2012. 04. 02.

A sötét oldal = mit neeeee..vásárolj III.

Két termék amit nem vennék meg újra..
Sleek tévedések

A blogok hatására én is ráugrottam mindenre,...de minden arany ami fénylik..ismét megtanultam. Persze aki nem mer az nem is nyer illetve próba szerencse..és egyéb közhelyek, de hát ezeknél sajnos nem jártam sikerrel.. :-(

Két Make Up Plaza-s rendelés, ami persze nem őket minősít, hisz a webshop és a szállítás minden igényt kielégít ...de a Sleek...én nyúltam bele két tévedésbe, vagy nagyok az igényeim?


A Sleek New Skin Revive alapozóból a Light/Medium színű teszter csomagot rendeltem, ami nálam alul teljesített. A színek szépek, fedés közepes, építeni nem lehet és csúszik mászik, pár óra alatt púderezéssel is fénylik és kellemetlen érzetet kelt a száraz bőrömön is.
Sleek-New skin revive Medium csomag
A tisztesség kedvéért elmondom, hogy szinte láthatatlan, és ha tökéletes lenne a bőröm biztos szeretném ( de akkor nem használnék alapozót..nem? ).
Akit bővebben érdekel az eszem futtatásom annak ITT a teljes anyag a szín tesztekkel.

Az alapozókhoz még annyi, hogy természetesen mindenkinek más az igénye és a bőre, így tényleg ki kell kísérletezni kinek mi a legjobb, és mi az amit magán a legjobban szeret.

Sleek-Brow kit
A másik csalódás a szintén Sleek Brow Kit szemöldök készlete. Ebből a "dark" színt rendeltem..és sokáig húztam, hogy írjak róla..miért? Mert nem hittem el...

Próbáltam csalni és becsapni magam, hogy " jóó ez"..de nem sikerült..
A termék megbukott. Hiába szép a szín, praktikus a kiszerelés, az ecsetek hibátlanok, ha a smink egy mozdulattal elkenhető...
Nekem számít a tartósság, nekem nincs olyan dús szemöldököm, hogy a zselétől vagy a hamutól is olyan lenne mintha a Vouge címlapjáról ugrottam volna le..igen..van mit rajzolgatni, pótolni.. no és csodás, ha ez a munka egy óvatlan mozdulat után az ujjaimon vagy a körmöm alatt csoportosul..
Minden oké lenne vele..de alap(!), hogy egy szemöldök festék tartós legyen, és ezt a szél is lefújja.. Bizonyítékokat ITT találsz.

8 megjegyzés:

  1. Hmm.... Engem ezek mondjuk sosem vonzottak, call me crazy de szemöldökre én egy Catrice Monot használok, tulajdonképpen az egyetlen szín amitől nem lesz kicsit sem vöröses a végeredmény (komolyan, mint a barna hajfestékek:D) ami nagyon kiütközne most hogy végre újra természetes hamvas barna hajam van... :) De amúgy szerinem mellényúltál, mert a Sleekről nagyon jókat írnak, nekem az Oh So Special van meg, amit még ki sem bontottam, ez az áprilisi challange:D meg a Rose Gold pirosító, amit imááádok, annyira szép üde lesz tőle az arcom :]

    VálaszTörlés
  2. Az alapozó és a szemöldök amúgy is érzékeny pont minden gyártónál, ha valami nem oké, akkor azokon hamar kijön:-(
    A szemöldök, hogy 1 mozdulattal kenhető, elég nyilván való, és nem szubjektív vélemény, de persze a alapozó más típusú bőrön lehet teljesen oké.

    Én is csak jókat hallottam a sleek márkáról, ezért is vettem meg, de ezek brutál gázok (nekem)..lehet nagyon a MAC-re szoktam, vagy nem tudom..

    Meg hát nem vagyunk egyformák, ami nekem "ízlik" lehet másnak nem..:-)

    Várom a bejegyzésed, én is biztos fogok még mást is próbálni a márkától...nem adom fel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem meg a MAC van mostmár feketelistán végleg:D Ennyiért szerintem a make up for ever sokkal jobb. vagy a smashbox. vagy a nars:D

      Törlés
    2. Ja hát igen a korrektorokra is gondoltam az alapozók alatt..mármint mint könnyen félre nyúlható termék.
      Igen olvastam a Mac-es válaszod..
      Szerencsére a BB-k óta nem igazán használok korrektort, inkább azt építem a kényes pontokon, illetve a CS palettája sem annyira rossz..

      Törlés
  3. Nekem is jó tapasztalatom van a Sleek-el (eddig?). 3 palettám van tőlük: Bad Girl, Sunset, Au Naturel. Az első 2-t nagyon szeretem, a 3. egy picit csalódás, de még dolgozok az ügyön. Remélem nekem beválik az alapozó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet csak ez a két termék a f*s, de mindkettőt megvettem :-D

      Törlés
  4. Nekem bejött a Sleek szilikonos alapozója, de lehet azért, mert viszonylag szép a bőröm. Nekem sokkal jobbak ezek a típusúak, mint a BB-k. Valahogy azok engem maszkosítottak, dehát kinek mi. Még jó, hogy van a Sleek-nek mintája :-) így ki lehet próbálni.

    A szemöldök készletből én ELF-et használok, még tavaly vettem és meg vagyok vele elégedve. A Sleek-et még nem próbáltam, de olvastam róla ezt is azt is. Szerintem ez azért eléggé bőrfüggő is, mert egy zsíros bőrről jobban lejön. De egy szép, ápolt bőrön azért mindig minden más és jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szép bőrre nekem is minden jó lenne, hisz nektek egy szinezett hidratáló is látványos:-).
      A sleek szemöldök nekem a száraz bőrömről és a barátnőm zsíros bőréről is kb 1 húzásra kenődött el..Rajtam az iszonyat száraz bőröm miatt minden 100szor tartósabb, így nekem ez leszerepelt..vagy csak jobb termékekhez szoktam..nem tudom:-/

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...