2012. 04. 17.

Mit szereztem be a Glamour napokon..

Mivel ez egy beauty blog ezért a szépségápolási cumókat mutatom meg..
Glamour napi zsákmány

Na mi a kakukk tojás a képen?? :-D

Természetesen a Müllerbe sikerült ezeket a kosárba pakolni ahol 20 % kedvezményt ért a kupon.
A fülbevaló valóban nem onnan van, de olyan szép, hogy muszáj volt a képre fektetnem..:-)..nagyon tetszik..


És akkor mik is ezek? (a fenti kép szerint balról jobbra)

A zsákmány
- Star Nature rágógumi illatú EDT..no comment :-) nem bírtam otthagyni 1000ft-ért :-)
- MaKeUp factory spirál kefe : ezt a nyári szokásos szempilla hosszabbításomhoz vettem kifésülő kefének
- NYX eyeshadow base : ezt még nem próbáltam, amúgy tejfehér színe van.
- Essence gel eyeliner : ilyenem már volt, de nekem bevált, így újra vettem
- Essence Vampire Love Lipstain: amiről már ITT írtam, és találtam két elfekvőt..hurráááá
- Essence Vampire Love Blush Gelee: ez a Lipstain-hoz hasonló pumpás pirosító zselé, szintén maradék volt
- Essence Urban Messages Lipstick: kifutott termék, nagyon szép élénk színnel, puha és enyhe fedéssel.
- Essence Runway Highlighter: egy ecsetes csillámos higlighter, én szemhéjra gondoltam használni, és a leírás is így javasolja
- Essence Long Lasting eye pencil: szép világos színbe vízvonalra, alsó pilla tőhöz vagy a szemem sarkához
- Essence 100% splash-proof eyeliner pen: (remélhetőleg valóban)vízálló fekete tus
- Essence ferde tus ecset: már volt, és elég jónak tartom, így jöhet még egy váltásnak
- Essence kerek satírozó ecset: kipróbálni
- Catrice kétvégű ecset ( ugyan az egyben mint a két Essence ecset), össze hasonlítani..
- Carmex : mert szeretem, és a Blistex mellett felváltva használom ( alkalmanként persze)

+
- Iam tollas színes fülbevaló

Túlnyomó részt tehát Essence termékek jöttek velem haza, van ami duplán is.
A teszteket és tapasztalatokat hamarosan megosztom veletek.


2 megjegyzés:

  1. húha. jó sok mindent :) sajnos én nem bírok ilyen glamour napokat "tartani", mert elég messze lakom Pesttől.. :/

    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen:-(....bár ne bánd..csak egy felesleges pénzköltési alkalom, az ember úgy érzi milyen jól járt, aztán különben meg a felét meg se venné :-D

      Törlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...