2012. 05. 28.

Ismét E.L.F. teszt: korrektorok

MUP rendelésemről ITT már olvashattatok, ma a korrektorok tesztje következik.
E.L.F. korrektorok színei

Négy terméket mertem bekockáztatni, személyes színpróba nélkül vaktában, de azt kell mondjam, hogy a színek terén annyira nem lőttem mellé, mint vártam, úgyhogy ez mindenképpen kellemes csalódás volt.

És hogy miket is vettem meg pontosan?


E.L.F. Cover everything
Az essential cover everything concealer -yellow a kerek tégely, ami jó fedő képességet ígér, könnyű textúrával.  Ez a dobozon amúgy "fair" néven fut és szem alá ajánlják.
A könnyű textúra megvalósul, a jó fedő képességet viszont csakis rétegezéssel és építéssel lehet elérni, így én inkább közepes fedő képességgel jellemezném - más termékhez viszonyítva.

Az állaga valóban könnyed krém, nagyon jó érzés bele nyúlni, mert nem kemény, és jól ecsetre vagy az ujjakra tapad. A bőrre is kellemesen helyezhető,  nincs zsíros érzetem tőle.
Jó fedése akkor van, ha nagyobb mennyiséget viszünk fel ( csakis ütögetve, mert ha kenegetem akkor kicsit elmászik).

Elkenve, bőrbe masszírozva sajnos a ráncokba ül, és nem marad meg a bőr felületén, tehát fontos, hogy a bőrRE és ne a bőrBE építsük, és ezt a már említett ütögető mozdulatokkal tudjuk a leginkább megtenni.
Púderezés nélkül ha dörzsölöm, akkor teljesen el tud tűnni, de ha lefixálom (porpúder) akkor sokkal tovább fenn marad.
E.L.F. korrektorok
A termék gyenge pontja az, hogy nem tartós, igazítást igényel és javítást a nap folyamán. Ez persze extrém bőrhibák hiányában nem fog elő jönni.

Úgy gondolom 750 ft-ért ez a termék teljesen megfelel az elvárásoknak, viszont nem kell profi cuccot várni. A CS palettája  fedésében jobb, tartósabb is, viszont keményebb, tömörebb ennél.

Egy átlagos nap próbáját is jól viselte, nem csúszott mászott a száraz(!) bőrömön, de extrém körülmények között és bőrhibákon nem teszteltem. Ideális azoknak akiknek normál a bőrük és súlyos problémával nem küzdenek.
Teljesen szem alá nem kenném, mert úgy vélem az apró ráncokat kiemelné, de 2 ujjnyival a szem alatt használtam - kiemelés céljából az arccsont felső szakaszán, ahol nincsenek mimikai mozdulatok - és teljesen jól működött.
Nálam tehát kiemelő funkciót kapott a termék ( orr mellett, homlok közepén, arccsonton, állon stb), mert elég természetesen mutat a bőrön, illetve kellemes viselni is.

Összefoglalva: Nagyon jó az állaga, krémes mégis laza.
Natúr kinézetet biztosít, nincs maszk hatás.
A fedése közepesnek mondható és nem is extra tartós kategória.
Rétegezni, építeni szükséges a tökéletes látványért.
Kenegetés, maszatolás hatására eltűnik, elmozdul.
A száraz bőrt nem szárítja tovább.
Csakis ütögető mozdulatokkal működik jól, ellenkező esetben a bőr "repedéseibe" ül.
Verhetetlen ár.
Ujjakkal szebben lehet alkalmazni mint ecsettel.
Illatmentes.
E.L.F. korrektorok szín és állag


A tone correcting concealer egy "könnyű állagú krémes korrektor" - bár szerintem pedig egy igen laza és vizes "valami", talán a színezett hidratálókhoz tudom hasonlítani. Természetesen a 400ft-os árához próbálom igazítani az elképzeléseimet vele...ami valljuk be igen csábító.
Én a ligh beige színben rendeltem meg, hogy nehogy rózsaszínes legyen.
A bőrszínemhez igazodik ez a szín, egyáltalán nem rózsaszínes, de nyilván szem köré ez túl sötét, és lehet páran narancsosnak gondoljátok. Nálam ez a narancsos hatás eldolgozás után elmúlik, tekintve, hogy szinte az egész kence eltűnik:-).

