2012. 04. 26.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj IV.

Szokásomhoz híven ismét itt két termék, igyekszem párosával összeszedni őket :-).
Nem minden arany ami fénylik..

Sorozatom előző részeit az oldalsó menüben vagy ITT találhatjátok.

A két termék egyvalamiben hasonlít, abban, hogy 100% pénzkidobás volt, és abban, hogy nem minden arany ami fénylik:-)


Esőként a Fruttini: Pineapple Prosecco body sorbet -et mutatnám be..már a neve is sok.."ananászos pezsgős test jégkása" hmmm, ettől függetlenül hónapokig nézegettem, nagyon szerettem volna! Érdekes hogy 1-2 termékre sajnálom a pénzt, mást meg lehet drágábban szó nélkül megveszek..miért van ez? Hallgatni kell a megérzésekre?
Hát én (ismét) nem hallgattam...
Íme a "csodakrém"..mire jó?
Egy őrült nap...: termékhez rohan, kosárba rak, fizet, hazavisz, otthon nézeget..

Az első csalódás az illata volt. Imádom az ananász illatokat, gondoltam a pezsgő csak feldobja, de egy kommersz semmilyen illat fogadott..nagyon kellett koncentrálnom, és csak nyomokban véltem felfedezni egy éretlen pucolatlan "magyar" ananász szagát rajta..
Szóval ezt csak kikutyulták és aztán próbáltak neki valami megfoghatatlan kacifántos illat nevet adni..vicc.. Komolyan nem tudom megmondani milyen szaga van..semmilyen..olyan éretlen gyümölcs, éretlen fehér szőlő..nem tudom..

Ezt a butítást olvassátok...
Na jó, hát akkor kenjük fel...hátha...b*sszus ez feszül..mint egy sztreccs ruha a bőrömön..király..
A zselének a lehető legrosszabb tulajdonsága ami létezik, felkenés és száradás után filmréteg a bőrön ami olyannyira feszül, hogy azt várom mikor repedek szét..a bőröm száraz és kényelmetlen..

A csillámok szerencsére nem szúrnak, de nem is olyan élénkek.... mondhatni diszkrét, ami talán az egyetlen előnye a terméknek..de ha még nem is csillogok mint salamon töke, akkor meg mire jó ez az egész?
A bőröm húzódik, a fényem semmi extra, illata 2 perc múlva nulla ( de előtte is felejthető volt).
Jaaaaaaaaa és annyira viszont nem olcsó...durva..
Befotóztam a tégely oldalát, mert nem volt kedvem ezt a sok badarságot begépelni, de annyit jeleznék, hogy talán csak a "lágy ragyogás" ami igaz..
Lapozzunk...

Avon Anew Ultimate 7 day ampullák: Tök jól néz ki..ezzel azt hiszem össze is foglaltam.
Az aranyra ráugrunk..jól tudják:-)

Egy hétig kell reggel este ezt a krémet-szérumot felkenni...felkentem..túl vagyunk rajta.
Semmi nem történt...szóval igazából nélküle is ment volna a medrében az életem..még emlékeket sem hagyott..
Nem mintha csodát vártam volna, na de mondom hátha..egy kis extra hidratáltság, folt halványodás, vagy valami optikai tévedés..de nulla.

Talán csak annyi, hogy napközben kicsit olajosnak(!!) éreztem a fejem tőle... pedig száraz a bőröm..és úgy vettem észre pár nap után comedo képző.

Illata kellemes, állaga sárgás nem áttetsző fluid, az ampullák műanyagok, aminek a teteje lecsavarozható.
Amúgy jópofa....DE..

Szinte gondba vagyok, hogy mit írjak róla..használtam én már 2 forintos maszkot ami látványos volt, szóval nem minden pénz kérdése, csak raktak bele valamit ami más mint egy sima krémezés...

Jelentem: NEM.. a termék semmivel nem tud/ nyújt többet mint egy sima krémezés..

Igazából a csomagolás ami extra, meg jól hangzik, hogy 7 nap és csodás leszel...lehet...annak aki 30 elmúlt és még nem használt életében krémet, lehet történik valami..de az légyszi írja le, hogy miiii?

Egyszóval: ez is csak pénzkidobás volt!


12 megjegyzés:

  1. Nem igazán tudok a termékekhez hozzászólni, egyiket sem ismerem, de az ananász illatot én is imádom, és testradírt használok ananászosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez minden de nem ananász illat:-(
      Milyen ananászos radírod van?

