2012. 05. 17.

Öröm a köbön..MUP rendelés

Ismét rendeltem, mert elsőre is nagyon elégedett voltam a Make Up Plaza-val.
Na mit rejt a csomag?

Pedig ez nem egy "fizetett" hirdetés..nulla kedvezményem van, és valószínűleg azt se tudják, hogy a világon vagyok...szóval ez is-mint minden más bejegyzésem- kizárólag a valódi véleményemet tükrözi.

Új márka érkezett a webshopba, ez pedig az E.L.F. amiről biztos olvastatok vagy hallottatok, ugyanis sokan írtak már róla.
Gondoltam ki is próbálok gyorsan pár terméket én is, ugyanis hihetetlenül olcsó áron elérhető ez az...és hát jó érzés fillérekért jó termékeket találni.

Ez a magyar webshop amúgy ITT, a korábbi MUP-os rendeléseimről a vélemények pedig ITT találhatóak.


A csomag, mint az előző rendelésemkor is, másnap megjött, hiánytalanul, sérülés mentesen, utánvétellel, ahogy kértem. Tehát ilyen téren tökéletes a webshop és a rendelés menete is egyszerű.


Ennyi minden érkezett
Természetesen az E.L.F. mellé becsúszott két Sleek pigment is, amire már rég szemet vetettem. Szerettem volna még pár -más márkájú- ecsetet is kipróbálni, de nem volt szerencsém, így azok nem voltak raktár készleten..sebaj, majd legközelebb.

Sajnos így csak három ecsetet vásároltam, és a kedvező ár miatt döntöttem kizárólag az E.L.F. ecsetei mellett.
A választásom egy korrektor ecsetre, egy duo-sörtés alapozó ecsetre és egy egyenes lapos szemkihúzó ecsetre esett.

E.L.F. ecsetek
Az ecsetek árát ha kattintottatok..igen jól látjátok!! :-) Kíváncsi leszek miben lesznek mások mint a  több ezer forintos ecseteim...
Kihagyhatatlan vételek voltak, teszt hamarosan.


E.L.F. pirosítók
Krémes pirosítókat is rendeltem, egy stiftes krémet, egy highlightert és a sikertermék krémpirosítót akartam kipróbálni. Az első kettő ára nagyon kedvező, a krémpirosítóra viszont kíváncsi leszek, mert ez magasabb árfekvésű volt.


E.L.F. korrektorok


Természetesen a "gyönyörű" bőröm miatt a korrektorokat  is tesztelni akartam, főleg mivel igen olcsónak találom őket, így a pattanás elleni zit zapping, a könnyű aplikátoros, a stiftes és a sűrű krém korrektor került a kosárba.

Az E.L.F. zselés tusa

További E.L.F. szerzemények pedig egy primer és egy  tégelyes zselés szemkihúzó.

A zselés tusból egy natúr matt barnát szerettem volna, így a választásom a "coffee" árnyalatra esett.
E.L.F. primer
Mivel célom nem a tusvonal, sokkal inkább egy sötétebb szemhéj alapozásra alkalmas termék keresése volt, kíváncsi leszek hogy muzsikál a krém ilyen szerepben.

A primerre pedig nagyon rá vagyok pörögve, mert sokan írtak róla jó véleményt.


A Sleek pigmente
A Sleek pigmenteket fenn már említettem, nagyon vártam már, hogy egy rendeléshez hozzá csapjam, mert csupa jókat hallottam róluk. Nehézséget csak a színválasztás jelentett, mert nem szerettem volna az összes színbe beruházni..mert nem könnyű a választás.

Összefoglalva: Csomagolás, szállítás, kommunikáció a MUP részéről szuper, erről nincs is mit mondani.
A termékek első ránézésre ilyen verhetetlen áron hibátlanok, úgyhogy nem bántam meg semmit.
Tesztek természetesen hamarosan következnek, őszintén, kíméletlenül..szóval ahogy megszoktátok.

15 megjegyzés:

  1. Engem a primer és az ecsetek érdekelnének leginkább, várom a teszteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis :-D

      A primert nem ígérem olyan hamar..mert jelenleg botrány a bőröm, így nem a legjobb, de a korrektorok és ecsetek tesztjei hamarosan napvilágot látnak:-)

      Törlés
  2. Én is tegnap kaptam kézhez őket, eddig minden nagyon jól szerepel. A korrektorokra vagyok a legkíváncsibb azokat még nem mertem berendelni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A korrektorokat én is csak a kedvező áruk miatt mertem megvenni, de túlzott elvárásaim persze nincsenek felé:-)

      Törlés
  3. Jókat vettél, várom a beszámolókat. Annak is örülnék, ha a krèmpirosító használatáról is írnál. Most tervezem megvenni az első krémpirosítót és nem tudom hogy kezdjek neki. Ecsettel vagy ujjal kell felvinni és hogyan? A MUP tól már én is rendeltem egyszer és nagyon korrekt volt minden, az árak, a minőség és a "kiszolgálás" is. Köszi előre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Rendben, amúgy mind1 ecsettel vagy kézzel ( olyan mint az alapozó, valaki ecsettel, valaki szivaccsal, valaki kézzel szereti), próbáld ki, és ahogy neked a legkényelmesebb és amit a pirosító is jól visel.

      Törlés
  4. Az ecseteknek nagyon tetszik az ára.:D Már várom a tesztet, hogy a minőségük is olyan jó-e, mint az áruk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, még pár napig tesztelem, hogy ne legyen elkapkodva:-)

      Törlés
  5. Én is az ecsetekre vagyok leginkább kíváncsi, jó kis zsákmány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-) Kár, hogy csak ennyi ecset volt elérhető ( már amit meg is vettem volna, azok közül).

      Törlés
  6. engem a korrektorok érdekelnek és a facial whip meg az all over stick :)

    VálaszTörlés
  7. Várom nagyon a teszteket! Kicsit olyan, mintha Te lennél az "előretolt helyőrség", aki kipróbál egy csomó mindent, hogy az olvasóid (köztük én) tájékozottabbak és bátrabbak legyenek. Nagyon köszi! :)
    A primer hány ml-es? Erről nem találtam infót a MUP honlapon... (Látod, máris szemezek vele, hihi...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-)

      A primer 14 gramm, ml nincs rajta, de a csomagolás csalóka..25-30 ml lehet? Nem tudom...

      Törlés
  8. A face primer 14 grammos, nekem is van, meg vagyok vele elégedve. Maga a márka az E.L.F. a saját kategóriás termékek közül szerintem jobban kimagaslik, mint a többi olcsó termék és még a design-ja is jobb. De senki ne essen abba a hibába, hogy a háromszáz forintos terméket egy Estee L-hez hasonlítja, mert annak nincs értelme, mert ezek lakossági termékek. Szerintem ezeket a saját kategóriás termékekkel szabad csak összehasonlítani. Aztán ha annál jobban produkál (mert szerintem igen), akkor lehet örülni, hogy milyen olcsó és milyen jó. Amúgy a minerál rúzsai és a lip minerál ceruzái I. osztályúak, azok profi termékek és bármelyik drága mellett megállják a helyüket. Szóval én csak jót tudok az E.L.F. márkáról mondani, bár biztos vannak benne nagyon-nagyon jók és átlagos termékek is.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...