E.L.F. Tone Correcting Concealer
Ez egy applikátoros korrektor, nekem állaga és kiszerelése miatt inkább ez való szem alá, viszont a fedése nem az igazi, mondhatni nulla, így csak azoknak ajánlom akik sötét foltokkal vagy karikákkal nem küzdenek, de akarnak magukra kenni valamit...

17 év alatt valószínű meg fog felelni, de 25 év felett már lehet lesznek vele problémáink.
Valóban nem vastag és nem vakolat hatású, de nekem inkább highlighter mint korrektor. Sajnos erre a célra a szín amit választottam túl sötét, így próbálom orrcimpa mellé használni, a kismértékű problémát elkendőzi, de engem nem győzött meg.
Az illata narancsos, ami elsőre fura volt az arcomon, de egyáltalán nem kellemetlen, sőt !
Felrázni használat előtt kötelező, mert hajlamos a kicsapódásra ( valószínű a folyékony bázis miatt).

Használatát tekintve az applikátoros felvitel után nem árt picit "száradni" hagyni, majd ujjakkal szépen eldolgozni (ütögetni, nem kenegetni), mert ha nem várunk vele, vagy kenni kezdjük akkor teljesen letörölhető a korrektor.

Összefoglalva: Lényegében egy üveg Cola ára, így inkább ez mint egy cukros üdítő:-).
Tiniknek kötelező darab ( ha nincs bőrprobléma), ezzel megtanulhatják a megfelelő smink technikákat.
Fedését tekintve nem nevezném korrektornak.
Állaga vizes és könnyű.
Némi száradás után ( fél perc) csakis ujjal és ütögető mozdulatokkal dolgozzunk vele.
Természetes kinézetét a gyenge fedése miatt megőrzi.
Nem túl tartós és nem is ér sokat, azaz pont annyit amennyibe kerül.
Pattanásra, foltokra, hegekre el lehet felejteni, szem alá is 20 éves kor alatt kenném csak.
E.L.F. korrektorok összehasonlítása
Narancs jellegű illat.

És ITT mutatnék is egy videót ahol megnézhetitek, hogy egy kb 10 éves kislány szerint "amazing coverage"  azaz csodálatos lefedettséget biztosít, a borzalmasan hibátlan bőrére :-D. Szóval igen Ő az a korosztály akikről fenn beszéltem..
Itt láthatjátok, hogy az arcon alapozó helyett lehet használni a tökéletes bőrön highlighterként, illetve a ránctalan szem alatti részen sem mutat rosszul (videón).

Az essential zit zapping concealer egy szalicilsav és teafaolaj tartalmú csakis pattanásokra való korrektor. No ez egy kiemelkedő termék végre, nem is értem 750 ft-ért hogy tudják előállítani.

Természetesen összetételénél fogva más bőrhibákra esetleg szem alá nem javasolnám a kenését, kizárólag pattanások eltüntetésére szolgál. Csak helyileg a problémára kenjük, különben megszárítja az egészséges bőrt is.

Nagyon sűrű, matt, magas fedőképességű krém, amit tekerhető toll formába csomagolt a gyártó.
E.L.F Zit Zapping Concealer
Nagyon praktikus. A "light" lett az enyém, ami egy kicsit világos, de úgy tudom sötétebb mint a "fair", ezért választottam ezt. A színválasztékot kicsit kevésnek tartom, tekintve, hogy valóban jó a termék, jó lenne több színből választani.

Kevés is elég belőle, kényelmesen lehet vele pöttyözni, ujjakkal pedig szépen eldolgozható ( ütögetve-mint minden korrektort a patikra amúgy is).
Lehet valakinek nem elég "krémes", valóban olyan mintha púder alapú lenne, de akinek volt már pattanása, az jól tudja, hogy ezekkel az "érdesebb" krémekkel lehet igazán jól eltüntetni egy pattanást.
Szóval ez számomra pozitív!