      Törlés
  2. nekem a fruttini-ből ugyan ez a testápoló van meg csak a Lime-mentás. különös mert én nem tapasztaltam feszülő , húzó érzést. hm.. lehet hogy az ez az ananászos ilyen?
    Nekem puha lesz tőle a bőröm és, ha este bekenem vele, akkor még reggel érzem az illatát,. Nagyon imádom, főleg nyáron, mert egy kicsit mentolos, szóval nyáron jót tesz a hűsítő hatása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ennek az illata tényleg elillan, és ez a gumis-zselés "krém" valahogy húzódik száradás után, és egyáltalán nem kényelmes nekem:-(
      Nyáron esetleg..ha szétizzadnám magam lehet, hogy nem feszülne, de a száraz bőrömnek ez nem igazán tesz jót :-(

      Lehet a lime-mentásnak más az össze tétele, és ugye egyformák sem vagyunk, lehet zsírosabb a bőröd mint nekem és nem kellemetlen hanem frissítő, de akkor viszont ráírhatnák, hogy normál/zsíros bőrre vagy valami..

      Mindenesetre leírás alapján amit nyújtott az botrány volt, így ezt vettem figyelembe.

      Most nézem, hogy az alkohol tartalma igen magas, valószínű ez miatt inkább a szárító és nem az ápoló hatása mutatkozott meg nálam.

      De örülök a véleményednek, hisz így teljes a dolog :-)

      Törlés
  3. Érdekes,de az én ,,érett,,böröm,ami ràadàsul zsirosba hajló,az ampullakúra utàn làtvànyosan javult.2x ,,kúràztam,, vele,és most nagyon elègedett vagyok.Egyébként az UJ Ultimate krém is nagyszerü.Hàt ......ugy làtszik,nem vagyunk egyformàk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nem volt elég "érett" hozzá a bőröm, vagy lehet jobb krémekhez szoktattam, de nálam se negatív se pozitív változás nem történt lényegében..

      Leírnád miben javult látványosan tőle a bőröd? Hogy megvédjük a terméket..nem akarok félre vezetni senkit, így örömmel veszem a másfajta véleményeket is.

      Számomra sajnos nem nyújtott többet mint egy sima krémezés.

      Törlés
  4. Ez fuurcsa, nekem is van ilyen testápolóm, csak epres, és ez a kedvenc nyári testápolóm. Nekem is nagyon száraz bőröm van, nyáron is, akármennyit iszom :|

    Télen a zsírosabb krémeket szeretem jobban, nyárra viszont ezt, mert csillog, iiisteni illata van, és (ahogy fentebb is írták) sokáig tart, például ha este kenem be a lábam, a takaróm is epres lesz-hiába szívta be a bőröm.
    Nagyon hamar puha lesz a bőröm, bejött nagyon :)

    Nem lehet, hogy valami régi darabot vittél haza, vagy amit sokan bontogattak az üzletben? :S Mindenesetre kár érte, szerintem jó kis krém :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az alkohol az alkohol..nekem nem testápolóba való:-) Főként nem a felsorolás második helyén, tehát ilyen nagy koncentrációban:-(..úgyhogy meg is van a baj forrása (nálam).

      Örülök, h mindenkinek jó, csak nekem nem :-D, de nekem tényleg rettenet..
      A termék le volt fóliázva, így bontatlanul vittem haza.

      Nyáron szétizzadós időszakban valószínű jobban működne nálam is:-)

      Ez sajnos nem az epres, itt az illat lófütty:-(..de a csillogását én is szeretem.
      Testápoló fölé majd eldurrantom nyáron, de a sikertelenség oka, és hogy ide került az az, hogy számomra nem azt nyújtotta mint amit a leírásban olvastam:-(

      Egyébként örülök, hogy Te is kedveled, mert ez némi reménnyel tölt el..lehet más illatokban érdemes megvenni.

      Törlés
  5. nem hiszem el!Nekem is ilyen ananászos csillámom van. Talán még tavaly vettem és mindig arrébb pakolom, az ára miatt nincs szívem kidobni, de igazad van: borzalmas!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D..mondanom sem kell, ezen a nyáron sem kenegettem el..szívemből szóltál, én is csak tologatom..

      Törlés
  6. Pont most olvasom ezt, amikor az imént hajítottam ki az emlegetett ananászos kencét a kukába...
    Hirtelen felindulásból vettem meg tán egy éve, nem tetszett igazán, de próbáltam elhasználni. Nohát, napi használattól kipattogzott tőle a bőröm mindenhol, testápolótól ilyet még az életben nem láttam, inkább ártott, mint használt!
    Ja és szárít is, gondolom az alkoholtartalma miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhhh..ugyan ebben a cipőben járok vele..botrány

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...