2012. 05. 24.

Sminktárolás nálam

Én is szeretek más fiókjába kukkantani..most íme az enyém.. nektek.
Legalul a "várakozó" termékek

Szerencsére a bútorzatot kifejezetten erre a célra terveztem, így át lett gondolva mi hova kerül (akkor), ki lett találva minden méret....persze aztán kiderült mégse vagyok olyan "okos" :-D de hát utólag már mindegy!

Mai fejemmel már mobil osztásokat is kértem volna a fiókokba, bár ez még most sem késő, de mivel ez igen apró és olcsó munka lenne, nem fog nekiállni senki, és az egyedi méretek miatt boltban sem fogok megfelelő rekeszeket kapni belé (már próbálkoztam).


4.  az alapozós fi
Így jelenleg kartonokkal oldom meg az elválasztást..kicsit csöves, de ez van...

5 fiókkal rendelkezem, a legalsóba vannak az elfekvő vagy bespájzolt termékek.. műpillák, spirálok, korrektorok, alapozók, rúzsok stb.

A 4. fiókom az épp használatban lévő alapozókat és a korrektorokat rejti, innen haladok fölfelé amikor sminkelem magam.
A CS paletta oldalt támasztva kapott helyet, és pár púder is csak egymás tetején fért el.
3. fiók a pirosítóké

A 3. fiókba a pirosítókat és a bronzosítókat rakom. Oldalt pár rúzs paletta is csücsül, nagy hiba, mert mindig elfelejtem használni őket, úgy el vannak dugva..
A CS palettám is csak fektetve fér el az egész tetején...ennek sem örülök annyira.
3. fiók a CS palettával


A rúzsok, szájfények, szájkontúrok a fölülről 2. fiókban foglalnak helyet, itt lett volna jó tetszőlegesen beállítható osztást készíteni anno, mert ha ömlesztve vannak, akkor sose találok semmit, illetve gurulnak össze-vissza.
Sajnos így is kotornom kell alulról azokat amiket nem olyan sűrűn használok, mert azért ezek a rekeszek elég mélyek.

2. fiók az ajak részleg

A legfölső 1. fiók az amivel a sminkelést befejezem, azaz a szem, szempilla, szemöldök kellékeknek ad helyet.
A legfölső fiók a szemeké
Itt is van, hogy hátulról kell ezt azt kibányászni (mert a látottakon kívül még olyan 15cm hely van a legmélyén), de a napi sminkek azért elől vannak.


Biztos van szebb és jobb, praktikusabb meg pláne, de ez egy kis szappanopera kívánt lenni, illetve akik szeretnek kukkolni, azoknak biztos élvezetes volt :-).

Az ecseteimet amúgy 2 igényesebb ceruza tartóban tartom, azért kettő, mert sok az ecset, az egyikben az arc a másikban a szem/szemöldök ecsetek gyülekeznek.
No meg a sminkes bőröndömről ne is beszéljek :-D..Majd bemutatom azt is..

11 megjegyzés:

  1. Húú, látom te is fel vagy szerelve:)Irigykedek az YSL palettáidra:D (ha jól láttam:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, évek hosszú munkája:-)
      Imádom az YSL-t:-)

      Törlés
    2. Gondoltam:)
      Nekem csak az egyik paletta van, de már nagyon vágyom egy újra:)

      Törlés
  2. Nagyon szuper! Én is imádok virtuálisan turkálni, nagyon sok szépséged van. Ez a fiókos megoldás nagyon jó ötlet, de amíg tart az egyetem addig a jegyzeteim uralják a fiókjaimat így a sminkek dobozokban vannak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ami késik nem múlik, nemsokára a sminkek is átkerülnek a fiókba :-)

      Törlés
  3. tetszik ez a mennyiség, megnyugtató, hogy nem csak én vonzódók ennyire a sminkcuccokhoz, jó tudom nálad ez munka is a megszállottságon kívül :)
    Nekem cipős dobozokban vannak jelenleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁÁ őrület a köbön...és még a sminkes bőröndöm is tele van..gondolhatod:-)

      Törlés
  4. Azért elfogadnám... :)
    Ne nézz hülyének, de a várakozó termékeket meg picit sajnálom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom őket, úgyhogy átérzem:-D

      Törlés
  5. tökjól be van rendezve minden :) nekem is kb. így néz ki, csak 3 nagyobb fiókom van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nálam elférne még vagy 2 fiók :-)

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...