A szín itt sem lett rózsaszínes, alapozás alá tökéletes, így el tudom tüntetni, hogy ilyen világos.
Nagyon jó pattanás elleni korrektornak tartom, hamar szárad, megmarad a bőr felszínén, és szépen nyugtatja, szárítja a patikat.
Ez számomra igazán jó vétel volt.

E.L.F. Korrektorok elkenve

Összefoglalva: Na a korrektorok közül ez az a termék amit biztosan újra fogok vásárolni!
Tartósság és fedés szempontjából a legjobbak közé sorolnám.
Csakis pattanásokra való, máshol szárítana és nem lenne természetes.
Tetszik a kiszerelése, jól adagolható.
Kevés is elég, de tetszés szerint rétegezhető.
Szintén ütögető mozdulatokkal, ujjal a legjobb eldolgozni, miután a patira helyeztük a tollból.
A színválaszték gyatrasága az egyetlen negatívum, túl világosak a színek, így én alapozó alá használom.
Teafaolaj illat.

E.L.F. All over cover stick
Az all over cover stick a stift kiszerelése miatt fogott meg, és szintén 400ft-os termék.
Ne lepődjetek meg, nagyon pici, kicsit hosszabb mint 1 cm ha kicsavarjuk maximumra.
Sűrű camuflage-ként hirdetik a terméket amit én egy kicsit túlzásnak tartok.
Illata a Tone korrektorral egyező narancs, állaga kicsit vizesebb tapintású mint a fenn említett Cover everything-é, illetve én lazábbnak is érzem.

"Rosy beige" színben rendeltem ez van a dobozon is, viszont valójában pedig "ivory" néven fut a termék alján lévő matrica szerint..akkor most hogy van ez?
A valódi színekről ITT és ITT találtam élethű képeket, köszönjük lányok!

A termék egy közepes fedésű korrektor, inkább elszíneződésekre ajánlom mint pattanásokra, mert azokról lecsúszik. Szem alá számomra sok, mint minden ilyen préselt termék, de ez nézőpont kérdése.
A legjobban alkalmazható formula szerintem, méghozzá azért, mert alapozónak is elmegy, kicsi és könnyen a  táskába dobható, nem folyik, frissíteni a sminkünket tökéletes.
Stiftes kiszerelése miatt könnyen lehet vele dolgozni, akár direktbe is az arcra húzható ( alapozóként ) amit aztán szépen el lehet kenegetni. Természetesen ezt akkor tudom elképzelni ha nem viselünk súlyos bőrhibákat és nem túl száraz a bőrünk.
E.L.F. korrektorok más fényben


Én alapozó fölé használom olyan helyekre ahol nincs kifejezett bőrhiba, mégis szeretnék nagyobb fedést, és ezzel a stifttel akár nagyobb területen is szépen tudok dolgozni mert természetes marad.
Számomra korrektorként nem üzemel, mert erre a célzott pöttyözgetésre jobb a Cover everything ( sűrűbb szerintem ), vagy a pattanásokra a Zit zaping, illetve a fenn megemlített CS paletta.
Szem köré pedig csakis az YSL touche eclait -ot tudom elképzelni, mivel akármit 30 fölött oda nem kennék illetve ez a legtermészetesebb és nincsenek problémáim a szemem körül ami vastag fedést igényelne.


Összefoglalva: Egy kis univerzális stift ami mindenképpen megéri az árát.
Több célú felhasználásra, viszont kicsi bőrhibákra ajánlom.
Alapozónak közepesen erős, korrektornak közepesen gyenge fedésű a számomra.
Normál bőrön mutat a legjobban, a száraz bőrbe hajlamos beülni, zsíros bőrön nem teszteltem.
Narancs illattal.
Természetes kinézetet biztosít megfelelő kezelésnél.
Felhelyezés után kenegetéssel ez is el tud tűnni, így inkább paskolgatást javaslok.
Nagyobb területen is jól működik.
Szintén nem a legtartósabb.

