2012. 04. 01.

Mire jó a "noni" ?

Ugye ti is hallottátok már az unásig ismételt reklámot a noni juice-ról? Jujjj..hát most nem az jön :-)..
Hawaii Noni

A Herbaházi zsákmányban ITT nem említettem meg teljes körűen az egészségem és közérzetem javítására vásárolt belsőleg felhasználható szereket, csak a külsőségekre tértem ki. Gondoltam ezzel nem fárasztanék senkit..aztán mégis meggondoltam magam...igenis..hátha valaki pont ezt keresi..


A noni egy gyümölcs ami immun erősítő és energia növelő anti oxidáns.
Növeli a vitalitást, gyulladás csökkentő és egészségesebb lesz a bőr és a haj.

Sokan vitatják, hogy bár a noni gyümölcsre ez mind igaz, vajon feldolgozva megőrzi-e ezt a tulajdonságát...nos erről fogalmam sincs, és most sem fog kiderülni..illetve ahány kísérlet és tudós, mind más-más vélemény..
A tuti a nyers lenne, és a feldolgozatlan áru, de ez nem mindig megoldható, illetve ha hatóanyagot vagy összetevőt vonnak ki specifikusan akkor az is más tészta, szóval ez elég bonyolult ahhoz, hogy most itt belemenjünk.

Én egy 10-es ivóampullába ruháztam be, és így 10 nap után írnám le a tapasztaltakat. Ára 1000 ft környékére tehető.
Yeekong Herb - Hawaii Noni

Szeretem ezeket az ampullákat a kezelésük miatt, olyan szertartás szerű az egész, illetve csak egy korty és kész. Nem szeretem a tablettákat, mert mindig aggaszt a lebomlásuk, ez valami pszichés dolog nálam.

Az ampullához adnak szívószálakat és egy "lyukasztót" amivel könnyebb átszúrni az alumínium + gumi fedőt.
Az ízétől kicsit féltem, de nagyon fincsi ( nekem ízlik), édeskés és nem ráz ki tőle a hideg, mint az ilyen ginseng ampulláktól. Brrrrrrr...

Noni ivóampulla
A 10 napos használat alatt, reggel éhgyomorra fogyasztva azt vettem észre, hogy érezhetően éberebb vagyok, és kevesebbet alszom, azaz magamtól jóval korábban felkelek mint előtte.
Más vitamint nem szedek, illetve befolyásoló tényező sincs ami ezt indokolná.
Természetesen ez idő alatt a bőröm-hajam nem változott, és az agyam sem jár jobban, emésztésem sem lett gyorsabb.
Az egyetlen amit tapasztaltam az a kevesebb alvás, azaz az energia szint növelő hatása. Persze nem extrém mértékben, de átlagosan 1 órával alszom kevesebbet pár nap használat után.

Az elején nem hittem, hogy ettől lehet, de 8-9 nap után már gyanús lett, mivel minden mást kizártam.

Ti szedtek valamilyen vitamint vagy táplálék kiegészítőt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...