2012. 04. 30.

H&M coconut pineapple body butter - woooooow...

A H&M felé járva azonnal kiszúrtam ezt a kis aranyost, mert egyből a Baviphat termékek ugrottak be.
H&M body butter

Természetesen "kell" kategóriás lett, mert nagyon megtetszett.

Ez egy kókuszos, ananászos testvaj, nagyon ötletes, bár nem utazó barát csomagolásban...

 100ml- amúgy nem sok, ennyit tartalmaz, ehhez 1290 ft, amennyit csakis a csomagolása miatt ér meg...ezt bevallom.

H&M testvaj kibontva

Le volt fóliázva, így csak nagyon gyengén lehetett érezni az illatát amikor lecsavartam a tetejét...de azért valami kis illat foszlány kicsúszott alóla :-)

Közepesen sűrű krém


Két fajta színben láttam, ebben a sárgában ami kókusz - ananász keverék, illetve volt még azonos formájú csomagolásban de rózsaszínben ami kókusz - guava (ha jól emlékszem).
A másik talán egy kicsit édeskésebb volt, de mindkettőnek azonos volt az alap illata, így nem lett volna értelme mind a kettőt megvenni.

Végül az ananászos mellett döntöttem.
Itthon alig vártam, hogy kibontsam, persze nem voltak extrém elvárásaim.
H&M Coconut Pineapple
A krém közepesen sűrű ( nem annyira mint azt a The Body Shop-nál megszoktam ), az ananász illat sem az "igazi", és hosszabb távon inkább a kókusz illat érvényesül..szóval olyan kis trópusi mix.

Nézzétek milyen jól mutat a többi ilyen "aranyos" cuccaim között...igazából szerintem ez volt ami meggyőzött arról, hogy erre nekem szükségem van:-)
Mérete a Baviphathoz képest



Összefoglalva: Nem fogok síró-görcsöt kapni, ha nem jutok hozzá minden nap, de ajándéknak a csomagolása miatt nagyon jópofa.
Az illata nekem nem elég kifinomult, de rossznak sem mondanám.
Az állaga sem "súlyos" így kellemesen kényelmes a viselete, inkább vizes szerű mint zsíros.
Az ára se nem olcsó, se nem drága, de 100 ml biztos nem fog sokáig tartani.

2 megjegyzés:

  1. Tök jóó a csomagolása :))))
    Testápolóban is van ilyen meg tusfürdőben, de annyira nem vágtam hanyatt magam tőlük sajna.

    VálaszTörlés

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...