A képeken a színek jól láthatóak, illetve remélem az állag és a fedés is jól kijön.
Rangsorolásban a legjobb fedés szerint:
Zit Zapping ( csak pattanásra )
Cover everything
All over cover stick
Tone correcting

Összefoglalva: Ilyen olcsó árfekvésben is meglepően jól teljesített a Zit zapping ( személyes kedvenc) a Cover everything és az All over cover stick ( a sokrétű felhasználhatósága miatt).
A Tone correcting számomra használhatatlan, egyrészt a választott sötét árnyalat miatt highlighterként nem jó, és szerintem csak erre lenne megfelelő, illetve ha csak ilyen enyhe fedést akarok, akkor inkább púderezek és kész. Ha majd nagyon unatkozom lehet, hogy meg fogom venni világosabb színben is, hogy kipróbáljam ( elveimmel ellentétben) szem alá, és highlighternek.
A zit zapping-on kívül egyik korrektor sem nevezhető extra tartósnak, kicsit könnyen eltűnnek és elmozdulnak.
Szemhéj alapozásra azért nem tesztelek, mert számomra előkészületek nélküli szemhéjon sincs változás (tehát nem ülnek be a ráncokba a cumók és nem is mozdulnak el a sminkek), így nem lennék hiteles alany.
Ettől függetlenül kezdőknek, alacsony elvárásokkal bíróknak, fiataloknak vagy hibátlan bőrűeknek nagyon kitűnő és pénztárca kímélő termékcsalád.







10 megjegyzés:

  1. :DDD A kislányos videón hangosan felröhögtem ( a saját nyelvén nem sikerült a videó alá helyesen leírnia a "definitely" szót egyébként)

    Mint mikor a 18-20 éves vékony lányok mondják, mi a helyes étrend.. Majd megtudják 3-5 év múlva, amikor már nekik is meglátszik minden szelet pizza a bőrükön, az alakjukon.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a szöveget, leírást én nem is figyeltem:-)...

      Hát azt be kell valljam, kétszer is megnéztem, de előtte vagy 5-ször rákattintottam lejátszás nélkül, hogy ezt nem hiszem el:-)..és százszor átgondoltam, hogy belinkeljem-e...

      Aranyos amúgy, meg minden, legalább láthatjuk, hogy a tiniknek milyen szupi :-)

      Törlés
  2. Vmi gáz volt,nem tudom,hogy amit írtam az előbb, az megjelenik-e nálad....
    Megnéztem a videot én is, mert kíváncsi lettem :) A kiscsaj egy másik videoja alatt írta,hogy akkor 14 éves volt,amikor készítették azt. Tökkkkkéletes tesztalany volt már akkor is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megjelent, csak moderálom:-)
      Wooow..akkor milyen jól tartja magát :-)..11-nél többnek nem mondtam volna!
      Ebből később sokat profitálhat :-)

      Törlés
  3. Nagyon jól összefoglaltad, szuper kis bejegyzés. Egyébként hasonlókat ír a MUP is a termékekről. Mostmár én is ki fogom a Zip terméket próbálni, mert már sok jót hallottam róla és a barátnőm is ezt használja és maximálisan elégedett vele.

    VálaszTörlés
  4. A zöld színű korrektorokról mi a véleményetek? Piros pattanásokra elvileg jó, de én félek kipróbálni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, használtam régen én is a piros foltokra, de inkább egy jól fedő bőr azonos színű korrektorra esküdnék.

      Törlés
    2. Köszönöm! Akkor már repül is a kosaramba egy light Zip.

      Törlés
    3. Ha világos a bőröd szerintem jobban jársz vele.Én most vettem újra medium színben, de valahogy sokkal folyékonyabb mint a light-om, és ez miatt nem is fed olyan jól :-(..nem tudom remélem besűrűsödik később..

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...