépen bánni..a heartbreaker színe meg baromi klassz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a benefit-re én is nagyon várok ( külföldről nem akarok rendelni)!
      A tubusost ecsettel lehet jól kezelni, de én is féltem amikor első alkalommal megláttam.

      Törlés
  3. Majdnem ugyanazokat rendeltük :) és a tapasztalatok is hasonlóak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írtál róla? Szívesen olvasnám:-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...