2012. 05. 06.

Olcsó parfümöket (is) lőttem

No ez egy ilyen kis habiszti  bejegyzés lesz, de el kell újságolnom, hogy milyen kis olcsóságokat találtam.
h&m wildwood flower eau de toilette

Azért is értelmetlen ez a bejegyzésem mert az illat az egyik legszubjektívabb dolog ami létezik, illetve mert látatlanban nem lehet megvenni vagy véleményezni az illatokat.

Azért én mégis megpróbálom a lehetetlent!

A H&M-ben véletlenül szagoltam rá erre a "Wildwood flower" parfümre, mert annyira a polc szélére volt rakva, hogy majdnem leesett, így ha már meg akartam igazítani, mondom megszagolom, hogy mit akarnak 1300-ért -50 ml, gyanúsan olcsón hozzám vágni...

Meglepődtem..tetszett...

Nem vagyok az olcsó parfümökről híres, és utánzatokat sem vásárolok, de ez a parfüm megfogott..
Star Nature
Illatáról annyit tudok elmondani, hogy fás-virágos (minő meglepi a neve alapján), némi vaníliás aromával...de nem találtam róla pontos leírást.
Nekem igazi strand - beach illat.
Nem valami tartós, de azért pár órát jól bír.

A másik filléres szerzeményem a Müllerből a Star Nature-tól a rágógumi illatú parfüm.
A rágó illat
Ha jól emlékszem 1000ft volt - 50 ml.
Az illata epres rágó, gyümölcs rágó, bubble gum...de tényleg az!
Férjem kicsit rosszul lett - nem az illatától, hanem hogy ilyet megvettem, ha vannak finom parfümjeim - de nekem nagyon bejön.
Persze akkor használom ha igazából nem parfümözném agyon magam, de mégis fújnék valamit.. (pl sportoláshoz, fürdés után esti lefekvéshez stb). Hamar elillan az illata, és csak kellemes maradvány van a nyomában.

Mint már az Avonos zsákmányomról ITT beszámoltam, szokásomtól eltérően két akciós parfümöt is megvettem. Általában nem szeretem az Avon illatokat, mert kicsit kommersznek találom őket, és nem olyan tartósak. Tudom, hogy ebbe az árfekvésbe nem kell csodát várni, de a "Today" parfümjük nagyon tartós...szóval mégis meg lehet oldani..

Az egyik a "far away exotic" ami nekem óriási csalódás, mert a leírás alapján nem ilyenre számítottam (mangó, mandarin,jázmin, kókusz)..ehhez képest nekem a gyümölcsös jegyek sehol sincsenek, hanem egy 80-as évekből megmaradt édes olcsó illatra emlékeztet.
Avon Far Away és Jet Femme
Akció függvényében 3-5000ft az 50ml...nekem nem érte meg!
Közepesen tartós, de lehet csak azért érzem, mert zavar...

A "jet femme holiday" tengervizes, fás, citrusos illat, amitől azt kaptam amit vártam. Semmi meglepő csavar az illatban, semmi egyediség, csak frissesség. Aki szereti a férfias friss illatokat annak tökéletes. Rohangáláshoz, sporthoz tudom elképzelni. Az 50 ml-t 2000ft körül vettem. Ennyit ér és nem többet. Az egyediségét hiányolom, szintén közepesen tartós.

És akkor lépjünk egy árkategóriával feljebb...persze még ezek is olcsónak számítanak..

Body Shop - White musk
A The Body Shop-tól a White Musk parfümöt azért vettem meg, mert imádom a musk illatokat. Ára olyan 6-7000ft volt, nem emlékszem pontosan, de csak 30 ml. Kedvelem ezt az illatot, mert különleges, és méltán az egyik legnépszerűbb illata a cégnek. Elég tartósnak találom, de végül is azért parfüm és nem csak toilette.
Tezenis EDT

Erre a Tezenis parfümre úgy leltem rá, hogy az üzletből mindig olyan jó illat árad kifelé. Ez egy könnyed ózonos illat amit imádok, ára 7-8000ft közé esik és 100ml ami elég jó mennyiség.
Én tartósnak is találom, mert érzem amikor viselem, illetve a ruhákon is érezhető még másnap is.

Az "olcsó" illatokról egyelőre ennyit, de azért egy képet bemutatok, hogy lássátok nagy parfüm rajongó vagyok.
És akkor amiket még használok:-)
Az egyik legfontosabb számomra az illat, ami meghatározza a kedvem, hangulatom és ami segít emlékezni. Családi örökség ez a parfüm szeretet, és a jó orr, amivel szinte mindent kiszagolok :-).

Az illatok közül pedig a kedvenceim a friss citrusos, gyümölcsös vagy white musk vonal ( nappalra), és estére pedig szeretem a súlyos fűszeres vagy fás illatokat.

