2012. 05. 08.

A nagy bőrradír teszt új áldozatai : Avon naturals arcradírok

Az idáig betesztelt radírokról ITT tudtok csemegézni. Ma eljutottam az avonos zsákmány kivesézéséhez is.
Avon Naturals arcradírok

Kiszáradt bőröm és a pattanások után maradt száradások miatt nagy radír fan vagyok, ettől függetlenül persze nem használom heti 1 alkalomnál többször őket...de kevesebbszer sem...

Az Avontól berendeltem ezt a két naturals arcradírt is, az egyik a gránátalmás a másik pedig a barackos verzió.
Mivel akcióban voltak így olcsón jutottam hozzá, úgy voltam, jöhet mindkettő...azért reméltem, hogy nem lesznek egyformák...


De persze tévedtem...
Mivel a promó duma túl egyforma és konkrétumoktól mentes volt, ezért volt egy ilyen megérzésem, de hát gondoltam csak lesz valami különbség...igen..az illat és a szín..de még azok se túlzottan.
Az állag egyező

Ezért én most együtt írnék róluk, mert lényegi különbség valóban nincs köztük.

A radírok sűrű krémes alappal bírnak, nem csöpögnek, talán kicsit túl sűrűnek is mondanám őket, ami a kisebb gond, mert enyhén nedves ujjakkal kiválóan lazítható, és a krém miatt jól csúszik.

Nem vettem észre, hogy szárította volna a bőröm, de hidratálást sem tapasztaltam, hiába a sűrű krém.

A szemcsék mérete és anyaga szintén egyező, olyan mandula őrlemény szerűek, nem karcol, viszont a durvább, nagyobb szemcsék közé sorolom. Én vagy ezt vagy az apró sűrű homoszemcsés radírokat szeretem.

A radírozás hatékonysága szerintem nem túl erős, de normál és probléma mentes bőrre kitűnő választás lehet.
A nagyon száraz bőrt nem fogja tudni kellően felcsiszolni, mert nem túl magas a szemcse sűrűség a krémben.
Jól látszik- a szemcsék is egyeznek
A sűrű alap miatt is előbb utóbb elfogynak a szemcsék a dörzsölés közben, és nem egyenletesen terülnek szét, mint a sűrűbben szemcsézett radíroknál.
Ezt azért nem szeretem, mert úgy érzem, hogy többet kell dolgoznom vele, és nem pont ott van a legtöbb csiszoló szemcse ahol kéne, így nem érzem egyenletesnek a koptatást.

Az illat alapok szintén egyeznek, a barackosnak erősebb barackos-mandulás a beütése a gránát almának pedig szinte ugyan ez, kevesebb barackos felhanggal.
A barackosnak sárgás, a másiknak fehéres a színe.

Teljesen felesleges volt megvenni mindkettőt, így aki nem tud választani annak üzenem, hogy teljesen mindegy melyiket veszi meg, mert szinte semmi különbség köztük.

Személy szerint úgy gondolom, hogy a Sunfleur EME radírja jobban megéri ebben az árfekvésben, mert hatékonyabbnak találom, de ha épp akciózza az Avon ( van hogy 3-400ft-ért is megvehetjük) akkor ez is egy költséghatékony megoldás lehet olyanoknak, akik nem küzdenek túlzott problémákkal...mert ez ahhoz kevés, hogy az igazi felszáradásokat vagy pattanás után maradt megszáradt korpát felszedje.

Összefoglalva:

Radírozás erőssége: közepes, nem erős
Állaga: sűrű krém
Illata: barackos
Szárít: nem vettem észre, hogy jobban szárítana mint egy sima arcmosás
Irritáció: nincs
Használat: heti 1 alkalommal

Ára: akciótól függően 1000ft alatt

7 megjegyzés:

  1. Èrdekes nekem csak ez hasznàlt(barackosat vettem) gyönyörüen letisztitja a vegyes tipusú elég problémás böröm.Az Avon ClearSkin radirral kezdtem(az aztán ég jó csiszatolós!) most már elég a Naturals.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a száraz foltokat nem szedi le-amit más radír esetleg szebben felcsiszol.
      Biztos más termékeket próbáltunk előtte.

      Nem feltétlen az a lényeg , hogy fájjon vagy nagyon dörzsöljön vagy nagy legyen a szemcse, mert pl a Sunfleur sokkal gyengédebb a használat közben és apróbb szemcsékkel bír, nekem mégis szebb lett a végeredmény tőle.

      Azért ehhez hasonlítottam, mert hasonló árfekvés..

      De hát kinek a pap kinek a papné, ezért szép az élet :-D

      Törlés
  2. Szia! Én a L'occitane Provence almás-mandulás bőrradírját használom, nekem bevált, de szeretnék valami újat is kipróbálni.. A Baviphat barackos hámlasztóján gondolkodom, de olyan fura belegondolni a kémiai hámlasztásba.Elmondanád, hogy te milyen különbségeket tapasztaltál a kémiai és a hagyományos hámlasztók között? Esetleg pro és kontra? Nagyon örülnék a segítségednek! Előre is köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A L'occitane radírt pedig én nem próbáltam (még), így nem tudom az milyen:-(, így nehéz lenne bármihez hasonlítanom.

      Figyi ezt most ne úgy képzeld, hogy sav és wooow, hanem csak arra jók, hogy segítenek "megbontani" a kis száradásokat ( ha van).

      Különbségekről írok neked egy postot ahol kivesézem részletesen:-)

      Törlés
    2. Wúú! Tök jó! Nagyon örülök neki:) Valamelyik bejegyzésedben olvastam, hogy szomorkodtál, h kevesen követnek v ilyesmi.. Csak annyit szeretnék mondani, hogy nekem nagyon tetszik amit csinálsz, ritka témákról lehet itt nagyon informatív írásokat találni, úgyhogy teljesen klassz ez a blog, remélem még sokáig fogod írni! :)

      Törlés
    3. Jajj köszönöm a kedves szavakat:-) nagyon jól esik.
      Hát igen, néha nem olyan közvetlen a bejegyzés, de próbálok inkább az infókra menni és nehéz tárgyilagosnak és jópofának is lenni egyszerre :-D

      Jövő hét kedden, 15.-én reggel 10-re ütemezve megy a cikk, remélem minden infóval amit szeretnél, de ha kétség maradna írj rám.
      Előzetesképpen írom, hogy kémiai radírok bizonyos esetekben jobbak, érdemes őket kipróbálni.

      Törlés
  3. Oké, már nagyon várom! Köszönöm a segítséged! :)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...