2012. 05. 23.

E.L.F napok: Studio cream eyeliner - másként

Eyeliner ide, eyeliner oda, én ezt nem eyeliner-nek vettem :-).
E.L.F. Studio cream eyeliner - Coffee

Célom az volt, hogy találjak egy olyan krémes terméket amit önmagában színezőként illetve alapként is használhatok a teljes szemhéjamra, amivel akár természetes "nincs is rajtam semmi" hatást tudok elérni, és viszonylag tartós tud lenni.

Igényeim magasak voltak az alacsony árhoz képest, hisz a MUP oldalán 1100ft-ért vesztegetik, de hát láttunk már csodát olcsón is, miért ne lehetne ez is egy "wooow" termék?
További infót a rendelésemről ITT találhattok.


Szín szerint a "coffee" lett a szerelem, hisz ez nem csillámos, és remélhetőleg nem is túl világos színt takar.
A sima szemhéj alapozókkal sokszor az a problémám, hogy túl világos vagy naturális színek, csillognak, vagy túl ragacsosak és krémesek, hogy jól tapadjanak bele a por alapú szemfestékek.

Vágyaim teljesültek, és extraként annak is örültem, hogy nem vörösbe hanem inkább szürkés barnába hajlik az árnyalat.
"Maszatolásnak ellenáll"
A tégelybe- főleg így fotózva világosabbnak tűnik a valódi színétől, de a kezemre húzva láthatjátok az élethűbb árnyalatát.
A doboz oldala egy kis ecsetet is rejtett, amit majdnem kidobtam a dobozzal, úgyhogy nem árt figyelni. Az ecsettel amúgy semmi baj, de én jobban szeretem a hosszabb szárral ellátott fajtákat. Ezt viszont lehet vinni bárhova, bármikor (már ha javítani kéne), mert nagyon apró.

A tégely igényes kivitelezésű, nekem bejön. A krém az essence zselés tushoz képest keményebb, valóban krém szerű és nem zselé, azaz nem merül el benne az ecset. Ettől függetlenül kényelmesen és megfelelően az ecsetre tapad az anyag, nem kell kapirgálni vele.

E.L.F. cream eyeliner -coffee 1.réteg

A kezemen jól látható, hogy a fedése, a pigmentáció nem tökéletes, és a bőrszín kitűnik alulról.
Próbáltam erősíteni rajta, de a második képen látszik, hogy akkor pedig nem egyenletes, azaz olyan mintha megcsúszna az első rétegen a második.
Úgy hallottam ez a probléma ennél a tusnál csak 1-2 színnél áll fenn, tehát nem általános jelenség.
E.L.F. eyeliner-coffee 2.réteg

Szerencsére én nem tusvonal húzására vettem, így a remény bennem élt, hogy milyen lesz nagy felületen...kellemes meglepetés következik...

Hihetetlen, de nagy felületen jobban szuperál, valahogy egyenletesebben lehet felvinni az anyagot, és jobban el lehet dolgozni.
E.L.F. Cream eyeliner coffee

Picit azért csíkoz, de nem vészes, és nem szárad olyan hamar, hogy ne lehessen szépen eldolgozni, vagy további anyagot pakolni rá.
Nekem pont ez kellett, hogy így tudjak vele dolgozni, és kb pont ilyen fedést szerettem volna látni.
Teljes mértékben eldolgozva

A maximális eldolgozhatóságot a képen láthatjátok, mindez egy elkenődés próbával is felér...bírja a kisöreg..

Teszteltem szemhéjpúder alá, aholis szép mélységet adott a festéknek, illetve kevesebb por is elég volt árnyalni, de mivel nekem alapból is tartós minden szemfesték, nem tudok arról nyilatkozni, hogy ezzel ezerszer tovább maradt fönn a cucc.

Használtam szemhéjpúder helyett is, és szépen eldolgozva teljesen természetes és "pormentes" hatást lehet vele elérni ( bár világos bőrnél talán túl sötét lehet). Ha több anyagot használtam akkor pedig erősebb drámai hatást is szépen lehetett vele készíteni por nélkül is.
Önmagában sem zsírosodott be, nem ült bele így se a ráncokba, de szintén nem jellemző ez nálam. Ami biztos, hogy nap végén is ugyan annyira volt a helyén és színben is annyira volt erős mint amikor felraktam, így tartósnak bizonyult.

Összefoglalva: Tusnak nálam felejtős lenne, mert a pigmentáltsága vékony vonalnál gyenge, többszöri áthúzásnál pedig nem egyenletes, csíkoz.
Szemhéj alapozásához, árnyékolásához nálam a csúcs termékekkel egy szinten teljesített, bár sosincs zsírosodási, vagy maszatolódási problémám, max az szokott elő fordulni, hogy "eltűnik" a szín és a festék a  semmibe, vagy nem lehet szépen eldolgozni, de ezzel nem volt ilyen gondom. Tartós ahogy ígérik.
Nagyon jól eldolgozható nagyobb felületen is, egy kis odafigyeléssel és megfelelő felhelyezés technikával teljesen foltmentes.
Én nagyon örülök neki, úgy érzem jól döntöttem, és a tus miatt ígért tartósság igen előnyös ilyen felhasználásnál is.
Az E.L.F. eyeliner lapos egyenes ecsettel használom a szemhéj árnyékolásához (nem tus vonalhoz), de a képeken a saját ecsetével teszteltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...