2012. 05. 05.

Tavaszi díjeső...Aztaaaaa... Liebster blog díj

Hát mindenre számítottam, de arra nem, hogy díjat kapok..Én...? wooooow

A megtiszteltetés phoenix-től érkezett aki a "Smink és a többi" blogot vezeti...köszönöm :-)


A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:
Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat.
Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad

Akiknek szeretném én is odaadni: 
makeuplight : mert kb együtt indultunk, közel azonos tempóban gyarapodunk, és életem első nyeremény játékát is nála nyertem ...így én is ajándékoznék neki egy díjat!
beautyohverload : mert a kezdetektől aktívan figyelt, és szeretem a szókimondó stílusát
makeupismyskin : mert imádja a sminkeket
bbkrem : mert imádom a koreai különlegességeket
aloebeautyblog : mert gyönyörű a szeme és a szemöldöke...:-) és nem fárad el, rengeteg a szép smink és az ötlet!


Ezeken kívül is rengeteg blogot olvasok és szeretek ( lásd a listámon), de sajnos a szabályok miatt nehéz volt a választás, szívem szerint kiemeltem volna mindenkit valami miatt!
Smink és a többi -nek pedig ismételten köszönöm a díjat, belefért volna az ötösbe Ő is, de szakítani akartam a visszaadás hagyományával :-), inkább ki akartam emelni külön. Nagyon jófej csaj vagy, köszönöm, hogy gondoltál rám!


5 dolog magamról, amit nem tudtok rólam:
- Letti a nevem, sziasztok :-D
- 33 éves vagyok, de jóval fiatalabbnak néznek...Sokszor 17-nek, sokszor pedig 60 évesnek érzem magam..szóval rájöttem a kor nem számít.
- Sokszor túlbeszélem a "semmit", nehogy valaki félre értsen...aztán ez miatt leszek félre érthető..
- Imádok szórakozni, öltözködni, sminkezni, hajazni, szebbnek tűnni mint amilyen valójában vagyok, de félek a plasztikai beavatkozásoktól, ezért nem is volt még.
- Ettől függetlenül minden érdekel ami nem műtéti, és megelőzi az öregedést..valahogy félek az évektől ( upsssz:-) )




Köszönöm mindenkinek aki követ vagy olvas, nagyon jó érzés ez nekem!

9 megjegyzés:

  1. Oh...sweet;-) Rettento kedves vagy es koszonom a szep szavakat. Sajnos nem tudok eleget tenni a felteteleknek, remelem nem gond;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kitüntetés kitüntetés marad ;-)
      Az én díjam feltétel nélküli :-D

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a díjat és azt is hogy észrevettél :)

    http://makeupismyskin.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  3. hát igazán köszönöm szépen, h a blogomat átható nagy hullaszag ellenére is eszedbe jutottam :))
    csak így tovább, én mindig olvaslak. Bár igaz, h mostanában eléggé kiszakadtam a beauty blog milliőből...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig nézlek és várom az új postokat, úgyhogy remélem ez a kis csend majd föltölt téged, és jön a nagy "come back" :-))

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm!:))

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...