A nagyon virágos illatok nem állnak közel hozzám, nem is viselem jól sem magamon sem a környezetemben.
Amik még nincsenek beszerezve, de tetszenek ( nem az olcsó kategóriában) azok az:
-Elie Saab
-Givenchy :Ange ou Demon-Le Secret


Ti tudtok jó de olcsó parfümöket? Vagy szerintetek is érdemes inkább drágább de egyedi és tartós illatokat megvenni?

8 megjegyzés:

  1. "fürdés után esti lefekvéshez" legnagyobb dilemma. :) Az hogy utána parfümöt választhatok mindig ad egy kis lelkierőt hogy hullafáradtan mégis beálljak a zuhany alá... :D
    Amúgy az olcsó parfümök... olyanok is. A Zara mondjuk nem rossz. De mindig úgy vagyok ezekkel hogy megszagolom, és "ne már hogy ilyen jó ennyiért", felbuzduulok megveszem, aztán egyszer használom hogy mégse mondhassam hogy sosem használtam, és utána csak dísz, a kollekció része:D
    A Dior Hypnotic Poison amúgy tipikusan olyan hogy elsőre ilyen "nemár, mi ez a hype" de aztán...
    Az ilyen nagyon nagyon frisseket amúgy nem szeretem annyira, egy Escada van azért, mert illik. :D De a kedvencem a Pacific Paradise volt...
    Mostmár elég szép gyűjteményem van, de régebben jellemző volt a korszakonkénti signature illat, és olyan jó adott parfümbe beleszaglászva visszakapni az egész akkori életérzést... Pont tegnap beszéltem ezt barátommal, és mondtam neki hogy nekem még mindig megvan minden parfüm amit valaha használtam, és amikor már úgy az utolsó egynegyedénél járok abbahagyom a használatát, hogy majd ha valami indokolt esemény kapcsán kellene, vagy csak nosztalgiázni, legyen:D Kiderült hogy ő is ugyanezt csinálja...
    Egyébként nekem az örök No.1. a Miss Dior Chérie, de amit nagyon megszerettem még az a Marc Jacobs Daisy meg az Oh Lola :))
    A H&M jól hnagzik, megnézem majd:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is szeretem megszagizni a "régi" illatokat, bár ha mindegyik üvegét megtartottam volna úgy 1995 óta :-D akkor szerintem nem lenne férjem, mert azokkal lenne tele a lakás, tekintve, hogy parfüm mániás (is) vagyok :-D..

      Tehát nosztalgiázni a drogériákba járok..persze azért sutyiba van itt nekem is 2 DG, 1 escada meg pár régebbi illat amit csak az emlékek miatt tartok...

      Miss Dior Chérie sokak kedvence, talán én csak azért nem estem bele, mert szinte mindenki használta a környezetemben.

      A H&M-től ne várj sokat, de én bizti ezt fogom a beach-re vinni, egyrészt nem fogom félteni, másrészt meg tipikus :-)

      Törlés
    2. Nekem sosincs szivem elhasználni az utolsó két centit... A Miss Dior nekem úgy történt hogy vettem valamit Douglasban és adtak mintát (bár ne tennék, azóta is elcsábulok sokszor, már néha inkább külön mondom is hogy nem kérek mintát:D... ) és mivel akkor voltam talán kilencedikes, én lehettem az első a környezetemben, és mivel nagyon sokáig azt és csak azt használtam, tudod mások olyan megfontolásból nem vettek, amilyenből te, az akkor az én illatom volt (de szerintem azóta sem nagyon juthat més eszükbe róla, mert gimi utolsó évéig azt használtam:D)... :)

      Ja és H&M; majd ha két hét múlva se leszel rosszul tőle... :D Valamit nagyon tudnak, én is mindig megveszek mindent mert elsőre annyira tetszik, testpermet, testápoló, ajakbalzsam, minden, aztán ne is lássam:D

      Törlés
    3. :-D he-he..igen..jogos az a 2 hét, sokszor van ez így az olcsóságokkal..
      Viszont most rutinos leszek, nem is használom, csak strandra menet..aztán majd társítom hozzá a kellemes napozós/fürdős élményeket:-)

      Törlés
  2. Díjat kaptál tőlem :)
    http://biablogol.blogspot.com/2012/05/ujabb-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. nálunk a Star Nature csak 680, nekem vattacukis van és imádom! :) volt már dinnyés is meg még pár további gyümölcsös illatát is kipróbáltam, mind friss és üde, imádom mindet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. WoWoWoooW! Nem gondoltam, hogy 1000ft alatt van élet :-D
      Nálad a pont!!
      Hát annyiért meg bőven jó! Dinnyésben még nem is láttam, csak a vattacukisat.

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...