2012. 04. 19.

Makeuplight nyereményem : Smashbox szemhéj púder

Egy kedves bloggerina rengeteg játékot indít, én is pályáztam egyre, amit meg is nyertem:-)
Smashbox - eye shadow trio

Itt is szeretném megköszönni Marianak, hogy ilyen nagyvonalú volt.
Az ajándék nagyon hamar megérkezett, pedig külföldről küldte.
Oldalát ITT találhatjátok, érdemes követni!


Az amerikai márkáról ITT tudtok informálódni magyarul.
Itthon nem lehet kapni sajnos, a gyártó weboldala viszont ITT érhető el.
Smashbox eye shadow trio

Előzetes elmondás és leírás szerint tartós, erősen pigmentált, bársonyos formula.
Nagyon praktikusnak találom, hogy ilyen kis helyen 3 egymáshoz illő szín található, az ecset is kényelmesen belefér amikor "tunkolom", tehát annyira nem kicsik a színek.

Smashbox- eye shadow- glow on
A csomagolása igényes puha gumi tapintású műanyag, csavaros tetejű, masszív hatású.

Én a "glow on" árnyalatot kaptam, ami ragyogást jelent, így a színek ennek megfelelően enyhén csillogó, gyöngyházas karakterűek.
Smashbox - glow on színei
Ettől függetlenül elég természetesek, nem olyan vadul fénylőek a szemen, pont a nekem való színek, így nagyon örültem neki, hogy tudom használni. Nappalra is ideális, sőt inkább akkor használom.

A festék nagyon kellemesen puha és krémes, nem pereg, jól tapad.
Egy-két rétegben már tökéletesen fed. Nem mozdul a helyéről, nem ül be a ráncokba, bár nekem amúgy sem jellemző ez.

Smashbox más szögből
A legjobban a világos szín pigmentált, és ezt a legkönnyebb teljes fedésig felvinni, szinte egy felvitellel, optikailag ez tűnik a legerősebbnek.

A középső bordós barna pedig a kedvenc színem, ezt az árnyalatot nagyon szeretem, szinte mindenkinek kiemeli a szeme színét, viszont valahogy ez fog a legkevésbé, többször át kell erősítenem.

A sötét barna nekem nem elég sötét, bár kitűnően illik ebbe a trióba, pigmentáltsága a bordóshoz hasonló, bár kicsit határozottabb annál.

Összességében: nagyon szeretem, egyrészt, mert rövid utazáshoz kitűnő cipelni, 3 az 1-ben, és otthon is egyszerű, hogy csak egy dolgot kell elővenni a fiókból.
Másrészt kitűnő minőség, így nem véletlenül vannak oda érte a tengeren túl.
Jól tapad, kellően pigmentált, tartós szemhéjpúder.
Hátránya hogy itthon nem kapható, és nem az olcsó hanem a közép kategóriába sorolható.

És még egyszer köszönöm:-), nagyon örülök neki, és ki lesz használva!

2 megjegyzés:

  1. Bécsben kapható, ha arra jár valaki és szeretné megnézni a Smashbox termékeket a sétáló utcán van egy nagy többszintes épület, aminek az aljában drogéria rész van. Nem jut eszembe az épület neve sajnos.(talán Gerngross, de lehet ez azért ugrott be mert ott van MAC)

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...